7.bölüm

1K 58 54
                                    

Bu tatlı konuşmayı bölecek iki gavat vardı onlar da Oğuz ve Hakan'dı. "Ooo birileri gülüyor hemde pişmiş kelle gibi (Hakan)" Gözlerimi devirip konuyu dağıtmak çalıştım. İlk defa bu kadar güzel ve mutlu bir yayın açıyordum. Biraz keyfini çıkarmak benimde hakkımdı.

Akşam Balın ile konuştuktan sonra uyuya kalmıştım. Yorulmuştum. Bugün ekiple buluşup YouTube video çekmemiz gerekiyordu ama ne çekeceğim ne kadar sürecek bilmiyordum. Galiba her zamanki gibi katil köylü falan çekerdik ama ben bunu istemiyorum. Bir video fikri gelmezse aklıma yapacağımız bir şey yoktu.

Ben yayıncılık yapıyordum YouTube olayına girmemiştim. Oğuz deli cesaretiyle beşi bir yerde adıyla YouTube hesabı açmıştı. Oynadığımız oyunlar olsun vlog ekiple geçirdiğimiz zamanları paylaşıyordu.

Uyandığım gibi hızlıca telefonu elime aldım. Şu sıralar en çok bunu yapıyordum kendimi ergen gibi hissetmiyor değildim ama yapacak bir şey yoktu.

Balım: Günaydınnn uykucu 8.46
Miraç: Günaydın balım 9.15
Balım: Napıyorsun? 9.37
Miraç: Hazırlanıyorum bizimkiler ile toplantım var sen?
Balım: Okul hazırlığı ve kolay gelsin
Miraç: Teşekkürler efendim. İyi dersler
Balım: ben kaçtım muahh

Tam bir eşek. Giyinme odama girip ne giyeceğimi düşünmeye başladım. Dolabım ya takım elbise ya da eşofman takımıyla doluydu. Krem rengi kumaş pantolon alıp üstüme kısa kollu t-shirtümü çıkardım.

(Bu şekilde düşündükm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu şekilde düşündükm. Siz istediğiniz kombini hayal edebilirsiniz.)

Saatimi ve bir kaç yüzük taktıktan sonra Jale'yi aradım.
-Efendim(jale)
-Nerdesin Jale(Miraç)
-Evdeyim ne oldu(Jale)
-Toplantı var ona gideceğiz ya (Miraç)
-Heee doğru lan unuttum dur geliyorum(Jale)
-Salak bekliyor olacağım arabada (Miraç)
-Tamamm(Jale)

Telefonu kapatıp arabaya doğru ilerledim. Audi candır tekdir(yalanshjsh)

(Audi Q2 Edition düşünebilirsiniz ya da siz sevdiğiniz arabanın hayalini kurabilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Audi Q2 Edition düşünebilirsiniz ya da siz sevdiğiniz arabanın hayalini kurabilirsiniz)

Çok rahat 45 dakika beklememin ardından Jale gelebilmişti. "Ağaç oldum Jale!(Miraç)" Küçük çantasından aynasını çıkarıp rujunu sürerken ters ters bana baktı."Alıştırma oluryor.(Jale)" Kaşlarımı çattığım da güldü." Balın diyorum Balın hazırlık oluyor işte sana bir gün mesela yemeğe falan giderseniz alış.(Jale)" Korkuyla Jale'ye baktım."İnşallah Balın'ı falan bu kadar beklemezdim.(Miraç)" İki elimi açmış dua ediyordum. Kahkaha attığın da ters ters baktım.

Toplantıdan çıkmıştım eve uğramadan spor salonuna gidecektim. Video fikrinde emin değildim o yüzden bunu Balın ile konuşacaktım. Akıl akıldan üstündür taktiğiyle dhdh.

Eve gelir gelmez hızlıca duş almış saçlarımı kurutmadan topuz yapıp geçmiştim. Altıma bir şort giymiş üstümde ki yarım atletle evi geziyordum. Yaz kış farketmeksizin şort şort şort.

Bugün yayın açmak istemiyorum bütün gün Balın ile geçirmek istiyorum.
Miraç: Balın müsait misin
Balım: Evet de bir şey mi oldu?
Miraç: Hayır hayır arayayım mı?
Balım: Tabi ki

Heyecanlıydım hemen aradım.
"
-Efendim?(Balın)
-Napıyorsun?(Miraç)
-Okul sınavlar falan sen, senin toplantın nasıl geçti?(Balın)
-İyi denilebilir bu çekilecek video işi biraz yatmadı aklıma sana danışsam olur mu?(Miraç)
-Tabiki dinliyorum.(Balın)
-Bir hafta boyunca aynı evde kalıcaz bunun vlog ya da ne dernirse kafam çok karıştı. Bu bahsettiğim evde bir hafta kalıp işte dağ yürüyüşü isimlerini bilmediğim bir çok oyun. (Miraç)
-Korkuyor musun? (Balın)
-Doğru olanı mı söyleyeyim?(Miraç)
-Yani evet.(Balın)
-Korkuyorum Zipline yapacaklar ve ben yüksekten korkuyorum.(Miraç)
-Bilmiyordum. (Balın)
-Yani bir yandan istiyorum ama diğer yandan da istemiyorum. Sence ne yapmalıyım (Miraç)
-İstiyorsun ve git gerçekten git ve eğlen tadını çıkar yükseklik korkun varmış binmezsin (Balın)
-Mantıklı geldi bir dakika(Miraç ) 'güldüğünde istemsiz bende gülmeye başladım '
-Hiç güleceğim yoktu (Balın)
-Ne ya stresten doğru düzgün bir şey düşünemedim (Miraç)
-Tamam tamam gülmüyorum kızma (Balın)
-Sana nasıl kızabilirim ?(Miraç)
-Utanıyorum susar mısın?(Balın)
-Tamam hanımefendi sustum(Miraç)
-Bugün yayın açacak mısın?(Balın)
-Hayır seninle konuşmak istiyorum.(Miraç)
-Bakıyorum da birileri bana alıştı (Balın)
-Alışmamak mümkün mü?(Miraç)
-Sen alış da gerisi önemsiz (Balın)
-Alıştık zaten balım(Miraç)
-Allah Allah öyle mi?(Balın)
-Hıhı öyle (Miraç)
-Sevindim(Balın)

Konuşmamızdan sonra telefonu kapatmıştı. Bu kızda bir şeyler beni ona çekiyor.

Gece geç saatlerde ekip ile oyun seciyorduk telefonumun çalmasıyla kendimi sessize aldım.Bilmediğim bir numaraydı kaale almayıp telefonumu yerine bıraktım. "Kim aradı hayırdır (Hakan)" Bu cocuk bık bık ağızlı ya da ne derler agzında bakla ıslanmaz." Sanane olm(Miraç)" Özelimiz bile kalmamıştı." Ben senin karın değil miyim? Kesin beni aldatıyorsun! Serefsiz çocuklarımızın rıskını yiyorsun!(Hakan)" Ben ne olduğunu anlamazken Jale ve Oguz gülüyordu. Aynı sekilde chatte aynı şekildeydi." Salak bu cocuk varma buna(Jale)" Sıctık cafer bez getir. "Ne oluyor bu ekibe ne içirdiler size(Miraç)" Artık kendimi tutamamış gülüyordum. Telefonun titremesiyle bakmadan elime aldım. Bilinmeyen numara olduğuu düşünerek tam küfür edecektim ki benim balım yazmış hehe!

Balım: ne güzel gülüyorsun sen
Miraç: Teşekkür ediyorum güzelim
Balım: Bebegim mi?🥹
Miraç: hıhım bebegim demeyeyim mi?
Balım: Hayır hayır söyle sadece şaşırdım
Miraç: alışman lazım.
Miraç: Şey balım
Balım: efendim
Mirac: bu gece birlikte uyuyalım mı?
Balım: Olur uyuyalım
Miraç: Şuan canlı yayını kapatıp gelmek istiyorum
Balım: Hayır hayır saçmalama
Miraç: :(
Balım: hadi canlıya sonra gel beraber uyuyalım
Miraç: söz mü
Balım: söz söz

Telefonu kapattıktan sonra discort ekranında bizimkilerin benimle dalga geçtiğini gördüm "Havada aşk kokusu var!!(Oguz)" Gözlerimi devirip sigaramı yaktım."Oguz bu bize kızmadıysa kesin yenge var(Hakan)" Jale'nın eyvah dercesine kafa sallamasını gördüm umursamadan sigaramı içmeye devam ettim
"Hadi seçin şu oyunu daha uyumaya gideceğim (Miraç)" Jale memnun bir şekilde gülümsedi bu iki salakta çığlık attıp aynı anda oha diyerek kulağımı yok ettiler." Yavaş öküzler yavaş(Miraç)"

Ardı ardına sorulan sorulardan uzak durup oyuna başlaya bilmiştik. Erken kapatmak isteyorum sadece onun sesini duymak istiyorum. Bu arada ben uyku seven biri değilim hatta ve hatta uyku ile aram yoktu .

Bana me oldu da bu denli Balın'a karşı duvarlarım iniyordu?

   Anca fırsat bulabildim gençler. İyi okumalar dilerim beğenip yorum atarsanız da sevinirim sevinirim

Gamer Kız G!PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin