Наступного ранку я прокинулася одна, розчарована тим, що Лука мене не розбудив мене. Я вислизнула з ліжка, коли він увійшов до спальні з боку холу, уже одягнений повністю у чорне, з кобурою для двох пістолетів та такої ж кількості ножів у грудях. Невідомо, скільки ще зброї було приховано на його тілі.
— Ти вже йдеш?
Він скривився:
— Братва схопила одного з наших і повернула частинками до одного з наших клубів.
— Когось із тих, що я знаю? — з жахом спитала я.
Лука заперечливо похитав головою у відповідь.
— Поліція втрутиться?
— Ні, якщо мені вдасться перешкодити цьому, — Лука торкнувся мого обличчя. — Я постараюсь повернутися додому раніше, добре?
Я кивнула. Він нахилив голову, весь час спостерігаючи за мною, щоб побачити — чи я відсунуся. Наші губи зустрілися, і я поринула в поцілунок, але все надто швидко закінчилося. Провівши його поглядом, я взяла телефон і зателефонувала Джианні.
— Я думала, ти ніколи не подзвониш, — це було перше, що вона сказала, ця фраза викликала в мене посмішку.
— Я навіть ще душ не прийняла, а в Чикаго лише восьма. Ти не можеш не спати так довго.
— Вчора ти не зателефонувала. Мене нудило від занепокоєння. Я не могла заснути через тебе. Ненавиджу, що ми так далеко одна від одної, і я не можу переконатись, чи все в тебе добре. Ти в порядку?
— Та все нормально.
Я розповіла їй про свою розмову з Лукою, як ми провели вчорашній вечір.
— Як благородно з його боку погодитись не зраджувати тобі знову й справді спробувати змусити шлюб працювати. Подаруй цій людині квіти.
— Він не добрий чоловік, Джианно. У нашому світі немає добрих людей. Але я думаю, він справді хоче спробувати. І я теж цього хочу.
— Чому б тобі не спитати його, чи можу я приїхати на пару днів? Занять у школі не буде ще два тижні, і я сумую без тебе. Ми могли б провести пару днів на пляжі в Хемптонсі і пройтися по магазинах на Манхеттені.
— А що батько? Ти його питала?
— Він сказав спитати тебе і Луку.
— Я запитаю. Не думаю, що він заперечуватиме. Не те, щоб він зараз часто буває вдома. Більшість днів я проводжу з Ромеро.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зв'язані честю
RomanceСучасна казка про мафію. Арія Скудері, яка народилася в одній із головних сімей мафії в Чикаго, - принцеса мафії, відома своєю красою. Те, що багато хто вважає подарунком долі, для неї означає загибель, коли вона змушена вийти заміж за Луку Вітіелло...