Uludağ Tatili

109 68 0
                                    

Derin, bir sonraki gün işlerini hızlıca toparladı. Her şeyi planlayıp düzenledikten sonra, kendisine birkaç gün süreyle kafa dinlemek ve stresten uzaklaşmak için bir mola vermeye karar verdi. Hedefi, Uludağ'a gitmekti. Yolda müzik dinleyip, güzel manzaralar eşliğinde yol aldı.

Uludağ'a varışında, hava serindi ve dağın zirveleri karla kaplıydı.

Derin, otelde yerleştikten sonra dışarı çıkarak yeni fotoğraflar çekmeye karar verdi. Vidar'ın önceki fotoğrafları silmesi onu sinirlendirse de, bu durumu fırsata çevirmeye kararlıydı. Şehrin atmosferinden esinlenerek çektiği fotoğrafları Instagram'a eklemek istiyordu.

Dışarıda gezinirken ilginç köşelerde ve güzel manzaralarda fotoğraflar çekti. Her bir kareyi özenle seçti ve çekimlerini tamamladıktan sonra bir kafeye oturdu. Sıcak bir içecek alarak telefonuyla oyalanmaya başladı. Lobideki rahat koltuklarda otururken, yeni çektiği fotoğrafları düzenleyip paylaşmak için planlar yapmaya başladı. Bir yandan kahvesini yudumlarken, diğer yandan Instagram hesabını renklendirmek için çalışıyordu.

 Bir yandan kahvesini yudumlarken, diğer yandan Instagram hesabını renklendirmek için çalışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@derinaksoy bu tatil bana iyi gelecek!

Vidar, Derin'in paylaştığı fotoğrafı gördüğünde içsel bir burukluk hissetti. Belki de beklediği gibi bir tepki alamamış olmanın hayal kırıklığı vardı. Fotoğrafı bir an için inceledi, sonra omuzlarını silkti ve işine odaklanmaya karar verdi. Bu durumu aklından çıkartıp günlük işlerine devam etti. Derin'in sosyal medya hesabındaki paylaşımları onun için artık bir önem taşımıyordu. Birlikte geçirdikleri geceyi unutma konusundaki kararını sürdürmek ve işlerine yoğunlaşmak istiyordu. Derin'in sosyal medya aktiviteleri, Vidar'ın profesyonel yaşamını etkilemeyecekti.

 Derin'in sosyal medya aktiviteleri, Vidar'ın profesyonel yaşamını etkilemeyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@derinaksoy güzel bir deneyim. 

Vidar'ın telefonu bir kez daha Derin'in paylaştığı bir bikinili fotoğraf bildirimiyle çaldı.. Derin'in kendisine karşı olan tavrı onu zor durumda bırakıyordu. Bir taraftan işlerine odaklanmaya çalışırken, diğer taraftan Derin'in bu tutumunu anlamakta ve nasıl başa çıkacağını düşünüyordu.

 Bir taraftan işlerine odaklanmaya çalışırken, diğer taraftan Derin'in bu tutumunu anlamakta ve nasıl başa çıkacağını düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@derinaksoy açlıktan ölmek üzereyim!


Vidar, telefonuna bir kez daha gelen bildirimle Derin'in yeni paylaşımını gördü. Vidar, bu paylaşımların Derin'in kararlılığından ve bağımsızlığından kaynaklandığını fark etmiş olsa da, ona karşı hissettiği sinir biraz daha arttı.

Zoraki bir şekilde sakin kalmaya çalışan Vidar,işlerine odaklanmaya çalışırken Derin'in bu tür paylaşımları karşısında nasıltepki vereceğini düşündü. İş günü devam ederken, içsel çatışmalarla başa çıkma konusunda giderek zorlandı, Derin'in tutumunu anlamak ve bu durumu kontrol altına almak için stratejiler düşünmeye başladı.

Derin odasına çıktı ve otel odasında geçirdiği zamanı daha da renklendirmek ve rahatlamak için odasında alkol içmeye karar verdi. Odayı biraz daha hoş bir atmosferle doldurmak adına loş ışıkları açtı, sevdiği birkaç şarkıyı açıp içki içmeye karar verdi. Saatin ilerlemesiyle birlikte müziğin ritmiyle dans etmeye başladı. Oda içindeki yüksek enerji, ona günün stresinden ve geriliminden uzaklaşma fırsatı sundu. Arlanmaz bir kadın olduğundan aklına düşen şeyi gerçekleştirmeye karar verdi.

Derin:

Sığ kafalı herifin teki olmasan burada sıkıntıdan patlamak zorunda kalmazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sığ kafalı herifin teki olmasan burada sıkıntıdan patlamak zorunda kalmazdım.

Vidar: Bak işine.

Derin: Senin gibi kısıtlı düşünen insanlar yüzünden dünya sıkıcı bir yer oluyor.

Vidar: Yine de seninle uğraşmak zorunda değilim.

Derin: Haklısın, zaten çok da iyi değildin. Daha iyisini bulabilirim.

Vidar: Bak Derin sürekli beni kışkırtıp kaçıyorsun. Yapma.

Derin: Kaçıyorum çünkü senin istediğin gibi bir kız değilim. Kontrol edilemezim.

Vidar: Yeter, Derin! Bu oyunları bırak ve gerçekleri kabul et. Sende beni istiyorsun.

Derin: Gerçekler, sözde aşkın ve bağlılığın peşinden sürüklenmek değil midir? Ah ne saçma.

Vidar: Seni istiyorum, ama seninle başa çıkamam.

Derin: Bu kadar kolay teslim olma, Vidar. Belki de benimle başa çıkabileceğini keşfetmelisin.

Vidar: Söylediklerinin ve yaptıklarının sonuçlarına katlanamayacak kadar korkaksın.

Derin: Korkak olan sensin, Vidar. Gerçek bir kadının bağımsızlığını ve gücünü kaldıramıyorsun.

Vidar: Senin gibi kadınları anlamak zor. Sürekli bir isyan hali içindesiniz.

Derin: İsyan değil, özgürlük. Senin gibi dar görüşlü adamlarla başa çıkmaktan yoruldum.

Vidar: Bir kere olsun başa çıkma o halde. Kendini akışa bırak "maceracı" kız. Rutinlerin sıkıcı olduğunu söyleyen sensin. Kendi rutininden çıkmaya ne dersin?

Derin: Buraya gelmen ne kadar sürer?

Vidar: Bunu söylemekten çok sıkıldım. Kapıyı aç Derin.

Kırık KupaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin