1. bölüm

4.7K 59 49
                                    

Miraç'ın açtığı canlı yayını hayran hayran izliyordum. Yaklaşık 5 yıldır ona aşıktım. "Evet gençler bugün ilk olarak birkaç video izleyeceğiz sonrası ise belli ekip ile oyunlara devam edeceğiz. En sonda sizinle takılacağız." Heyecanlıydım. En başta ve en sonda bizimle sohbet ederdi. Nasıl olduğumuzu sorardı. Miraç yirmi yedi yaşında bir kadındı. Ben ise daha ondokuzuma yeni girmiş bir çocuk. Çocuksun ne duygusundan bahsediyorsun ne aşkı diyeceksiniz bende ilk basta duygularımı  heveslik ve sadece beğeni olduğunu düşünüyordum. Ama fark ettim ki bu düşünceler gerçek değildi. Aramızda çok yaş farkı var 9 yaş dile kolay kalbe değil.

Aşkta yaş,zaman,yer,görüp görmeme, mesafe hatta ve hatta yaşadığı engel bir bahanedir . Aşka engel değildir. Ben onu görüp sevdim. Ben onu bilip sevdim. Ve sevdiğim için de mutluyum. Ailem her zaman destek olmuştur bana. Hatta anneme yönelimimi söylediğim de bana destek çıkmıştı. Miraç'dan da bahsettim biliyor. Yaş farkı ve ünlü olması dışında sorun görmüyordu. Neden mi? Yaş farkından kaynaklı olarak beni sevmemesi ünlü olduğu için beni görmemesinden korkuyor. Haklı bazen bende düşünüyorum bu kadar insan içinden beni fark eder mi? Görür mü? Diyerek çok düşünmüyor değildim.

Miraç'a olan duygularımın aşk olduğunu fark ettiğim de ismimi Miraç'ın bebeği olarak değiştirmiştim. Tabiki ilk başta çok sorun yaratsa da şuan bir sorun teşkil etmiyordu hatta ve hatta alışmış ve gelmediğim zaman da çok şüpheleniyordu. Yani bir nebze bana bağlanmıştı. Ya da eğlence olarak görüyordu. Bilemiyorum tek bildiğim bunun hoşuma gitmesi.

Gece yarısı 1 olmuştu ve Miraç'ın kapatmasına 3 saat vardı. Ama benim de yarın okulum vardı. Uyumak istemiyordum Miraç'ı izlemek istiyorum. " Balın annecim geç oldu.(Leyla)" Annem kapıyı açarak içeri girdi . "Anne lütfen biraz daha.(Balın)" Başını iki yana salladı." Hadi annecim yarın okulun var.(Leyla)" Başımı iki yana salladım. İstemiyordum uyumak onu izlemek istiyorum. Uyumak istemediğimi fark etmişti biraz inat olablirim. "Birlikte uyuyalım ister misin?(Leyla)" Gözlerim anında parladı. Annem ile uyumayı çok seviyordum. Beni kollarının arasına alması sarıp sarmalaması. Başımı hevele salladım." Koş üstünü değiştir de gel hadi.(Leyla) " Koşarak yatağımdan kalktım ve hemen pijamalarımı giyip annemin odasına ilerledim. Üstünü değiştirmiş yatağında yatıyordu. Hızlıca yanına ilerledim ve kollarının arasına girdim. Saçlarımı öptü arkamı dönüp göğsüne sırtımı yasladım.

Ben uyurken sizlerde Miraç'ın bebeği isminin hikayesini anlatacağım.

Kısa bir kesit

Her zamanki gibi sıradan bir okul günü olması dileğiyle sınıfıma girdim. Yerime oturup dersimin kitabını çıkardım. Yakın arkadaşım olan Birce koşarak yanıma geldi." Eee ne yaptın bakalım?(Birce)" Omuzlarımı indirip kaldırdım." Değişen bir şey yok aslında(Balın)" Omzuma elini koyup okşadı." Belki bir gün asla umudunu kaybetme (Birce)" Başımı sallayarak önüne döndüm. Türkiye eskisi gibi bir yer değildi. Hayla birkaç yerde eşcinsellere karşı olanlar vardı ön yargılı olanlar hakaretler küfürler saldıranlar aklınıza ne gelirse.

Sorun değildi okulumda eşcinseller vardı gayet güzellerdi. Bu yakın arkadaşlarımından biride Emir'di. Murat'la çok güzel bir ilişkileri vardı. Bazen Miraç ile hayal ediyordum. Keşke bizde böyle olabilsek. Ben bunu düşünürken Emir koşarak içeriye girdi.
" Buldum buldum.(Emir)" Anlamsız gözlerle bakmaya başladık.
"Instagram'da sahte bir hesap açıp konuşacaksın onunla (Emir)" Gözlerimi devirdim. "Daha öncede denedim ama olmuyor bakmıyor, engelliyor,(Balın)" Emre bir süre düşündü"Uygulamada Miraç'ın kediciği ne bileyim bebeği gibi bir hesap aç. Annen zaten biliyor belli bir miktar para gönder sonrası kolay(Emir)"Aslında çok mantıklıydı.
" Denemedim demezsin(Birce)" Emir elini kaldırdı hızlıca çak beşlik yapıp Birce'ye sarıldım.

Gamer Kız G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin