~28~

42 3 0
                                    

Yoongi's pov:

Vešli jsme do pokoje první co jsem uviděl byli Taehyung s Jungkookem, jak se líbají. Nechutný .

Dále jsem si všiml Jimina, který schoulený v klubíčku spal.
Roztomilý.

Koukl jsem se na Hoseoka, čekal jsem, že něco řekne, ale on jen stál na místě a se slzami v očích sledoval ty dva, jak si strkají jazyky do krku.

Nakonec jsem si odkašlal a upozornil tak na naší přítomnost. Oba se na nás dost vylekaně otočili.

Chtěl jsem se jim omluvit za vyrušení a poklidně jim říct, aby vypadli z tohoto pokoje, ale Hoseok vedle mě se najednou otočil na patě a utekl pryč.

...

To jsem mohl tušit.

Rozeběhl jsem se za Seokem, jen abych zjistil, že je v pokoji, že kterého jsme před chvílí odešli a stihl za sebou zamknout.

„Hoseoku!!“ zakřičel jsem na něj a klepal přitom na dveře, ale jediná odpověď, která se mi dostala, byli hlasitý vzlyky.

Šel jsem zpátky, jelikož teď Hoseok nejspíš potřebuje jen nějaký čas pro sebe, a cestou jsem potkal Kooka s Taem.

„Být vámi, tak bych ho nerušil. Dejte mu aspoň hodinu, dřív s ním nebude pořádná řeč.“ doporučil jsem jim.

Jen mlčky přikývli a já pokračoval dál.

Jimin v pokoji stále poklidně spal, takže jsem se rozhodl si někam napsat co mi chci říct.

Našel jsem v jednom z šuplíků papír a tužky a dal jsem se do psaní.

Jen jsem si poznačil body a věty, které chci použít.

Mohl jsem improvizovat, ale nejspíš bych skončil stejně jako minule.

Nakonec jsem měl popsaný celý papír z obou stran a pořád mi to nestačilo, abych poznamenal všechno, co bych chtěl Jiminovi říct.

Mohl bych hodinu za hodinou mluvit jen o jeho očích a stejně by pořád bylo či říct.

Protože Jimin byl perfektní.

A opravdu mě mrzí, že on svoji krásu nevidí a zbytečně se trápí.

Vytáhl jsem si další list papíru a pokračoval.

Při psaní všech těch věcí jsem si uvědomil, že vlastně vůbec neznám Jiminovu osobnost.

Vím o něm jen to, že je velmi stydlivý a milý.

Ale víc toho o něm neznám.

Tenhle poznatek mě nenechal moc v klidu a nakonec jsem šel spát.

Byl to nejlepší způsob, jak uniknout.

💜 Annyeong 🖤
Veselý Vánoce!! 🎄🦌
Taky bych ještě chtěla dodat, že moc toho o panických záchvatech nevím a jsem si jistá, že někdo z vás je jistě lépe informovaný než já. Proto se chci omluvit, jestli tu někde budu mít napsaný něco, co ve skutečnosti tak není.

Luv u 💜

Lil singer [m.yg. x p.jm.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat