7. Bölüm - "Upss"

112 21 0
                                    

"Cordelia! Cordelia, neredesin Cordelia!!!" Babam beni bulmak için adımı haykırıyordu.

Malikanenin hizmetkarları düşünebilecekleri her yeri ararken mülkün etrafında koşuşturuyorlardı . Gardiyanlar kaçırıldığıma dair kanıt aramaya bile başlamışlardı .

Upss...görünüşe göre başımı çok fena belaya soktum.

"Baba! Burdayım! İyiyim!" Ona bağırdım. Beni bulmaya o kadar odaklanmıştı ki, tam önünde olmama rağmen beni fark etmemişti.

"... Cordelia? Sen misin? Tatlım, senin için çok endişelendim!" Babam bana doğru koşarken şok olmuş gibiydi.
Beni kucağına çekerek sıkıca kucakladı.

"Üzgünüm baba. Bunu bir daha yapmayacağıma söz veriyorum ... "dedim içtenlikle.

Babamın yüzüne baktım ve çok
terlediğini fark ettim. Beni bulmaya
çalışmaktan nefesi kesilmişti. Onun önünde olmama rağmen, hala endişeliydi.

Onu endişelendirdiğim için kendimi suçlu hissediyordum ama bir yandan da benim için bu kadar endişelendiği için kendimi mutlu hissettim. Önceki
hayatımda, aylarca ortalıktan kaybolsamda ailem umursamazdı .

Şu an hayatta olup olmadığımı önemseyen bir babam var! Öyleyse ... YAŞASIN!!

Beni çok sıkması yüzünden içten içe ağladığım sırada yırtık elbisemi fark etti
ve durgunlaştı.

Galiba elbisemin yırtılma sebebini yanlış anlamıştı.

"Elbisen neden yırtıldı!? Peşinizde
insanlar mı vardı?!" Babamın endişesi
yavaş yavaş öfkeye dönüştü.

Off. Başım yine belada.

"Hayır ... kötü adamlar yoktu. Özür dilerim baba! Seni endişelendirdiğim için özür dilerim... çok üzgünüm ..." dedim ona bebek sesimle.

Onu ikna etmek için yalandan ağladım bile. Babamın gözyaşlarıma karşı bir zaafı olduğunu biliyordum!

"Ah, tatlım! Sorun değil! Seni affedeceğim
ama bunu bir daha asla yapma, tamam
mı?" Babam beni daha da sıktı ve nefes
almam daha da zorlaştı.

"BABA! NEFES ALAMIYORUM!!!! KES
ŞUNU!!!!" Ciyaklayarak dedim.

Onun bu sorununu gerçekten çözmem gerekiyor.

"Oh! Üzgünüm prenses! Çok tatlıydın, ben de ... "Babam şimdi daha da üzgün görünüyordu, ben de saçlarını sevdim.

"Sorun değil. Seni affediyorum baba!" Ona neşeli bir gülümseme verdim.

Nedense babam kızardı ve sanki bir
ok onu vurmuş gibi göğsünü tuttu.
Sonra aniden beni tekrar sıktı.

Neden, neden, neden!?

NEFES ALAMIYORUM!!!

.

.

30 dakika sonra

.

.

Babam sonunda benden özür dilemeyi durdurmuştu. Hizmetçiler ve muhafızlarla konuşması gerektiği için kıpırdamadan oturmamı söyledi.

Şimdi babamın ofisinde rahat bir kanepede oturuyordum .

As'da yanımda uçuyordu.

Babam tabi ki onu fark etti. Kafası
karışmıştı, ama benimle konuşmadan önce diğerleriyle iletişime geçmesi gerekiyordu.

"Peki, ne oldu ve neden yanında
bir ejderhayla döndün?" Babam sorgulayıcı bir sesle sordu.

"Bu ... uzun bir hikaye." Dedim ona.
Soruyu geçiştirmek istedim ama babam izin vermedi.

Another life, Another meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin