6.bölüm

1.3K 49 52
                                    

  Küçük kalıyordu yanımda saçlarını öpüp dalin kokusunu içime çektim." Bir bebekten hiç farkın yok.(Miraç)" Bu denli hızlı bir adım beklemiyordu ama geç kalmış olablirim.

  Balın'ın varlığına o kadar alışmışım ki yokluğu beni rahatsız ediyordu. Sınav zamanı onu göremiyordum bazen bir şeyler yazmıyor susuyor kalıyordu bu arada Balın modorotorlerden biriydi.

  Yazamıyordum daha doğrusu korkuyordum. Ben çok sevilen biri değildim tabiki bu yayın işine girmeden önce eziklenip dövülen falanlardandım. Ve garip gelebilir size ama ben çift cinsiyetliyim. Doğuştan penis ve rahme sahibim. Bu yüzden ben pek sevilmezdim tiksinirlerdi benden. Balın'ın da gitmesinden çok korktum korkuyorum ama bugün deli cesareti ile yanına gelmiş şuan kollarımın arasında almıştım. Biraz daha bahsedeyim kendimden.

  Hangisi cinsiyetle devam etmek istediğime karar verdiğim de rahmimi aldırmıştım. Hayır hayır hormon takviyesiyle sakalım falan yok kadın bedenine sahibim ve rahmim yok.

  Neyse Balın benden ayrıldığın da düşüncelerimden sıyrıldım. "Ben gideyim sende dinlen yol yorgunusun zaten.(Balın)" Başımı salladım. Ne olduğunu anlamadan yanağımı öpüp odadan kaçmıştı.

  Çok güzeldi gerçekten çok güzeldi. Beyaz teni kumral saçları ve bal gözleri gerçekten çok güzeldi. İlk başta dediğim gibi kutu bebek gibi. Derin bir nefes aldım keşke yanımda olsaydı da sevseydim güzel saçlarını bebek kokusunu içime çekerdim.

  Neler düşünüyorsunuz böyle Miraç kendine gel lütfen. Yanaklarımı tokatlayıp başımı iki yana salladım. Yastığa kafamı koyup uyumayı denedim.

  Ben uyurken sizede Jale (Asla avlu izlerken jalenin ölümünden sonra aklıma gelmedi asla) ile konuşmamızdan yazar biraz bahsetsin.

"Korkarak kaçmaya ne kadar devam edeceksin(Jale)" Elimdeki topu ona atıp kaş göz yaptım." Ne kadar kaçacaksın( Jale)" Ekipte beni gerçekten anlayan ve kendimi anlatma gereği duymadığım tek kişi jale'ydi. Bilmiyorum dercesine dudak büktüm. "Kaçma seninle ciddi düşünmüyor olsa bunca yıl uğraşır mıydı?(Jale)" Başımı iki yana salladım."Bak kendin diyorsun Miraç geçmişte yaşadığını bu denli yaşamayacksın sen çocuk değilsin ve şuan hatrı sayılır denilecek kadar ünlüsün. Ve seni seven bir çok kişi var ya. Bu kadar korkma(Jale)" Oflayıp saçlarımı karıştırdım."Jale bir gün oda gidecek bunalacak benden ya(Balın)" Jale ellerimi tuttup okşadı." Miraç güzelim bak yanılıyorsun niye gitsin ya senden?(Jale)" Başımı iki yana sallayıp ayağa kalktım.
" Sikim olduğunu öğrendiğin de korkacak ya diğerleri gibi korkacak!(Miraç)" Başını hızlıca salladı." Sence o kız o şekilde mi ya? Bu denli biri mi o kadar yıl beklemiş ya bir şans ver bırak o küçük kız elinden tutsun bırak (Jale)" Kendine çekip sarıldı. Uzun süreden sonra ilk defa ağladım.

  Sabah uyandığım da telefonumdan saate baktım. 08.28 geçiyordu. Odadaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Çantadan çıkardığım Siyah kumaş pantolon ve polo yaka beyaz t-shirt giydim. Evin içinde de olsam klasik giymeyi seviyordum. Çok nadir eşofman giyerdim.

  Odamın kapısı yavaşça aralandığın da Balın ürkek adımlarla içeriye girdi. "Günaydın (Balın)" Başımı sallayıp küçük bir tebessüm de bulundum."Günaydın Balın(Miraç)" Elleri ile oynayarak odaya tam girdi. "Bir şey mi oldu?(Miraç)" Başını iki yana sallayıp yanıma oturdu.
"Şey sadece dün gerçekten sana sarıldım mı sarılmadım mı hani ne bileyim şans verip vermediğini falan düşünmekten kafamı toparlayamadım.(Balın)" Gülümsedim." Biliyorum bende pek inanmıyorum ama denemekten ne zarar gelir. Sen heni tanıyorsun ama ben seni tanımıyorum bana biraz izin ver lütfen.(Miraç)" Kaşlarını çattı başını iki yana salladı." Lütfen demene gerek yok bile sen ne zaman bana gelirsin bilmiyorum ama yanında olacağım. Olmaya çalışacağım.(Balın)" Bir şey söylemeden kollarımı iki yana açtım. Biraz bekledikten sonra hemen sarıldı. Önce yanağımı öptü boyun girintime saklandı.

  Saçlarını öpüp kokusunu içime çektim. Bebek gibi kokuyordu. Bir insanla bu denli temas kurmayı sevmezdim ama Balın bilmiyorum ilk günden karış çıkamıyorum. Çenesini kaldırıp burnunun ucunu öptüm.

  "Hadi kahvaltıya inelim(Balın)" Başımı salladım ve aşağıya berbar indik. Leyla Hanım masayı bir kuş sütü eksik olacak şekilde donatılmıştı. "Günaydın(Leyla)" İkimizde günaydın diyerek masaya oturmuştuk." Keşke haber verseydiniz birlikte hallederdik(Miraç)" Yarım ağız gülümseyerek başını iki yana salladı."Annem bana bile elini sürdürmüyor ki(Balın)" Şaşkın bir şekilde Leyla Hanım'a baktım." Bakma öyle yemek yapmayı seviyorum ve ben kahvaltı hazırlamak kadar sevdiğim bir şey yok. O yüzden tadını çıkar.(Leyla)" Göz kırptığın da başımı evet anlamda salladım.

  Kahvaltıdan sonra yanlarından ayrılmıştım. Derin bir nefes alıp İstanbul boğazına doğru ilerledim. Deniz bana iyi geliyordu . Bu gece tekrar yayın açmam gerekiyor yüzden ne kadar erken eve dönsem o kadar iyiydi.

(...)

Eve girdiğim de üstümde ki ceketi çıkardım. Ankara hayla soğuktu. Kapının zili ile derin bir nefes aldım. Kim olabilirdi tabi ki Jale!!

  Kapı pervazına yaşlanmış sırıtarak bana bakıyordu." Ne oldu?(Miraç)" Beni kenara itip içeriye girdi." Anlat çabuk nr yaptınız?(Jale)" Onu takmadan mutfağa ileyip sıcak suyun kaynamasını bekledim. Hazır kahve yapacaktım." Ya kızım anlatsana!(Jale)" Omuzlarımı silkip başımı iki yana salladım." Meraktan kudur (Miraç)" Gülüp kahveyi ona uzattım." Ya işte gittim biraz oturup tatlı falan yedik. Sonra kalacağım sırada izin vermediler misafir odasını hazırladılar. Balın geldi işte oyun oynayıp oynamadığımı sordu falan işte konuştuk sonra sarıldı yanağımı öptü falan işte. (Miraç)" Huhuuu diyerek göz kırptı.

  "Hanımefendi nasıldı güzel mi?(Jale)" Kahveden bir yudum alıp başımı evet anlamda salladım." Jale kumral saçlı beyaz tenli gözleri bal rengi o kadar güzel ki minicik kalıyor kollarım da.(Miraç)" Başımı iki yana salladım." Jale ben geç kalmışım keşke daha erken konuşsaymışsın benimle naif hem annesi hem kendisi o kadar güzeller ki kendimi ilk defa bir anda tanıdığım insanların evinde kendimi yabancı hissetmedim sanki yıllardır onlarla aynı evde kalıyor gibiydim.(Miraç)" Kahveyi masaya bırakıp elini omzuma koydu." Gülüm her insan kötü olacak diye bir şey yok. Sana destek çıkacak biri var ya hayatında daha ne denemekten zarar gelmez. Kezare tanımaktan da zarar gelmez.(Jale)" Başımı tekrar salladım. Çok haklıydı.

  Bilgisayar masasına oturduğum da Balın'a mesaj attım. Onunda yayında olmasını istiyordum. Yanımda olsun. Aramızda mesafer dahi olsa da varlığını hissetmek istiyorum." Evet gençler nasılsınız nasıl gidiyor anlatın bakalım.(Miraç)" Bir çok kişi aynı anda yazıyor ben de okumaya çalışıyordum." Ooo hanımefendi yüzünüzde güller açıyor (Oğuz)" Sırıtarak kahvemi içtim.
" Sus oğlum niye utandırıyorsun(Hakan)" Tam şerefsizler tam." Şerefsiz sürüsü(jale)" Kahkaha attım." Jale vurdu gol oldu(Miraç)" Jale dışında kimse Balın'ın yanına gittiğimden haberleri yoktu. Jale bilse şu sıra yeterliydi ." Yenge ile konuşmuş oğlum belli(Oğuz)" Onları duymadan chati okumaya devam ettim. Balın bir şey yazmıyordu. Telefonu çıkarıp mesaj atmaya karar verdim. Yayına girip girmediğini görmemiştim ve merak etmiş olabilirim.

Miraç: yayında misin?
Balım: evet seni izliyorum
Miraç: neden yazmıyorsun?
Balım: bilmiyorum
Miraç: bizimkilerden rahatsız olduysan eğer sadece Jale biliyor yanına geldiğimi
Balım: hayır hayır utandım sadece
Miraç: yerim seni

  Bu tatlı konuşmayı bölecek iki gavat vardı onlar da Oğuz ve Hakan'dı. "Ooo birileri gülüyor hemde pişmiş kelle gibi (Hakan)" Gözlerimi devirip konuyu dağıtmak çalıştım. İlk defa bu kadar güzel ve mutlu bir yayın açıyordum. Biraz keyfini çıkarmak benimde hakkımdı.

Beğeni ve yorumlarınız benim için önemlidir. İyi okumalar

Gamer Kız G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin