"Clara! Clara!"
"Çirkin, uyan."
Hayır! Çok yorgunum! Biraz daha uyumak istiyorum ... BEKLE!
Clara mı?!
Çirkin mi?!
Clara geçmiş hayatımdaki ismim... ve bana "çirkin" diyen tek kişi...
Hızla gözlerimi açtım ve karşımda iki tanrı gördüm.
"Shai?! Gadia?! Vay canına! İkinizi en son gördüğümden beri çok uzun zaman geçti!!" Onları tekrar görmek beni gerçekten heyecanlandırmıştı.
"Tanrıların dünyasına tekrar hoş geldin, Clara. İkinci hayatında eğlendin mi?" Shai parlak imza gülümsemesiyle sordu.
"Evet! Bu dünya çok eğlenceli! Çok eğleniyorum. "Dedim heyecanla.
"Hımm... O yaşlı cadının zehirinden ölmeseydin buraya gelmek zorunda kalmazdın ! Cidden, biraz dikkatli olmalıydın!" Gadia öfkeyle söyledi.
NE ... Öldüm mü?!
"Öldüm mü? Bu mümkün değil ... annemin bana verdiği çay zehirli değildi! Hatta o çaydan kendiside içti! Çay fincanım da zehirlenemezdi, böyle şeyleri kontrol edecek kadar zekiyim "dedim çabucak.
Nasıl zehirlenebilirdim ki?!
"Bu yüzden aptalsın. Zeki olabilirsin ama içgüdülerin iyi değil. O kadının yanında olmak ölümle eşdeğerdir."dedi Gadia huysuzca.
Bana kızgın gibi görünmüyordu, aksine Gadia beni zehirlediği için Amelia'ya kızgın görünüyordu.
"Çayın ve çay fincanın zehirlenmedi. Amelia'nın sihirli gücünün ne olduğunu hiç bilmiyorsun , değil mi? O alan büyüsüne sahip. Yani sen çayını içerken annen bir miktar zehiri doğrudan vücuduna ışınladı, "diye açıkladı Shai.
"Yanında bir muhafız getirecek kadar büyük bir beynin olsaydı, bunun gibi şeylerden kaçınabilirdin ! Sihiri geçersiz kılma tılsımları var! Ayrıca, Ameliya'nın büyüsü ondan sadece 10 fit uzaktaki şeyleri etkiliyor, bu yüzden ona yaklaşmasaydın yaşayabilirdin. "diye bağırdı Gadia.
"Evet ... bütün suçu çayı döken hizmetçinin üzerine yıktı."dedi Shai.
Annemin alan büyüsü mü vardı? Hiçbir fikrim yoktu.
Greenwood Akademisi'ne gidemeden öldüm .
Başarısız oldum...
"Peki beni zehirledikten sonra anneme ne oldu ?"
Umarım yakalanmıştır ya da idam edilmiştir.
"Hiçbir şey! Aptal müfettişler annene karşı hiçbir kanıt bulamadıklarından annen masum ilan edildi. Ejderhan da sen öldükten sonra öldü. "dedi Gadia.
As de mi öldü? O kadın As'i öldürdü mü? Bu sözleri duyunca içim öfkeyle doldu. O an kendimi çok güçsüz hissettim ve bu çok sinir bozucuydu.
"Çirkin, o kadın senin ejderhanı öldürmedi. Bu sözleşmenizin bir parçası. İki taraftan biri ölürse mana akışı kesilir ve diğer tarafta ölür. "dedi Gadia.
Ha?
... Ben ölürsem As ölecek mi?
Bunu bana neden hiç söylemedi?
Midemin ağrıdığını ve boğazımın kuruduğunu hissettim. Biraz başım dönmüştü.
Annem Amelia beni öldürmekle kalmadı, As'i de öldürdü.
"Clara, her şey yoluna girecek. Gadia ve ben sana iki seçenek sunmaya karar verdik. " dedi Shai ciddi bir yüzle.
Gadia "Şanslısın ki, iki hayırsever tanrı, hayata geri dönmek ya da zamanda geriye gitmek seçeneklerini sana sunmaya karar verdi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another life, Another me
FantasyGörünüşe göre tanrı bir hata yapmış. Bu hata tüm hayatımı mahv etdi. Öldüğünüzü, tanrı ile tanıştığınızı ve hayatınızın bir hata olduğunu öğrendiğinizi hayal edin. Sıkıcı hayatım için tazminat alsam iyi olur. Daha sonra, başka bir dünyada yeniden do...