Derin, pazar günü uykusundan dinç bir şekilde uyanmıştı. Bugün çalışma zorunluluğu olmadığı için, güne daha sakin bir başlangıç yapmaya karar verdi. Yataktan kalktıktan sonra, pencereden içeri süzülen hafif güneş ışıkları eşliğinde odasındaki yoga matını serdi. Derin, meditasyon yaparak gününe huzurlu bir şekilde başlamaya niyet etti.
Yavaşça oturdu, derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. Zihnini sakinleştirmek ve içsel huzuru bulmak için odaklandı. Dış dünya ile bağlantısını keserek sadece kendi nefesini dinlemeye başladı. Her nefeste, içsel bir dinginlik hissediyordu.
Meditasyon sona erdiğinde, Derin kendini daha enerjik ve zinde hissediyordu. Zihinsel açıklığı artmış ve içsel dengesi sağlanmıştı. Güne sakin bir başlangıç yapmanın, pazar gününü daha bilinçli ve huzurlu geçirmesine yardımcı olduğunu düşündü. Derin, bu huzurlu anın ardından güne daha pozitif ve enerjik bir ruh haliyle devam etmeye kararlıydı.
Mutfakta güzel bir kahvaltı yaparken, dün geceki olayları düşünmeye başladı. Zihninde hala net bir tablo oluşmamıştı, ancak bu sabahın huzur veren atmosferi, biraz olsun düşüncelerini yatıştırmış gibi görünüyordu.
Kahvaltısını bitirdikten sonra, güne daha enerjik bir şekilde devam etmek istedi. Ancak bir şey dikkatini çekti. Telefonunu bulamıyordu. Hemen her yeri kontrol etti, fakat telefonunun izine rastlamadı. Hafif bir panikle çantasını karıştırırken, dün hızlıca dışarı çıktığı anı hatırladı. Belki de bir yerde düşürmüştü.
Telefonunun kaybolduğu düşüncesi, Derin'i iyice sinirlendirmeye başlamıştı. Kapı çaldığında, hafifçe irkilip ardından kapıyı açtı. Derin şaşkın bir şekilde sağa sola baktı, içeri geçip paketi açtı. Telefonunun yerine yeni bir modelin olduğunu fark etti. Telefonu açtığında, tek bir numara kayıtlıydı: Vidar Demir. Derin, telefona uzun bir süre bakakaldı, içsel çatışmalarla dolu bir karmaşa hissediyordu. Her şey birbirine karışmıştı.
Vidar, tüm gece boyunca Alp ile uğraşmış, ancak adamın ağzından tek bir kelime bile çıkaramamıştı. Alp'i alıkoymanın, belirli anlaşmaları yok saymanın ne anlama geldiğini biliyordu. Sonra, dün çarpıştığı sırada Derin'in telefonunu aldığını hatırladı. Alp'i eve bırakmalarını tembih ettikten sonra, Vidar evine geçti ve Derin'in telefonunu karıştırdı. Telefonunu kontrol ederken, Derin'in Tinder'da Alp ile eşleştiğini gördü. Bu durum, Vidar'ın zaten huzursuz olan zihnini daha da karıştırdı. Paranoyak bir şekilde düşündü, bu işin peşinde başka bir şey mi vardı?
Vidar, Derin'e karşı hissettiği karışık duyguları bastırmaya çalışarak, Derin'in telefonunu çalmış ve ona yeni bir telefon göndermişti. Bu jest, Vidar'ın kendi kontrolünü koruma çabasıydı. Artık, Derin ile ne yapacağına karar vermek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kupa
Teen FictionDerin'in hayatı, Bursa'nın işlek caddelerinde, kendi işinin patronu olarak hediyelik eşya satan bir e-ticaret ofisinde geçiyordu. Güçlü, bağımsız ve aşka inanmayan bir kadındı. Her şey kendi kontrolü altında gibiydi. Ailesinden uzak, kendi evinde hu...