Güvenli Kelime

103 70 0
                                    

Derin, bu hızlı gelişme karşısında önce şaşkınlık içindeydi, ancak sonra kendini Vidar'ın liderliğine bırakmaya karar verdi. Vidar'ın elleri, Derin'in bedeninde gezinirken, her dokunuş bir yanıt buluyordu. Vidar'ın ustalığı, Derin'i baştan çıkaran bir ritimle ilerliyordu.

Vidar'ın her dokunuşu, önce yavaş, sonra hızlı bir tempoda Derin'i mest ediyordu. Vidar'ın titiz ve etkileyici yaklaşımı karşısında şaşkın bir şekilde bu anın tadını çıkarıyordu. Vidar'ın demir gibi suratı, anın ciddiyetini ve tutkulu yoğunluğunu vurguluyordu.

Tatmin edici bir deneyimin ardından, Vidar, Derin'in kulağına eğilip "Tatlı için teşekkürler," dedi. Ardından, arabasına doğru yürüyerek binip gitti. Derin gözleriyle Vidar'ın ardından bakıyordu. Bu ani ve yoğun buluşma sonrasında Derin, hem fiziksel hem duygusal olarak etkilenmiş bir şekilde, bir an derin bir nefes alarak kendi dünyasına dönmeye hazırlanıyordu.

Bir arkadaşla bu deneyimi paylaşmanın güzel olacağını düşündü, ancak güven ve bağlanma sorunları nedeniyle derinin gerçek bir dostu yoktu.

Evinin yolunu tutmak yerine, içsel çatışmalarını bir nebze olsun unutmak adına bir bara gitmeye karar verdi. Belki de birkaç içki, zihinsel karışıklığını bir nebze olsun hafifletebilirdi. Bara vardığında, içeri adımını attığında kalabalığın ve müziğin yükselen sesinin arasında kaybolmaya hazır hissediyordu. Kimi zaman, bilinmezlik içinde bulunmak, hayatın karmaşıklığını anlamaya çalışmak için bir kaçış noktası olabilirdi. Derin, bir tabureye oturup bardan bir içki sipariş etti. Üst üste içtiği içkilerden sonra sarhoşluk belirtileri, bedenini sararken, aklında ise Vidar'la geçirdiği anlar vardı. Zihnindeki karmaşa, içtikçe daha da belirginleşiyordu.

Sarhoşluğun etkisiyle cesaretlenen Derin, telefonunu çıkararak Vidar'ı aramaya karar verdi. Bu gece daha güzel bir sonu hak ediyordu. Eğer onunla bu gece birlikte olursa hevesini alır ve yoluna devam edebilirdi.

Titrek elleriyle tuşlara dokunarak Vidar'ın numarasını çevirdi. Birkaç zil sesinden sonra Vidar'ın cevap vermesini umarak telefonu kulağına götürdü.

"Merhaba," dedi titrek bir sesle. "Neredesin şu an?"

Vidar'ın kararlı sesi telefonda duyuldu. "Evimdeyim, sen neredesin?"

Derin, "Sana gelecek olan bir taksideyim. Şimdi evin konumunu gönder" dedi.

Vidar ne olduğunu anlayamasa da evin konumunu gönderdi ve beklemeye başladı.

Derin eve vardığında, Vidar onu kapıda bekliyordu. Derin kararlı adımlarla kapının önüne geldi ve içeri süzüldü. Vidar derin bir nefes verdikten sonra kapıyı kapattı. "Bak Derin, bunlarla uğraşacak vaktim yok." Deyip içeri döndüğünde Derini iç çamaşırlarıyla salonun ortasında durduğunu gördü.

Derin'in duruşu, odanın atmosferini değiştirmişti.

Vidar, bu an karşısında şaşkınlıkla Derin'e baktı. Derin ise gözlerinde bir oyun ışıltısıyla duruyordu. Bir anlık sessizlikten sonra Vidar, "Ne yapıyorsun?" diye sordu.

"Boş adamlarla geçirdiğim zamanları telafi edebileceğini söylemiştin. Bu da tutman gereken sözlerden biri öyle değil mi?" dedi Derin, gözlerindeki oyunu sürdürerek.

"Siktir, Derin." Vidar keskin bir soluk verdi ve korktuğu başına geldi. Tolga, "Patron" diyerek tuvaletten çıktı ve donakaldı. Vidar gitgide sinirleniyordu. "Tolga, gözlerini avucuna vermemi istemiyorsan, çıktığın deliğe geri gir ve ben söyleyene kadar oradan çıkma." Tolga, bir an durakladı, gözlerini Derin'den alamadı, sonra başını öne eğdi ve sessizce geri tuvalete girdi.

Derin, kışkırtıcı bir gülümsemeyle Vidar'a döndü. "Açıkçası, bir patronunun altında çalışmanın avantajlarından biri, gecenin yarısı böyle minik sürprizlere şahit olmak herhalde" dedi.

Kırık KupaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin