(Claranın şu an nerede olduğunun resmi)
Dünyanın neresindeyim ben? Yeniden doğmam gerektiğini sanıyordum! Shai'nin beni başka bir dünyaya göndermesi gerekiyordu ama neden buradayım? Karanlık ama aynı zamanda aydınlık. Gece olmuş gibi görünüyor. Gökyüzü güzel ve çiçek tarlası da büyüleyici. AMA NEDEN BURADAYIM!?
"Merhaba! Burada kimse var mı?" Yüksek sesle söyledim. Kimsenin bana cevap vermesini beklemiyordum ama bir dakika sonra büyük bir ses duydum.
"Hmm ...? Shai'nin gönderdiği sen misin? Kör olmalı. Böyle çirkin bir çocuğu kutsamak kimseye iyi gelmeyecek "dedi ses. Tamam. Sakin olacağım. Kaba! Yemin ederim... BU ADAMI GÖRDÜĞÜM AN... SURATINA YUMRUK ATACAĞIM!
"Pekala, bay Çöp, bugün sinir bozucu varlığınızla beni kutsadığınız için teşekkür ederim! Şimdi, beni buradan çıkarabilmen ya da iğrenç benliğini bana gösterip seni öldürebilmem için bir şansın var mı?" hırıltıyla dedim. Hiç kimse bana hakaret etdikten sonra hiç bir şey olmamış gibi kurtulamaz. Ayrıca, etrafta onu öldürmemi engelleyecek bir polis gücü yok gibi görünüyor, bu yüzden bence sorun olmayacak.
"Hahahaha! Benim bölgemde polise gerek yok, Çirkin. Ben bir tanrıyım. Bana meydan okuyan herkes yeraltı dünyasına gider!" dedi "tanrı" kıkırdayarak. Gerçekten mi? Garip bir kişiliğe sahip başka bir tanrı mı? Sadece şansım....
"Sakın aklımı okumaya cüret etmeyin, bay Çöp! Ayrıca, eğer bir tanrıysanız, şefkatli ve anlayışlı olmanız gerekmez mi?" dedim. Bu adam sinirlerimi bozuyordu. Bana böyle davranma hakkını ona ne veriyor?!
"Benim dünyama yeniden doğacağının farkında değil misin? Shai seni reenkarne etmeyi seçti, ama nedense seni benim haberim olmadan buraya gönderdi! Yine de seni yeniden dünyaya getirmeyi nazikçe kabul ettim, bu yüzden bana saygılı davranmalısın, Çirkin!" şimdi, gerçekten kızgınım. Aptal Shai! neden beni buraya gönderiyorsun!? Muhtemelen yine o aptal, sinir bozucu, anlamsız, zayıf, sakar, aptal, öfkeye neden olan, hayal kırıklığ-
"Tanrım, Çirkin! Düşüncelerini duyabildiğimi biliyorsun, değil mi? Kendine hakim ol!" birdenbire başka bir ateşli adam kaşlarını çatarak yüzümün önünde belirdi.
"Affedersin, çöp adam. Bu hikayeye devam edebilmemiz için beni çabucak reenkarne et! "dedim. Beni bu adamdan uzaklaştırın. Shai gibi beyaz, ipeksi saçları vardı ama uzun yerine kısaydı. Yüzü ne yazık ki çok güzeldi ve bundan nefret ediyordum.
"Tamam, seni buraya sadece kim olduğunu görebilmem için getirdim. Ancak çok hayal kırıklığı yarattın. Her neyse, dileklerin geçmiş hayatının anılarını saklamak ve eğlenceli bir hayat yaşamak mıydı? Hmmm ... üçüncü dileğine de tanrıların karar vermesine izin mi verdin?" bir an için derin düşüncelere daldı ve sonra yüzünde kötü bir gülümseme belirdi.
"Hahahahaha! üçüncü dileğin için sana "zihin gücü"nü armağan edeceğim. Bu, kişisel kütüphanenizi kafanızda tutmanızı sağlayacaktır! Ayrıca, istatistiklerinizi görüntülemenizi, eşyalarınızı sonsuz bir şekilde saklamanızı veya zaman geçirmenizi sağlayan harika bir özellik ile birlikte gelir, ancak en harika olan şey, hepsinin kafanızda olması! Fiziksel olarak ziyaret edebileceğiniz gizli üssünüzün olması gibi, onu sadece izin verdiğiniz kişi bulabilir. Ama bunu doğduğunda alırsan eğlenceli olmayacak ... dört yaşındayken sana vereceğim!" dedi tanrı kıkırdayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another life, Another me
FantasyGörünüşe göre tanrı bir hata yapmış. Bu hata tüm hayatımı mahv etdi. Öldüğünüzü, tanrı ile tanıştığınızı ve hayatınızın bir hata olduğunu öğrendiğinizi hayal edin. Sıkıcı hayatım için tazminat alsam iyi olur. Daha sonra, başka bir dünyada yeniden do...