Bekle bir dakika! Bu yavru ejderha konuşabiliyor mu?! EJDERHALAR KONUŞABİLİYOR MU?! NE!?
"Ne garip bir tepki. Ejderhaların birçok dilde konuşabileceğini bildiğinizi sanıyordum. Belki de yanılıyorumdur ..." dedi ejderha.
Vay canına. İnsan olmayan yaratıklar , insan dilinde konuştuklarında çok havalı görünüyorlar!
"İnsanların ejderhalar hakkında bunu bilecek kadar bilgiye sahip olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta biriyle tanışmak nadirdir. Ve biriyle konuşmak daha da nadirdir!" Heyecanla söyledim.
BU ÇOK HAVALI! Yeryüzünde efsanevi yaratıklar yoktu, bu yüzden bu dünyada biriyle tanışmak harika!!
"Ne kadar aptalca. İnsanların davranışları mantıksız. Bu yüzden biz ejderhalar insan doğasını asla anlayamayacağız, "dedi ejderha.
"Bu kadar genç birine nazaran oldukça büyük kelimeler kullanıyorsun . Ne kadar küçük olduğuna bak!" dedim. Ejderha bu kadar iyi konuştuğu için biraz şaşırdım, özellikle benden daha genç göründüğü için.
"Ejderhalar insan ırkından daha yavaş yaşlanır. Senden çok daha büyük olmalıyım. Ama sen de yaşından olgun görünüyorsun"dedi ejderha.
Söylediği doğruydu. Zihinsel yaşım 19 olduğu için yaşıma göre oldukça olgunum.
"Nee... ? Hayır. Ben daha yürümeye başlayan çocuğum. Ayrıca benden daha büyük olmana imkan yok. Ben senden büyüğüm!" Alay ederek söyledim.
"Hmm ... sanırım bana inanmıyorsun . Adın ne, insan?"
"Ben Cordelia de Boren Cyllia."
"Teşekkür ederim. Şimdi lütfen elini uzat ."
"Ha? Neden?"
"Sadece yap."
"Ahh tabii."
Ejderhanın ne yapmak istediğini bilmiyordum. Yine de elimi uzattım VE BENİ ISIRDI!
"AHHH! ACITIYOR!" Bu ejderhanın oldukça akıllı olduğunu düşünmüşdüm, ama görünüşe göre yanılmışım.
Elimden kan akıyordu. Ejderha elimdeki kesiği yaladı. Hemen ardından, kesiğim şok edici bir hızla iyileşti.
"Elin biraz daha iyi olmalı" dedi ejder-bekle ... NE! Karşımda duran ejderha değildi. Ejderha insana dönüşüyordu!
Siyah kürkü giysiye dönüştü ve boynuzları maviden siyaha döndü. Boynuzları şekil değiştirerek spirallere çevrildi ve ejderhanın vücudu bir insana dönüştü. Aynı kalan tek şey, çekici zümrüt gözleri ve elindeki birkaç puluydu.
(Önce)
(Sonra)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another life, Another me
FantasyGörünüşe göre tanrı bir hata yapmış. Bu hata tüm hayatımı mahv etdi. Öldüğünüzü, tanrı ile tanıştığınızı ve hayatınızın bir hata olduğunu öğrendiğinizi hayal edin. Sıkıcı hayatım için tazminat alsam iyi olur. Daha sonra, başka bir dünyada yeniden do...