~33~

33 2 0
                                    

Yoongi's pov:

Probudil jsem se a cítil, jako by mě někdo přejel dodávkou. Nejspíš jsem spal několik hodin hlubokým spánkem.

Ještě se zavřenýma očima v polospánku jsem natáhl vedle sebe ruku, v úmyslu nahmatat Jimina a přitáhnout si ho k sobě do objetí. Ale vedle mě bylo prázdno.

Zmateně jsem otevřel oči a posadil se. Začal jsem se kolem sebe rozhlížet a došlo mi, co se včera odehrálo.

Jimin je teď v bezpečí svého domu a já též.

S povzdechem jsem se vyhrabal z postele. Vůbec se mi nechtělo nic dělat po dnech proválených v posteli s Jiminem.

Chybělo mi jeho objetí. Je vůbec možný aby mi někdo tolik chyběl jen po pár dnech strávených spolu? Nejspíš ano, já jsem toho důkazem.

Až teď mi došlo, že jsme vlastně nikdy nic neudělali mezi sebou oficiální. Což by ale nemuselo být...

Na chvíli jsem se zamyslel, jestli je ten nápad, který jsem dostal, dobrý. Zhodnotil jsem, že ano a rychlostí blesku se šel nachystat.

Dal jsem na sebe černý džíny, bílý triko a černou mikinu. Venku bylo dostatečné teplo na to, abych nemusel přemýšlet nad bundou.

V koupelně jsem vykonal ranní hygienu a prohrábl si vlasy, aby mi netrčeli do všech stran.

Seběhl jsem schody. Z nějakého důvodu mi v žilách kolovalo hodně adrenalinu a žaludek se mi stahoval nervozitou. Až pod schody mě zastavil rozespalý Jungkook.

„Oh, Hyungu. Kde máte pánvičky?“ zeptal se mě.

„Kooku? Co tu děláš??“ překvapeně jsem řekl.

„Uhm, Hoseokie hyung... Tae...“ začal něco mumlat, nejspíš mi vysvětloval jeho přítomnost v našem domě. Ale nerozuměl jsem mu ani slovo.

„Víš co? Já ti prostě ukážu ty pánvičky. Pojď za mnou.“ přerušil jsem ho. Dotáhl jsem ho do kuchyně a otevřel jeden ze šuplíku.

„Tady. Jseš si jistý že v tomhle stavu zvládneš vařit bez toho, aniž bys sobě nebo kuchyni něco udělal?“ zeptal jsem se starostlivě.

„Samozřejmě.“ usmál se na mě, ne moc přesvědčivě, Jungkook.

„Dobře... Já tě tu radši nechám .“ kývl jsem na něj a odešel z kuchyně.

Při cestě k botníku jsem narazil na Hoseoka, táhnoucího se po schodech, ještě v polospánku.

Když mě uviděl, usmál se, což po ránu moc často ani jeden neděláme, a popřál mi dobré ráno.

„Jdeš do studia? To je dobře, mám takový dojem, že moc nestíháme...“ zamumlal a ve mě hrklo.

Neměl jsem tu skladbu ani pořádně promyšlenou a ještě mě na ní čeká kupa práce. Dokud nebudu mít aspoň text, na Jimina můžu zapomenout.

„Uh, jo... Jdu do studia. Užij si to tady s Jungkookem...“ vydal jsem se již ne moc nadšeným krokem k botníku. Miluju svoji práci, ale občas je to vyčerpávající.

„A s Taem!“ zavolal na mě ještě Hoseok.

Neodpověděl jsem mu a pokračoval v obouvání.

Po deseti minutách jsem se dostal k zamčenýmu studiu. Divný, měl by tu být Namjoon...

Odemkl jsem a okamžitě jsem si šel sednout k počítači. Když se konečně rozjel a já mohl začít pracovat, ozvalo se otvírání dveří a dovnitř vešel Joon.

„Čau Yoongi.“ pozdravil mě. Čekal jsem nějaký vřelejší uvítání po tom, co jsme se tak dlouho neviděli. Koukl jsem se na datum. Byl to přesně týden.

Konečně jsem se otočil a pozdravil ho nazpět. „Ahoj Joon-“ zarazil jsem se, když jsem si všiml jeho cucflekami pokrytého krku.

„Namjoone. Tys šel do klubu a vyspal se tam s nějakou levnou děvkou, jen proto, aby ses konečně dostal přes Seokjina? Víš že to nebude fungovat...“

Joon se na mě chvíli zmateně koukal, ale když si všiml že se dívám na jeho krk, nejspíš mu to došlo.

„Hm? Oh, ne. Tohle udělal Jin.“ prohodil jako nic.

Chvíli jsem na něj koukal, jelikož mozek mi nějako nepobíral informace, ale nakonec jsem se bez dalšího slova vrátil k práci.

Po pár minutách mi však zacinkal mobil s novou zprávou. Od Jimina...

Srdce mi poskočilo radostí a okamžitě si rozklikl nás chat.

Jim.in.ie
Dobré ráno Hyungu~ 💞

AgusttD
Dobré ráno Jiminie 🖤
Jak se ti spalo?

Jim.in.ie
Špatně...

AgusttD
To mě mrzí
Co se stalo že ti to zkazilo spánek?? 

Jim.in.ie
Chyběl jsi mi...
A pořád mi chybíš (⁠。⁠•́⁠︿⁠•̀⁠。⁠)

AgusttD
Taky mi moc chybíš Jiminie...
Mohli bychom se dneska odpoledne sejít?

Jim.in.ie
Já bych moc rád Hyungu, ale co ta skladba?
To album je pro vás důležité, já v pohodě počkám :)

AgusttD
Ale já tě chci vidět... :((
Co kdybys sem přišel? Mohl bys mi pomoct s tou skladbou
Teda samozřejmě jen jestli chceš a jestli tě to nebude nijak otravovat...
Určitě máš na práci lepší věci, promiň...

Jim.in.ie
Ne!
Rozhodně nemám na práci nic lepšího
Ale ty bys mě tam chtěl?

AgusttD
Byl bych moc rád...

Jim.in.ie
V tom případě tam za chvíli jsem :D
Pošleš mi prosím adresu?

AgusttD
Jo, samozřejmě...
📍
Tady
Trefíš tam v pohodě?

Jim.in.ie
Snad jo
Za dvacet minut tam jsem

AgusttD
Čekám na tebe...
🖤

Nová kapitola je tady!! Omlouvám se že ve středu nevyšla, byla jsem pryč...

Luv u 💜

Lil singer [m.yg. x p.jm.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat