Derin kabul etmek istemese de bu adama çekildiğinin farkındaydı. Zaten onu hırçınlaştıran şey de tam olarak buydu. Yabancısı olduğu bu duygu onun sinirlerini bozuyordu. Yavaşça kapıya doğru gitti ve kapıyı açtı. Vidar gerçekten yakışıklı ve çekici bir adamdı. Bir süre bakıştıktan sonra bir adım geri çekilerek onu içeri davet etti.
Vidar içeri girer girmez Derini duvara yasladı. Önce kokusunu içine çekti. Bu kızda onu çeken farklı bir şey vardı. Derin, gücenmiş gibi yaparak "Bir selam bile vermeyecek misin?" dedi. Vidar çarpık gülümsemesiyle, "İstediğin şeyin bir selam olduğunu sanmıyorum," deyip onu öpmeye başladı.
İkisi arasındaki çekim ve gerilim, odanın içini dolduruyordu. Vidarın öpüşmesi gittikçe hırçınlaşıyordu. Elleri Derinin vücudunda dolaşıyordu. Sonra Derini yatağa yatırdı ve dudaklarından başlayarak yavaşça aşağıya indi.
Her santimini öpüyordu. Kasıklarına geldiğinde biraz duraksadı. Derin kıvranıyordu. Gözlerinin içine bir bakış attıktan sonra dilini kullanmaya başladı. Bu kız onu çıldırtıyordu. Derinin inlemeleri gittikçe artıyordu. Vidar sert bir sesle "Yalvar" dedi. Derin ise hiç düşünmeden "Lütfen Vidar hadi devam et, içime gir. Seni içimde istiyorum" dedi.
Bu kız yatakta bambaşka hayatta bambaşkaydı. Ne olurdu normalde de şu an olduğunun yarısı kadar söz dinleseydi. Vidar sert bir hamleyle derini yatakta ters çevirdi. Poposuna sağlam birkaç tokat attıktan sonra yavaşça içine girdi. Ne kadar hızlanmak istese de Derinin yalvarmasını istiyordu. O yüzden ağırdan almaya karar verdi. Derin ise çıldırmak üzereydi. "Vidar, hızlan" diye inliyordu. Vidar yavaşça çekilip, hızlıca içine giriyordu. Ama bunu art arta yapmıyordu. Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara yapıyordu.
Derin sinirlendi ve vidarı bir anda yatağa atıp üstüne çıktı. "Bana hak ettiğim şey verilmediğinde ne yaparım biliyor musun Vidar?"
Vidar, Bu ani değişim ile şok içinde kalmıştı. Boğuk sesiyle "Ne yaparsın Derin" diye sordu.
Derin ise üstünde hızlıca gelip giderken "Onu kendim alırım" dedikten sonra istediğini almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kupa
Novela JuvenilDerin'in hayatı, Bursa'nın işlek caddelerinde, kendi işinin patronu olarak hediyelik eşya satan bir e-ticaret ofisinde geçiyordu. Güçlü, bağımsız ve aşka inanmayan bir kadındı. Her şey kendi kontrolü altında gibiydi. Ailesinden uzak, kendi evinde hu...