4.bölüm

1.4K 48 108
                                    

  Birce ve Emir ile bir kaç gündür olan konuları konuşmuştuk. İkiside hayretler içindeydi. Hatta Emir dozunu kaçırıp Recep İvedik'teki gibi oha ya oha diye bağırmış da olabilir.

  Emir bize kahve almaya gittiğinde Birce sandalyesini yanıma çekip kolumu okşadı. Bir şeyler söyleyecekti. "Knk yanlış anlamanı istemiyorum ama bu kadın seninle dalga geçiyor olmasın (Birce)" Yanaklarımı şişirip of'ladım. Evet bende bir yandan bende bunu düşünüyordum." O kadar yıl peşinden koştun ve bir anda ne oldu da bu hale geldi?(Birce)" Başımı evet anlamda salladım." Birce bunu bende düşündüm çok fazla düşündüm düşünüyorum hatta ama güzel duygusu çok güzel yazıyor konuşuyoruz bana öpücük attı ya merak ediyor. Belki bir şans veriyor bana?(Balın)" Yanağımı okşadı." Gerçekten mutlu olmanı istiyorum ama kalbinin kırılmasından korkuyorum.(Birce)" Emir geldiğinde susmuştu.

  Emir'den bir şey gizlemiyorduk sadece Birce bu tür konuşmaları benimle yapmayı tercih ederdi birebir uyarıda bulunurdu. Birce ile 6. Sınıfta tanışmıştık babasının işi yüzünden İstanbul'a taşınmışlardı. İlk geldiğinde çok zorbalanmış, eziklenmişti. Kısaca birbirimizi hep koruyup kolladık.

  Saçlarımı geriye atıp iki elimi yanağıma koydum." Kız toparlan bir kendine gel(Emir)" Kolumu sarstığında eline vurdum." Dur be aaa düşünüyoruz şurada.(Balın)" Sinsice sırıtıp göz kırptı.
"He Emir akşam ev boş Miraç'ı fantezi kıyafetleri ile bekliyor olacağım izlemek ister misin?(Balın)" Birce bizim halimize gülerken Emir'in gözleri parladı." Yemin et izletecek misin?(Emir)" Kafasına bir tane vurdum." Salak mısın Cemile(Birce)" Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Yavru köpek bakışları ile bana baktığında omuz silktim." Gavura vurur gibi vurdu yemin ederim.(Emir)" Kahkahamı artık tutamamıştım.

  Eve girdiğimde annem kollarını birbirine dolamış kapıda beni bekliyordu ciddi bir ifadeyle." Anne bir şey mi oldu?(Balın)" Başını iki yana sallayıp geçmem için kenara çekildi. İçeriye girdiğim de babam karşımda oturuyordu bu adamın burda ne işi var? "Babana hoşgeldin demeyecek misin?" Arkamı döndüğüm de annem omuzlarını silkip mutfağa ilerledi." Niye geldin? (Balın)" Kollarını açıp bana yaklaştığın da geri adım attım." Neden geldin? (Balın)" Kollarını indirdi. "Seni özledim kızımı göremez miyim?(Babası)" Alayca gülüp başımı evet anlam da salladım." En son ne zaman görüştük biz 8-9 yaşında mı? Evet evet sende hatırlıyorsun o gün bana ne demiştin?(Balın)" Yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu." Seni evlat olarak görmüyorum sen bir hiçsin senden bir bok olmaz gibi gibi değil mi? Şimdi ne değişti de ben kızımı özledim babana selam yok mu? Anlamıyorum açıkça söyle paran mı bitti hayırdır yeni eşin kapı dışarı mı edildin?(Balın)"

  Sağ eli şimdiden yumruk olmuştu. Kahkaha atıp sağ elini işaret ettim." Ne yapacaksın velayetim sendeyken dövdüğün gibi dövecek misin? Zoru-" yüzüme inen tokat ile feleğin şaştı.
" Düzgün konuş benimle!(Babası)" O sırada koşarak annemin geldiğini gördüm." Ben senin babanım düzgün konuşacaksın benimle!(Babası)" Öküz gibi bağırmaktan başka bir şey yapmıyordu." Ne yaptığını sanıyorsun sen!(Leyla)" Babam olacak puşt işaret parmağı bana döndü." Kızına böyle mi terbiye verdin babasına saygıyı öğrenmemiş analığın batsın! (Babası)" Bardağımın taştığı nokta bu oldu." Sen kimsin ya sen kimsinde annemin anneliğin sorguluyorsun be! Asıl sen kendi babalığına bak be! Beş para etmez bir adamsın tabi adam demeye bin şahit istersin de. Ben terbiyemi gayet güzel aldım ama sana karşı değil. İnsan, adam, kadın, çocuk hak edene saygı anladın mı? Sen benim gözümde bir pulun değerine bile sahip değilsin!(Balın)" Annemin beni kendine çekip göğüsüne bastırdı.

Göğüsüne bastırması ile ağladığımı fark ettim. Sinirden ağlıyordum. Annem babama bağırıp çağırıyor ama ben öfkeden duymuyordum ağlamakla meşküldüm. Annem beni kucağına alıp odasına çıkardı. Merdivenleri çıkarken kulağımın altını öpüp saçlarımı okşuyordu.

Bir dönem babam beni sevsin diye çok uğraşmıştım. Hatta bunun için psikolojik destek bile almıştım. Ama bir fayda etmedi o benden iğrenirçesine sevmemesi tiksinmesi devam etti. İkinci evliliğinden olan kızını hatta üvey kızını benden bile çok severken beni hiç sevmemişti.

  Annemin kucağında küçüçük kalmıştım. Annemden başka kimsem yoktu. Miraç vardı ama sadece vardı başka bir şey yoktu. Bunları düşünmek istemiyorum şuan sadece annemin kalp atışlarını dinlemek istiyorum başka bir şey değil. Saçlarımı okşayıp öpmesini kalp atışlarını dinlemek biraz mutlu olup huzur bulmak istiyordum.

"Anne ninni söyler misin?(Balın)" Saçlarımı öptü." Sen iste yeter ki annecim.(Leyla)" Burnumu çekip annemin gözlerine baktım. Çenemi okşadı. Annem olmasa kesinlikle nikâh basarım.
"Bebeğin beşiği çamdan
Yuvarlandı düştü damdan
Bey babası gelir Şam'dan

Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy

Çamlıbel'den çıktım yayan
Dayan ey dizlerimdayan
Kardeş atlı bacı yayan."

Bu sefer uyumak için değildi. Sadece annemin yanımda olduğunu varlığını hissetmek amacıyla söylemesini istedim.

Akşam canlı yayına girmemiştim. Annemin göğüsüne yatmış buz devri 2 izliyorduk. Pipetli bardağım ile süt içiyordum annemin elinden de kahve vardı. Burnumu çektiğim de gülüp yanında ki peceteden bir yaprak verdi.

Telefonumun çalması ile arayan kişiye bakmadan açtım.
"-Efendim
- Neden gelmedin yayına." Telefonu kulağımdan uzaklaştırdığım da Miraç'ın aradığını görmem ile gözlerim yerinden çıkacakmış gibi açıldı. Telefonu anneme çevirdiğim de Miraç alo demek ile meskuldu annem telefonu itekleyip kulağıma yaklaştırdı.
"-Alo orda mısın (Miraç)
-Sey evet bir an şey oldum(balın)
-Ne oldun?(Miraç)
-Sey işte (Balın)
-O şey ne işte (Miraç)
-Of! Bakmadan açtım sen olduğunu düşünmemiştim.(Balın) " O güzel gülüşünü duymam ile bende gülümsedim
"-Anladım anladım neden gelmedin yayına (Miraç)
-Modum yoktu (Balın)
-İyi misin endişelenecek bir şey yok demi? (Miraç)
-Yok yok iyiyim (Balın)
-İyi ol (Miraç)
-Hı hı deneyeceğim (Balın)
-Öyle(Mira)"

Aramızda uzun vur sessizlik oluştu
" -Kapatmak istiyorsan kapatabilirsin(Balın)
-Aslında yanına gelmek istiyorum içim rahat etmeyecek(Miraç)" Annem telefondan uzaklaşıp kafasını evet anlamda salladı
-Sey aslında (Balın)
-Gelmemi istemiyorsan gelmem(Miraç)
-Gelmeni istiyorum ama gerildim beklemiyordum (Balın)
-Geleyim mi?(Miraç)
-Gel bekliyorum (Balın)
-Numaramı atacağım at konum. İstediğin bir şey var mı? (Miraç)
-Sadece sen(Balın)

Telefonu kapatıp koltuğa atıp hızlıca odama çıktım üstümdeki Pikachulu pijamalarımı mı çıkarsam mı çıkarmasam mı? "Anne çıkarayım mi üstümü?(Balın) "
"Hayır çıkarma çok tatlı ama korunun(Leyla)"
Yüzüm kıpkırmızı oldu yemin ederim kıpkırmızı oldu. Açaba bu gece burda kalır mıydı? Of birlikte mi uyurduk . Hassiktir o beni hiç görmedi ki? Ya beğenmezse ya cirkin bulursa. Ne yapacağım ben?

Beğeni ve yorumlarınız benim için önemlidir.

Gamer Kız G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin