Ardı ardına sorulan sorulardan uzak durup oyuna başlaya bilmiştik. Erken kapatmak isteyorum sadece onun sesini duymak istiyorum. Bu arada ben uyku seven biri değilim hatta ve hatta uyku ile aram yoktu .Bana me oldu da bu denli Balın'a karşı duvarlarım iniyordu?
Balın Saykır'dan
Miraç'ın dünkü yayınında ki halleri beni mutluluktan uçurmuştu. Aslında süpriz için yanına gitmek istiyorum ama eminde değilim. Onu canlı yayın yerine yakından izlemek istiyorum. Annem teyzemin yanına Ankar'a gitmeyi düşünüyordu. Sonuçta kardeşi illaki özlemiştir. Bana gelip gelemeyeceğimi sorduğunda bilmediğimi söylemiştim. Miraç'a bırakacağını söylediğin de hemen kabul etmiştim.(Bir yerden bu olay tanıdık geliyor ama neyse)Aslında Miraç'a sürpriz yapmak istiyorum ama ne yapacağımı ya da nasıl yapacağımla alakalı fikrim yoktu. Jale'ye yazmak istiyorum ama ters tepki vermesinden korkuyorum. Ben bunları düşünürken annem yanıma geldi." Ne düşünüyorsun?(Leyla)" Annemin sesi le irkildim benim bu halime gülerken ben somurtmaya devam ettim."Ne oldu balın benimlr paylaş yardım edeyim sana(Leyla)" Yanıma oturduğun da dizlerine yattım." Biz hani Ankara'ya gideceğiz ya(Balın)" Başını salladı."Süpriz yapmak istiyorum ama ben nasıl yapacagımı bilmiyorum onu geçtim evini dahi bilmiyorum.(Balın)" Sıkıntı ile nefes verip elimi yüzüme koydum. Ellerim yüzümden çekildi." Arkadaşlarından yardım al seni bilen arkadaşı kimdi julide miydi kızın ismi?(Leyla)" Gülerek yattığım yerden kalktın." Hayır anne Jale, onuda düşündüm ama korkuyorum ne tepki vereceğinden.(Balın)" Annem bit süre düşündü."Yani özel bilgilerini çalabilirim ama bu hem etik değil hemde gelinime yapmam uygun olmaz.(Leyla)" Ciddi şekikde söylediklerine gülmeye başladım." Ağlanacak halimde bile güldürmeyi başarıyorsun.(Balın)" Ellerini yanagıma koyup okşadı anlımı öpüp kendine çekti."Sen benim herseyimsin tabiki güldüreceğim.(Leyla)" Yanağını öptüm. Kıkırdayıp saçlarımı okşadı." Şimdi Jale'ye yaz ve fikir al sonra eşyalarını topla yarın gidiyoruz.(Leyla)" Son kelimesini uzatarak söyleyip omuzlarını ileri geri oynatmıştı. Koşarak odama ilerledim ve hızlıca sahte hesabımdan Jale'ye yazdım.
Miracınbebegi: Selam. Balın ben bir konu hakkında yardımına ihtiyacım var.
Yazdığım mesaj saçma gelsede umursamadım. Basit bir şekilde konuya gitmek en güzeliydi. Telefonumu kontrol ederek aşağıya indim. Annem kendine kahve yapmış bulmaca çözüyordu."Ne yaptın? (Leyla)" Kafasını kaldırmadan soru ile başımın kolumun üstüne koydum.
"Bekliyorum(Balın)" Başını tamam anlamda salladı ve bulmacasına döndü. "Hadi ama anne fikir ver bana(Balım)" Başını kaldırdı bana baktı bulmacasına döndü."Hesaplarını çalabilim ve kişisel bilgilerini bulabilirim?(Leyla)" Bunu istemediğimi ikimizde biliyorduk. İsyan edercesine kollarımı iki yana açtım.
"Beklemen gerekiyor.(Leyla)" Ben tez canlı bir insanım beklemek ne demek bana ya. Arkamdaki sandalyeye yaslandım kollarımı göğüsümde birleştirdim.1 saat sonra
Can sıkıntınından odamın düzenini değiştirdim ardından Ankar'a giderken giyeceğim giysilerimi ayırdım valizimi son kez kontrol ettim. O sırada telefonuma gelen bildirim ile hızla elime aldım.
Jale: dinliyorum
Balın: Yarın akşam Ankar'a gelevegşö ve Miraç'a sürpriz yapmak istiyorum bana yardımcı olur musun?
Jale: Tabiki aklında fikir var mı?
Balın: Yani eğer sen Miraç'ı oyalarsan evine girip sevdiği yemekleri yapmayı düşünüyorum.
Jale: olabilir tabiki
Balın: yani yardım ediyorsun
Jale : Evet ediyorum
Balın: Teşekkür ederimYazdığını görmeden telefonu kapatıp koşarak aşagıya indim." Anne anneeee(Balın)" Annem odasından koşarak çıktığında gözlerindeki endişe ile bana bakıyordu."Kabul ettiii kabul etti yardım edecekmiş.(Balın)" Derin bir nefes alıp kafama vurdu ." Bir şey oldu sandım bende.(Leyla)" Arkasını dönüp odasına ilerledi bende peşinden ilerledim. Annem çantasına alınacak eşyalarının koyarken bende yatağına uzandım." Özür dilerim(Balın)" Kızmadığını biliyorum küçük kaprislerde bulunuyordu."Affetmedim seni hıh(Leyla)" Kıkırdayıp dizlerimin üstüne annemin yanına ilerledim. Omuzlarını tuttup kendime çektim ve yanağını öptüm.
"Benim annem bana naz mı yapıyormuş(Balın)" Yanaklarını öptüm." Oy oy canım annem(Balın)" Gülmeye başladı ve kollarını belim doladı."Seni cok seviyorum anne.(Balın)" Saçlarımı öptü ve yanağımı sevdi."Bende seni seviyorum sarı papatyam.(Leyla)" Yanağını tekrar öpüp izlemeye başladım.Arabaya eşyalarımızı yerleştirdikten sonra annem sürücü koltuğuna oturdu. Gece yarısı yola çıkmıştık. Bugün Miraç'ın yayını yoktu. Yol boyu Mabel Matiz, Sankiler, Halil Sezai ,Berkay Altunyay derken Teyzemin evine gelmiştik. Küçük 2 yaşında kuzenim var bu arada. İsmi Kaan ve bana aşırır derecede düşkün.
Eve girdimizde Kaan'ın yanına kıvrılıp yattım. Bebek kokusu her zaman beni rahatlatılmıştır.
Balın rüya
Kucağımda bulunan bebeğim ile yemek hazırlıyordum. Bıdır bıdır konuşuyor bir şeyler anlatıyordu. Arkamdan sarılan eller ile gülüyor ellerin üstüne ellerimi koyuyordum. Bebeğimin ağlaması ile belimdeki eller geriye çekildiSıçrayarak uyandığım da gögüsümde derin uykuda olan Kaan ile gülümsedim. Saçlarını okşayıp öptüm ve tekrar kendimi uykuya bıraktım.
Sabah gözlerimi kucağımda zıplayan Kaan ile açtım.
" Günaydın bal(Kaan)" Gülümsedim gögüsüme kafasını koyup biraz bekledik. Kapımız bir anda açıldı Kaan çığlık atıp boynuma sokulduğunda ellerimi kaldırılıp saçlarına koydum. "Yakaladım sizi(Zehra)" Teyzem odaya girdiğinden de gülmemek için dudaklarımı sıkıca birbirine bastırdım. "Kaan nerdeymişş?(Zehra)" Bana göz kırptığın da bende aynı şekilde karşılık verdim. "Kaan yok burda teyze.(Balın)" "Hihh yok mu bende ona istediği krepten yapmıştım.(Zehra)" Kaan anında kafasını kaldı"Nee krep mii(Kaan)" Kucağımdan kalkıp koşarak annesinin yanına ilerledi.Akşam üzeri
Jale ile bulunmuştum ondan öncede markete uğramıştım. Miraç'ın en sevdiği yemek lazanya bu arada. Planımız belliydi Miraç'ı alıp gidecekti. Tabi bu olay biraz uzun sürmüştü kapıya yaslanmış onları dinliyordum. "Ya puşt gelmek istemiyorum ya (Miraç)" Jale'nin ofladığını duyduğum da gülümsemeden geçemedim."Ya kızım gel işte gidelim gezelim ya içki falan alalım hadiii.(Jale)" Biri ayaklarını yere vurup ayak sürüme sesi ile güldüm.
Bir süre bekledim çıktıklarından emin olduktan sonra hızlı adımlarla Miraç'ın evine girdim. Eve girer girmez hoş odunsu parfüm kokusu ve yoğun kahve kokusu beni mutlu etmişti. Mutfağa girip malzemelerimi hazırladım
12 yaprak lazanya
İç harcı için;400 gr kıyma
3 yemek kaşığı sıvı yağ
2 adet kuru soğan
2 adet domates
2 yemek kaşığı domates salçası
2 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı tuz
1,5 su bardağı sıcak su (300 ml)
Beşamel sosu için;2 yemek kaşığı tereyağı
3 su bardağı süt (600 ml)
Yarım su bardağı un
1 çay kaşığı tuz
Yarım çay kaşığı karabiber
Üzeri için;1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
Tek tek herşeyi hazırlamış fırını 190 dereceye almış 20-25 dakika boyunca pişirecektim. Yanımda getirdiğim çantadan kıyafetlerimi çıkarıp giydim
Beyaz düğmeli gömlek tarzında badi ve siyah tayt giymiştim Miraç ne giymişti gerçekten merak ediyorum.
Masaya kayısı hoşafı koymak istesem de Miraç'a söylemeden içeçek koymak istemedim. Geriye kalan tek şey Miraç'ın gelmesiydi
EVETT bu kadar yeteli bence. Uzun süredir yoktum Burda anlatmak istemiyorum sabrınız için teşekkürler. awulhol seninde azmin ve baskın sağolsun. Beğenip yorum yaparsanız sevinirim. Diger kitaplarıma bakabilirsiniz..
Diger kitaplarıma bir şans verirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer Kız G!P
AcakLezbiyen kurgusudur. Küfür argo hakaret ve cinsellik bulunmaktadır