V této kapitole se vyskytují 15+ scény, ale vy to stejně všichni ignorujete, takže přeju hodně štěstí.
„Ahoj babe" ozvalo se z telefonu.
„Hyung... potřebuješ něco?"
„Ano, potřebuji se nějak odreagovat. Pomohl bys mi v tom?"
„Ale co Seokjin hyung?"
„Prosím, zlato."
Povzdechl jsem si.
„Jseš ve studiu?"
„Ano..."
„Za chvíli jsem tam."
„Čekám na tebe." řekl a zavěsil.
Vydal jsem se tedy ke studiu.
Doufám, že už tam nebude Hoseok, ale počítám že ne.
Během té chvíle, co jsem strávil u Yoongiho naštěstí přestalo pršet.
Po čtvrt hodině jsem došel ke studiu.
Nemusel jsem ani klepat a už mi otevřel Namjoon.
„Ahoj baby, chyběl jsi mi."
„Ty mě taky, Hyungie."
„Pojď dovnitř. Ještě mi nastydneš."
Vešel jsem a rovnou zamířil do 'obýváku', který je v podstatě jen místnost s gaučem a mini kuchyňkou, ve které se relaxuje.
Joon si sedl na již zmiňovaný gauč a mě si přitáhl na klín.
Sedl jsem si na něj obkročmo a ruce i nohy jsem kolem něj obmotal. Připadal jsem si v téhle pozici jako koala.
Chvíli jsme se jen tak objímali, ale najednou mi Namjoon položil ruce na zadek, který následně zmáčkl.
Donutil mě tím tak zavzdychat mu přímo do ucha.
Nad tím se jen pousmál a pokračoval v osahávání.
Při tom mi jemně nasával pokožku na krku, kterou občas zkousl tak, aby se mi vytvořilo pár značek.
Zaklonil jsem krk, aby měl lepší přístup.
Zajel jsem mu rukama pod triko, které jsem po chvilce sundal.
Má nádherné tělo, vypracovanější, než si pamatuju.
Začal jsem mu opečovávat bradavky, což donutilo zavzdychat jeho. Je tam citlivý.
Nechtěl jsem to moc dlouho protahovat, tak jsem mu stáhl kalhoty, ale boxerky jsme mu ještě nechal.
Začal jsem mu přes tenkou látku jeho boxerek hladit a různě mnout jeho už tak tvrdé přirození.
„Minie~ přestaň provokovat~..." tlumeně zavzdychal Namjoon.
Poslechl jsem ho a položil ho na záda.
Sundal jsem mu boxerky, které mu musely být již hodně těsný a odhodil jsem je někam do místnosti stejně, jako ostatní oblečení.
Přesunul jsem se obličejem zpátky k jeho údu, který jsem následně celý pohltil do pusy.
Chvíli jsem si zvykal a potlačoval dávicí reflex, ale po krátké době jsem začal pohybovat hlavou nahoru a dolů.
Namjoon mě chytil za vlas na začal si určovat své vlastní tempo.
Jemně jsem použil i zoubky a jazykem jsem kmitaly kolem jeho již dost tepajícího přirození.
„Ahh~ Min-nie~, už budu~" dostal ze sebe mezi vzdychy.
Semknul jsem rty ještě více kolem jeho údu a po chvilce se mi udělal do pusy.
Poslušně jsem všechno spolykal a poté si lehl k němu.
„Byl jsi moc šikovný Jiminie, jak vždycky." pochválil mě.
„Díky Joonie." řekl jsem a pritulil se více k němu.
„Co se to kurva stalo?!"
★
💜 Annyeong 🖤
★