9. bölüm

22 3 0
                                    

Yeni bolumle merhaba.
Uzun zamandır  yazasim yoktu.
Geldim.

Peki sen nerden biliyorsun Jimin? Her gün şaşırtıyorsun beni." Gözlerimin içine bakarak;
"Çünkü ben..."

*

"Sen ne?" Demiştim. Ne olabilirdi ki?
"Hackerım ya ondan biliyorum. Hadii kaçalım!!"
Pek inanmamıştım ama şimdilik susuyorum.
" Hm! Peki benim zeki arkadaşım madem Seoul'un en büyük mafya çetelerindense sence bizi bırakırlar mı?"
"Ahh!! Taehyung sanırım öleceğiz."
" Ya sabır! Sence öldürmek isteseler beni şimdiye kadar öldürmeleri gerekmiyor mu?"
"Ah!! Evet, niye seni öldürmemişler?"
Sabır diliyordum gerçekten. En zeki arkadaşım şuan önümde bir aptal gibiydi.
"Jimin gel biraz sakinleş."
Onu alıp odama doğru götürmüştüm.
Yoongi nereye dercesine baktığında ona el hareketi ile odaya sakinleştirmeye götürüyorum demeye çalışmıştım. O da kafasını olumlu anlamda sallamış, izin vermişti.
O

nu odama götürüp kapıyı kapatmıştım.
"Jim- " Tam konuşmaya başlayacaktım ki kapı açılmasıyla sözümün kesilmesi bır oldu. Gelen Bay Jeon'du. Onun gözlerinin içine bakmıştım. O sırada Jeon'u görerek götü tutuşan Jimin aniden ayağa kalktı ve dehşete düşmüş gözlerle bana baktı. Ani ayaklanmasiyla gözlerimi ona çevirdim. Bay Jeon yanımıza geldi.
"Korkmana gerek yok." Dedi tok bir sesle. Ardından yanıma oturdu. Devam etti.
"Birazdan gitmen gerekecek. Sanırım arkadaşın burada kalıp Yoongi'yle birlikte sana yardımcı olacak." Ona baktı.
"Öyle değil mi?" Dedi ,yoklarmışcasina.
Jimin korkudan kekeleyerek.
"E-evet. Evet burada kalacağım."
Jeon elimi tutarak beni beraberinde kaldırarak ayağa kalktı.
"Gidelim." Neler olduğuna aklım sıra ermiyordum. Elimi mi tutmuştu, benim?

Herkes bize bakarken arabanın yanına  geldiğimizde ,elimi ellerinden kurtarmıştım.
"Bay Jeon?" Dönüp bana bakmıştı, devam etmemi beklercesine.
"Ben kendimi pek umursamam ama lütfen Jimine bir zarar gelmesin." Bu sefer yanağımı avuçlarının arasına alırken...
"Ne Jimine ne de sana bir zarar gelmeyecek." Gözlerimin içine baktı.
"Söz veriyorum." Gülümsedi ve arabanın kapısını açarak beni yolcu koltuğuna oturttu ,hemen ardından arabanın önünden dolanarak şoför koltuğuna geçerek oturdu.
O gaza basıp yola çıkarken arkamızdan 6 jeep daha gelmişti.
Yol boyunca hiç konuşmamış sadece bakışmıştık. En son sessizliği bozmaya karar veren oydu.
"Kulaklıkları çalıştıralım. Birbirimizi duyabiliyorken aynı zamanda Jimin sayesinde Yoongi de bizi dinleyecek ve yardım gerekirse adam gönderecek." Dediğiyde kulaklığın üzerinde ki düğmeye basarak kulaklığı çalıştırmıştım.
"Tamam."

Altı  jeep arka tarafa doğru giderken. Jeon Bey Gang çetesinin inine yaklaşık yüz metre ilerisinde durmuştu.
"Buradan git ,ben burada bekleyeceğim bişey olursa geleceğim."
Başımı sallayıp arabadan inmiştim.
Oraya doğru yürüyordum elimde ki USB ile. Yolda giderken bu kadar zaman nerede olduğumun bahanesini düşünüyordum. En sonunda oraya vardığımda ,beni direkt patron karşılamıştı. Bana sorgular gözlerle elimde ki USB ile gelişimi izliyordu.
"Ölmeden gelmeyi nasıl başardın,  hemde USB ile?" Hemen bahanemi sundum.
"USB'yi alıp duvardan atladım ve kaçıp fabrikalarından birine saklandım .Beni arıyorlardı ,bende sessiz bir şekilde 1 gün öylece orada kaldım. En sonunda ortalık sakinleşince buraya kadar yürüdüm. Çok yoruldum efendim."
İnanmayarak bana baktı.
"Öyle mi?" Başımı salladım.
"Tamam USB yi kontrol edelim."
Onu takip ettim ve bilgisayar odasına gittik. Büyük ihtimalle Jeon'un adamları Gang çetesini çökertmeye başlamışken ben ve sözde patron USB'yi kontrol ediyorduk. USB'yi bilgisayara taktım ve içine bakmaya başladık.
"Efendim tüm dosyalar kilitli." Sözümü bitirmeden arkamda belirmişti ve sırtıma bir bıçak tutmuştu.
"Sana inanacağımı mı sandın?" Şok içinde kalakaldım.
"Ben doğruyu söylüyor-..." Konuşmama izin vermeden...
"Kes yalanı da Jeon'la planını anlat."
Bu kadar zeki olduğunu beklememiştim. Donakaldım. O da bundan istifade beni taviz etmeye başlıyordu.
"USB'yi getirdim anlaşma buydu. Bırak beni!"  Alaycı bir kahkaha attı.
"Anlaşmaya uyacağımı mi sandın bide?"
Sinirle kızardım. Tam o sırada dışarıda silah sesleri geldi ve kapı açıldı .
Jeon'un adamları herkesi haklamıştı ve Jeon Bey ile içeri doluştular. O sırada sözde patron bıçağı boynuma çevirip etrafa tehditler savuruyordu.
"Bay Jeon? Hahahah! Demek buradasın. Yaklaşma yoksa iki günde aşık olduğun bir diğer çocuk ölür."
Jeon kaskatı kesilmişti ve hamlelerine dikkat ediyordu. Sözde patron konuşmaya devam etti.
"Herkes silahını bıraksın yoksa öldürürüm onu!" Jeon o an herkesi durdurup bir kahkaha patlattı ve Silah sesiyle korkuyla gözlerimi kapadım ve arkamda boşluk hissettim.patron garip garip bakarken dikkatini kaybetmişken arkasından biri tam başından silahla vurmuştu. Vurulanin o olduğunu anladigimda gelen rahatlamayla tuttuğum nefesimi verdim.
Yavaşca Bay Jeon'a doğru yürüdüm ve ona kocaman sarıldım o sırada bunu gören diğerleri hemen dışarı çıktı.
Gün doğumu bilgisayar odasının küçücük camından içeri sızıp Bay Jeon'un yüzünü aydınlatıyordu. Onunla göz göze geldik. Yanağımı okşuyordu yavaşca yüzüme eğilip dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Ben şaşkınlıkla bakarken o gözlerini kapatmıştı. Yavaşca dudaklarını hareket ettirip beni öpmeye başladı. Şaşkınlıkla aniden onu ittim ve yüzüne bile bakmadan kapıya doğru yürüdüm. O gitmeme izin vermeden durdurdu.
"Özür dilerim." Yüzüne bakmıyordum çünkü çok utanmıştım.
"Sorun değil. " Derin nefes alıp kolumu ondan kurtarıp ona döndüm.
"Herşey yolunda olduğuna göre işimiz bitti ,ben gidiyorum görüşürüz Bay Jeon."
Onun konuşmasına bile izin vermeden çekip gittim.
Yolda boş boş dolanırken aklıma Jimin geldi ve onu aradım.
"Alo Jimin nerdesin?" Telefonun diğer ucundan ses geldi.
"Jeon malikanesindeyim .Sen neredesin?" Sorusuna cevap vermeden...
"Ne işin var orda? Çıkabilirsin artık işimiz bitti orayla." Biraz sessiz kaldı.
"Tae aslında ben Yoongi ile çok iyi anlaştım ,sanırım biraz daha burada kalacağım." Duyduklarımla şok oldum.
"Ne? Tamam neyse görüşürüz." Cevap vermesine izin vermeden yüzüne kapattım. Kaç yıllık arkadaşımın sevdiği bir adam için beni böyle ortada bırakacağını hiç düşünmezdim. Ama sonradan farkettim önemli olan yılların uzunluğu değil geçirilen vaktin güzelliğidir. Sanırım artık onu görmeyecektim.

Burda sezon finali veriyorum diğer bölümde farklı olaylar olacak.
Görüşmek üzere.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BE VARGANT (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin