Evett! Böyle olmuştu tabi o gün hatta diğer günlerde üstümden tır geçmiş gibiydi. Üzülmüştüm hatta çok üzülmüştüm. Bu arada Instagramdan açtığım hesaptan takip ediyordum. Hani demiştim ya size yayına gelmediğim zamanlar bana ordan yazıyor. Yani pek o yazmıyor ama olsun. Menejeri yazıyor desek daha doğru.
Bugün yayına girmeyecektim daha doğrusu girmeye zamanım yoktu. Tonlarca ödevim (sunum) ve gelmek üzere olan bir vize haftam vardı. Kısaca Balın'ın pestili çıkacak.
Elimde yapacağım sunumla alakalı kitap ve ders kitaplarını alıp annemle ortak kullandığımız çalışma odasına ilerledim.
Ay ! Ben size annemden de bahsedeyim. Annem ve babam ben 8 yaşında iken boşandı. Dedemin yanına taşındık ve orda yaşamaya başladık. Hem anne hem de baba olmuştu bana. Ne zaman düşsem elimden tuttup kaldırdı. Benim aksime sarı saçlı kahverengi gözleri ve yanağında ki iki kocaman gamzeli ve uzun. Evet annem 1.75 boyunda ve ben kısayım. Üzülüyorum bu duruma 6cm var aramızda 1.69 boya sahibim. Ha şöyle annem gibi 1.75 olsaydım çok mu olurdu?
Kapıyı yavaşça açıp kafamı içeriye uzattım. Annem gözlüğünü takmış elinde kalemle not alıyordu. Ses çıkarmadan arkasında ki masaya oturup saçımı kalem ile topuz yapıp sunum için araştırmalara başladım.
Ne kadar saat çalışmıştım inanın bilmiyorum ama artık bir vücudum yoktu o kadar tutulmuştu ki haraket dahi edemiyordum. Sıcak su biraz olsun kemiklerimin yumuşamasında yardımcı olucaktı.
Duştan çıkmış saçlarımı taramış örmüştüm. Yatağıma uzanmış saatlerdir elime almadığım telefonumu elime almıştım. Canlı yayını erken kapatmıştı. Belki acil bir durum olmuştu. Bunu düşünmek istemiyordum. Sekreteride yazmamıştı.
Telefonumu kapatıp yatağımın diğer kenarına atıp arkamı telefonuma döndüm. Cenin pozisyonu aldım. Üzülmüştüm hemde fazlasıyla. Regli olmam yakındı bu yüzden çok hassasım. Her şeye alınabilir örneğin bu olay. Alıştım beni merak etmemesine hatta siklememesine . Üzüyor evet ama hassasım işte ya.
Bir süre o şekilde yattım artık gözlerim kapanıyordu ders çalışmak beni yormuştu. Kendimi tam uykuya teslim edecektim ki telefonumun çalması ile bakmadan telefonu açtım. Birce ya da Emir olduğunu düşünüyordum. Bu saate onlardan başkası aramaz. "Alo(Balın)." Bir süre ses gelmedi. "Alo(Balın)" Hışırtı sesinin gelmesi ile kulağımdan telefonu uzaklaştırdım." Alo." Bu kim lan. Telefonu kulağımdan çektim. Gördüğüm kişi ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Arayan çünkü Miraç diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz çünkü Türk Telekom servisiydi.
Gözlerimi devirip telefonu kapattım. Umutlanmıştım ya of! Bu sefer yüz üstü uzanıp kendimi Miraç'ın kollarına bırakmak isterdim ama nerde bizde ki o şans biz anca yastığa sarılalım.
Sıradan bir okul gününden sonra eve gelip hemen yarınki sınav için not çıkarmaya başladım. Elimdeki kalemi sertçe masaya koyup ayağa kalktım. Söylene söylene aşağıya inerken annem kapı kirişine yaşlanmış gülerek bana bakıyordu." Ne bu sinir hanımefendi?(Leyla)" Oflayayıp annemin beline kollarımı doladım." Yoruldum. Ya onu geçtim iki gündür yayınına girmiyorum kadının insan bir merak eder değil mi nerde olduğumu ne yaptığımı vicdansız pislik hain kostok pis zenci(ırkcılık değil!) Mendebur surat tatlı orası ayrı ama şerefsiz.(Balın)" Annemin kahkahası ile kendime geldim utandım!
Hemen yüzümü saklamak için yüzümü göğsüne gömdüm." Kızım sakin ol ne bu sinir?(Leyla)" Omuz salladım. Ellerini kısa siyah saçlarımda gezdirip öptü. "Belki de yazmıştır telefonuna baktın mı?(Leyla)" Başımı hayır anlamda salladım."Hadi git bak o zaman yazmış mı yazmamış mı?(Leyla)" Yanağını hızlıca öpüp koşarak yukarıya çıktım.
Gerçekten de aklıma nasıl gelmemişti bakmak. Kafa mı kaldı orası ayrı konu. Hızlıca Instagram'a girdiğim de mesaj gelmediğini görmek yüzümün düşmesini sebep olmuştu. İnat ediyorum o yazmadan yazmayacağım görün bakın. Elimde telefon ile aşağıya indiğim de kendisine kahve yapan annemin yanına ilerleyip tezgaha yaslandım." Yazmamış mı?(Leyla)" Kaşlarımı indirip kaldırdım. "Yazacaktım ama yazmayacağım inat ettim.(Balın)" Kahkaha attıp buzdolabından çıkardığı çileği yıkayıp kaseyi bana doğru itekledi." Yirsin(Leyla)" Ağız (şive) taklidi ile gülüp çileği ağzıma attım." Sen regli mi olucaksın ne bu naz,kapris?(Leyla)" Ellerimi birleştirip anneme doğru döndüm." Siz bu söylediğiniz ile paparizi kılıklı mirket hanımefendi benden trip yiyeceğinizin farkında mısınız?(Balın)" Tek kaşını da kaldırıp sordum lütfen tek kaş önemli." Sen şu halinle ciddi durduğunu mu düşünüyorsun parazi kılıklı mirket benim lafım annecim(Leyla)" Tatlı olduğunu düşündüğüm sırıtma ve birazcık başımı sağa eğerek anneme baktığımda güldü.
" Eşek sıpası.(Leyla)" Hehe evet tam da öyleyim." Telefonuma gelen bildirim ile kaşlarım çatıldı. Elime aldığımda Miray'dan geldiğini gördüğüme nefes boruma kaçan tükürüğüm ile öksürmeye başladım. Annem sırtıma vurmak yerine sırtımı okşuyordu. (Yarım tıkanma sırasında yani boğazınıza kaçan bir cisimde öksürme sırasında sırta vurma yarım tıkanmaya sebep olunur!)"Helal helal ne oldu birden?(Leyla)" Telefonumun ekranını anneme çevirdiğim de şaşkın gözlerle bana baktı. Bu denli şaşırmamız garip gelebilir ama yazan bu seferde Miraç'ın ta kendisiydi. Normalde menejerinin bana yazdığı hesap herkese açık olan hesabıydı.
Ya of kafanız karıştı kesin şu şekilde düşünün priw hesabı da vardı sadece yakınlarının takip ettiği. Ve benim asla attığım isteği kabul etmiyordu bu sefer hem isteği kabul etmişti hem de bana oradan yazıyordu. Bu bizim şaşırmamıza sebepti. İkimizinde nutku tutulmuş.
"İkimizde aynı hayali görüyor olamayız değil mi?(Leyla)" Kesinlikle görüyor olamazdık." Kızım ne duruyorsun yazsama(Leyla)" İlk başta anlamamış ağzımdan ha diye çıkıvermişti. Kafama vurup gözleri ile telefonu gösterdiğinde haaa diye salakça tepki vermiştim.
Yanağını öpüp hızlıca odama koştum. Ne kadar bilsede utanıyordum onun yanında konuşurken. Yatağa kendime attığım gibi hızlıca Instagrama girdim. Miraç'ın mesajına tıkladım.
Mario: iki gündür neden gelmiyorsun?
Miraçinbebegi: işlerim vardı. İnat değil mi trip atacağım.
Mario: ne işi?
Miracinbebegi: çok mu merak ediyorsun?
Mario: kime göre neye göre neden gelmiyorsun?
Miracinbebegi: sınav haftam sunumlar falan derken gelemedim.
Mario: anladım kolay gelsin bebeğim bol şans
Miracinbebegi: ne ne ne sen bana bebeğim dedin sen sen
Mario: demiyor muydum önceden?
Miracinbebegi: sen bana bebeğim demezsin ki
Mario: bağlanmışım sana yokluğun üzüyor
Miracinbebegi: ciddi misin?
Mario: ciddiyim sen yoken boş geliyor merak ediyorum ister istemez
Miracinbebegi: gerçekten mi ?
Mario: gerçekten bebeğim varlığın hoşuma gidiyor.
Miracinbebegi: of çok heycan yaptım ah Miraç seni çok seviyorum ben
Mario: bende
Miracinbebegi: ne ne ne
Mario: :) akşam yayına gelNe ah kalbim duracak şimdi of. Ben ben yanlış okumadım değil mi oda beni sevdiğini söylemişti. Yatağımın üstüne çıkıp zıplamaya başladım bir yandan da çığlık atıyordum. Annem kapıyı açmış şaşkın gözlerle bana bakıyordu." Kızım ne oldu? (Leyla)" Sesinin endişeli çıkması kahkaha atmama sebep olmuştu." Seni seviyorum dedi bana seni seviyorum dedi(Balın)" Annem ellerini birbirine vurup yatağımın üstüne çıkıp benimle beraber zıplamaya başladı.
Beğeni ve yorumlarınız benim için önemlidir. İyi okumalar dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer Kız G!P
AcakLezbiyen kurgusudur. Küfür argo hakaret ve cinsellik bulunmaktadır