Tanrım, baba! Biraz gülümse yoksa hizmetçiyi korkutup kaçıracaksın!
Babam Alastair biraz korkutucu. Benden nefret etmesi şaşırtıcı değil. Yakışıklı yüzünde bana karşı duyduğu nefreti açıkça gösteriyor.
"Cordelia'nın bugün bana yakın olmasını gerektiren ne işi var? Şu anda çok meşgulüm, bu yüzden mümkünse lütfen onu başka bir zaman getirin, "dedi babam tuhaf bir şekilde ona pek uymayan kaba bir sesle. Bu noktada hizmetçi korku ve şok içinde titriyordu. Sanırım onu kurtarsam iyi olacak yoksa babamın soğuk bakışları yüzünden ölecek.
"Blah-da! Blah-da!" utanç verici bebek sesimle söyledim. Onun dikkatini hizmetçiden çekmeye çalışıyordum ama sanırım onun yerine kırmızıya dönmüş olabilirim.
Babam biraz dondu ve bana baktı. bir an yüzümü baktı ve dedi ki: "Ne berbat bir çocuk. Bir ofiste sessiz şekilde bile kalamıyor. Sadece bu da değil, yüzü bana o aptal kadını hatırlatıyor."
"Aptal kadın" ın annem olduğunu varsayacağım. Otome oyununda Cordelia, babasıyla aynı saçlara sahipti. Dük'ün doğrudan soyundan geldiğinin kanıtı olan safir gözleri vardı. Marki ailesinden olduğu için annesinin safir gözleri yoktu. Yani temel olarak, bariz özelliklerimin hiçbiri anneme benzememeli. Belki yüz yapımım annemle aynıdır ama onun dışında şikayet edecek hiçbir şeyi yok! Annemin leylak saçlarına ve mor gözlerine bile sahip değilim! O YÜZDEN KAPA ÇENENİ BABA! BİR BEBEĞE ÇOK KABA DAVRANIYORSUN!!!!!
"Özür dilerim efendim. Bu hizmetçi onu düzgün bir şekilde eğitmeliydi. "dedi kadın sarsılmış bir sesle.
"Bu senin hatan değil Sophie. Var olması bebeğin hatası. Şimdi lütfen sakin ol. "dedi Alastair nazik bir sesle. Böyle nazik sözler söylemek için bana karşı böyle bir kötülük yaptı. Sanırım hizmetçi Sophie bunu umursamadı. Arkamdaki kalp atışlarını hala duyabiliyordum. Babamın cazibesi şaka değil.
Babamdan nefret etmeliyim. O gelmiş geçmiş en kötü baba ... ama ondan nefret edemem. Benden nefret etmesinin sebebinin annem olduğunu biliyorum. Ancak hala onu yumruklamak istiyorum.
Hizmetçiden uzaklaşmaya çalışıyordum.Sophie'den uzaklaşmam gerek. Babam onu büyüledikten sonra beni çok sıkı tutuyordu. Şaşıran Sophie beni nazikçe yere yatırdı ve sürünen bir pozisyona girmek için mücadele etmeye başladım. Sophie yapmaya çalıştığım şeyi anladı ve beni hafifçe çevirdi.
Artık ellerim ve dizlerimin üstündeydim. Ama çok ağırdım! Bebeklerin hafif olması gerekir ... değil mi? Gerçekten çok şişman mıyım? Belki de iki aylıkken ilk diyetime başlamalıyım…
Kendimi yukarı itmek için çabalarken babam bana baktı. Bacaklarımı itmeye çalışırken minik kaslarımın her biri yanıyordu. BUNU YAPMAK ÇOK ACITIYOR! Bebeklerin ne kadar zayıf olduğunu küçümsemeyin!! Yavaşça babama doğru süründüm. Sadece on metre uzakta olan ayağa yaklaştığımda, yaklaşık sekiz dakika geçmişti ve çoğu kez yere düşmüştüm.
Bacaklarım ve kollarım çok ağrıyor. göğsüm yanıyordu. Aşırı efordan ağlamak üzereydim ama ağlama isteyimi dudağımı ısırarak durdurdum. Vücudumun her yeri ağrıyordu. Ağır kafamı babama kaldırmak ve yüzüne bakmak için elimden geleni yaptım. En az bu kadar hareket edebildiğim için kendimle gurur duydum, bu yüzden babama övünen bir gülümseme verdim. Geriye kalan tek şey bacağına yumruk atmaktı.
Babam şimdi tam bir şokla bana bakıyordu. Sanırım bunu yapmamı beklemiyordu. Hiçbir şey anlamaması gereken, az gelişmiş bir bebek olmam gerekiyordu ... ve daha yeni önünde sürünmeyi öğrendim ve yalnızca iki aylığım! Oops! Sanırım üzerime çok fazla dikkat çektim.
Babam beni yerden kaldırdı ve bana daha dikkatli baktı. Garip sessizlik neredeyse beni boğuyordu. Sonra kıkırdamaya başladı. Neden? Kıkırdamasının sebebini çözmeye çalışıyordum. Gurur muydu? Rahatladı mı? Mutlu muydu? Neden kıkırdıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another life, Another me
FantasyGörünüşe göre tanrı bir hata yapmış. Bu hata tüm hayatımı mahv etdi. Öldüğünüzü, tanrı ile tanıştığınızı ve hayatınızın bir hata olduğunu öğrendiğinizi hayal edin. Sıkıcı hayatım için tazminat alsam iyi olur. Daha sonra, başka bir dünyada yeniden do...