6

101 6 0
                                    

Obudziłem się jako pierwszy chciałem wstać no ale wiecie jak sie pewnie spodziewaliście tak byłem w chuj obolały bo sie spierdoliłem z łóżka i spojrzałem na łóżko. No to wszystko jasne kuba sie rozpierdolił jak żaba na liściu na tym łóżku. To już sie nie dziwie że spałem na podłodze. Aż dziwne że sie nie obudziłem jak spadłem. Nagle kuba sie obudził jak sie spodziewałem zaczął sie śmiać.
Moja reakcja była taka

jak ty sie znalazłeś na podłodze?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

jak ty sie znalazłeś na podłodze?

No kurwa zgadnij obudziłem sie a ty rozpierdolony na całym łóżku.
Odpowiedziałem wkurwiony.
A ten chujek nadal sie śmiał. Stwierdziłem że się obraże i bez słowa wyszedłem do łazienki się troche ogarnąć. Stwierdziłem że sie troche umyje bo wczoraj tego nie zrobiłem zobaczyłem nawet swój ręcznik który został u kuby. Nadal tu wisiał...
Wziąłem go ale zczaiłem się że ubrań żadnych nie mam może coś zostało u kuby w szafie. Cóż musiałem przerwać moje obrażenie.

Kuba?

Co tam? Ubrania? Tak są w szafie na dolnej półce po prawej.
Odpowiedział mi zawstydzony troche ale nie zwróciłem na to uwagi.

Serio miałeś moje ubrania przez ten cały czas?

No tak myślałem że wrócisz to nie chcialem ich wyrzucać. I tak wygodne są to se też nosiłem.

A no spoko.
Wziąłem sobie czarną koszulke i czarne spodnie no i bielizne no i poszedłem sie ubrać i łeb ogarnąć bo wyglądał no źle troche miałem szope na łbie.
Nagle mi kurwa kuba wbił do łazienki KURWA NA JEBANE SZCZĘŚCIE BYŁEM UBRANY.

KURWA KUBA

oj no cooo już do własnej łazienki wejść nie można?

Nie bo MOŻE SIE PUKA NAJPIERW JAK KTOŚ JEST W TEJ ŁAZIENCE?

no dobra dobra już sie nie denerwuj
a i przepraszam bardzo co ty z tymi włosami robisz?

Układam je nie widać?

No i na chuj ładnie ci w tej szopie zostaw ją.
Powiedział i wyszedł ale ja i tak zrobiłem swoje i tak zrobiłem swoje jak zawsze tomasz fornal wie lepiej

Jestem już.

No kurwa jak zawsze

CO znowu?

Tomasz fornal wie najlepiej kurwa mówiłem zostaw te włosy.

No tak myślałem no ale mi tak nie wygodnie było a tera chyba też dobrze to wygląda nie?

Nie BO MIALEŚ ZOSTAWIĆ TE WŁOSY KURWA

NO SKLEJ RYJ NO

dobra dobra już tak ładnie wygladasz pasuje ?

Tak.
Uśmiechnięty z satysfakcją wyjebałem kube z łóżka żeby sie ogarnąć poszedł bo chce dzisiaj go zabrać na obiad do jastrzębia i żeby u mnie został.
20 minut później ten gówniarz się naszykował i poszliśmy już do samochodu.

Przeprqszam was że tak którko dzisiaj ale nie mam siły ale napisałam coś :)

tęskniłem... [forni x kochan]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz