5.bölüm

1.3K 46 29
                                    

Telefonu kapatıp koltuğa atıp hızlıca odama çıktım üstümdeki Pikachulu pijamalarımı mı çıkarsam mı çıkarmasam mı? "Anne çıkarayım mi üstümü?(Balın) "
"Hayır çıkarma çok tatlı ama korunun(Leyla)"
Yüzüm kıpkırmızı oldu yemin ederim kıpkırmızı oldu. Açaba bu gece burda kalır mıydı? Of birlikte mi uyurduk . Hassiktir o beni hiç görmedi ki? Ya beğenmezse ya cirkin bulursa. Ne yapacağım ben?

Derin bir nefes aldım. Ben bir duşa girsem iyi olur çok iyi olur. Üstümdekileri çıkarıp hızlıca duşa girdim. Güzel bir duşun ardından siyah iç çamaşır takımımı giyip üstüne şort kombinli gecelim takımımı giydim.

 Güzel bir duşun ardından siyah iç çamaşır takımımı giyip üstüne şort kombinli gecelim takımımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şöyle bişi)

Saçlarımı tarayıp nemli kalacak şekilde kurutup odamdan çıktım. Aşağıya inerken saçımı dağınık topuz yapıp annemin yanına ilerledim. Çay demliyordu. "Anne(Balın)" Bana döndüğün de yanıma gelip yüzümü sevdi." Korkma annem ben burda olacağım evet biliyorum korkuların var ama bir şey olmayacak.(Leyla)" Burnumu çekip başımı salladım." Benim küçük kuzum sümüklü oldu iyice.(Leyla)" Gülüp başımı salladım. "İyiki varsın anne sen olmasan bunların üstesinden gelemezdim.(Balın)"

İkimizde iyice duygusal olmuştuk. Göz pınarlarını elinin tersi ile silip uzaklaştı. Duygusal zamanları sevmezdi. Buz dolabından bugün sabah yaptığı tatlıyı çıkarıp servis tabaklarına böldü. "Eee tabi gelinim elimi öpmeye gelecek sonuçta özenle hazırlanmak lazım.(Leyla)" Dehşetle gözlerim açıldı."Anne!(Balın)" Beni her zaman utandırmayı sevmiştir." Tamam tamam kızarma hemen nerde olduğunu söyledi mi?(Leyla)" Başımı iki yana salladım." Dur yazayım hatta(Balın)" Başını sallayıp su içti.

"Miracinbebegi: nerdesin?
Mario: bende tam sana yazacaktım.
Miracinbebegi: kalp kalbe karşıymış diyoruz biz ona
Mario: ben böyle çat kapı geliyorum ama evdekiler rahatsız olmasın.
Miracinbebegi: hayır annem var sadece gel hadi oda seni bekliyor
Mario:beni tanıyor yani
Miracinbebegi: hı hı
Mario: annenin en sevdiği çiçek ne ve ismi
Miracinbebegi: menekşe sever annem ve ismi Leyla
Mario: istediğin bir şey var mı?
Miracinbebegi: hayır kazasız gel
Mario: anlaştık"

"Gelinin sana çiçek getiriyor.(Balın)" Kaşları alayla havalandı." Gelinime +1 puan. (Leyla)" Hah diye bir şey çıktı ağzımdan." Bak sen şuna beni gelinine sattı be!(Balın)" Gülüp yanağımdan makas aldı." Sen benim göz bebeğimsin şşş(Leyla)" Öpücük atıp göz kırptı

Annem diye söylemiyorum çok çekici bir karı bayani. Tam o sırada kapı çaldı. Hassiktir hassiktir geldi geldi işte. Gözlerim dehşetle açıldığında "Anne anne geldi geldi.(Balın)" Elleri ile yüzüne yelpaze yapıyordu." Sakin ol sakin şimdi git kapıyı aç.(Leyla)" Başımı iki yana salladım." Anne hiç görmedi beni ya beğenmezse ya ne bileyim of anne.(Balın)" Başını iki yana salladı. "Sakin ol ya sen beğenilmeyecek biri misin?(Leyla)" Bir kere daha zil çaldığında sırtımdan itip kalçama vurdu.

Kapının önünde derin nefesler aldıktan sonra kapıyı araladım. Uzun saçlarını bağlamış krem rengi kumaş pantolon siyah gömlek elinde iki gül buketi ve bir iki poşet ile kapıda duruyordu.

Gözleri beni bulduğunda zeytin gibi gözleri şaşkınlık ile aralandı." Şey hoşgeldin gel.(Balın)" Kapıyı tamamen sıraladığım da önce gözleri bacaklarım da dolaşıp gözlerime dolandı. Ayakkabılarını çıkarıp içeriye geçti.
" Hoşgeldin kızım (Leyla)" Annemin sıcak gülümsemesi onada bulaştı." Merhabalar efendim buyrun.(Miraç)" Elinde ki gül demetini anneme uzattı. Yanlarına geldiğimde diğer gül demetini bana uzattı." Ben eli boş gelmek istemedim. Bir buket çiçek ve bir şeyler aldım şöyle vereyim.(Miraç)" Elinde ki poşet torbaları aldım." Çay,kahve, oralet süt ne içersin?(Balın)" Gözleri beni buldu.
"Seni yormayacak hangisi varsa sorun değil.(Miraç)" Başımı sallayıp odadan çıktım.

Ellerim çok titriyordu çok hemde derin bir kaç nefesten sonra orta demli iki çay ile yanlarına ilerledim annem de Miraç'da çayı şekersiz içerdi. Ah karım ne kadar düşünceli.

Ay ben size Miraç'ın fiziksel özelliğini anlatmadım size. Uzun denilebilecek siyah düz saçları çok hafif kemerli burnu ve simsiyah gözlere ve beyaz bir tene sahipti. Biraz kalıplıydı spor yapmasına bağlıydı. Ama böyle aman aman spor aşkı yoktu tek tük.

Miraç Ünal
İçeriye girdiğimden beri gözlerimi kızdan alamıyordum. Çok güzeldi kutu bebek gibi. Beyaz teni kumral saçlı bal gözleri ile cipil cipil bana bakıyordu.

Heyecandan elleri titriyor ve belli etmemek için kırk takla atıyordu. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı altları da morarmaya başlamıştı bile. Onu bu kadar üzen şey neydi çok merak etswm de sıkmak istemedim.

Leyla Hanım ile gayet güzel bir sohbet kurmuştuk Balın sadece bizi dinliyordu ve gözlerinin üzerimde olduğunu hissediyordum. Leyla Hanım gerçekten birebir kopyasını dünyaya getirmişti.

Bir saati geçkin güzel zaman geçirmiştik. Kalkma zamanım gelmişti." Ben artık müsadenizi istiyeyim.(Miraç)" Kalkmak için yeltendiğim de Leyla Hanım'ın kasları çatıldı Balın'ında gözleri hayal kırıklığı ile doldu." Gitme kal burda misafir odasını senin için ayarladık.(Leyla)" Şaşkınlık ile onlara baktım." Şey ben size rahatsızlık ve zahmet vermek istemiyorum (Miraç)" Leyla Hanım kaslarını iyice çattı." Duymamış olayım böyle bir şey. Balın sen odayı göster ben burayı toparlayayım.(Leyla)" Balın'a baktığım da dudaklarını birbirine bastırmış çocuk gibi bir o yana bir bu yana sallanıyordu.

Kıyamadım. Balın'ın bana gösterdiği odada her şey vardı. "Ben sana su getireyim eğer gece kalkmak istemezsen çekinirsen zorluk çekmezsin.(Balın)" Başımla onayladığım da odadan çıktı. Yanımda getirdiğim çantadan gece giyeceğim kıyafetleri giyip çıkardıklarımı katlayıp kaldırdım. Saçlarımı yukardan topuz yaptım. Çok sıcaktı ensem yanmıştı.

Sürahiyi odadaki makyaj masasına yerleştirdi. "Gözlerin neden kızardı?(Miraç)" Durdu yavaşça bana döndü." Şey babamla kavga ettik biraz da.(Balın)" Yanına yaklaştım." Anlatmak istersen dinlerim balım.(Miraç)" Ona bu şekilde seslenmem gülümsetmişti.

" annem ve babam boşandı, ilgisiz bir baba gibi gibi.(Balın)" Başımı salladım. "Bu bal gözlerine yazık(Miraç)" Bu söylediklerim ile gözleri şaşkınlık ve mutluluk ile açıldı." Miraç, benimle oynamıyorsun değil mi?( Balın)" Şaşkınlık ile gözlerim açıldı. Evet haklı bu denli düşünmesini sağlayan bendim. 3-4 yıldır aralıksız peşimden koşmuştu. Ve ben bir anda ona şans veriyordum.

Grubumda ki Jale benimle oturup konuşmuştu. Ve bir şans vermekten sevmeyi denemekten ne zarar geleceğini bana çok güzel anlatmış açıklamıştı.

" Hayır seninle oynamıyorum. Jale'yi biliyorsundur. Onunla senin hakkında konuştuk ve sevmeyi denemekten bir şans vermekten ne kaybedeceğimi gösterdi. Ve işte şuan burdayım bum. (Miraç)" Tepkime hafif gülmüştü

"Şimdi sen bana bir sans mı veriyorsun.(Balın)" Başını evet anlamda salladı."Flört diyebiliriz bence.(Miraç)" Bu sefer başını sallayan oydu. "Sarılalım mı?(Balın)" Başımı eğip kollarımı açtığım da hiç düşünmeden sarıldı. Bu arada Balın benden kısaydı. Toplu saçlarına elimi koyup yavaşça okşadım.

Küçük kalıyordu yanımda saçlarımı öpüp dalin kokusunu içime çektim." Bir bebekten hiç farkın yok.(Miraç)" Bu denli hızlı bir adım beklemiyordu ama geç kalmış olablirim.

  Beğeni ve yorumlarınız benim için önemlidir.
Öpüldünüzzzz

Gamer Kız G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin