1. bölüm

227 15 2
                                    

Selamlar bu benim ikinci hikayem ilki tutmadı bıraktım umarım bu tutar.
+18 yazabilirim!!!!
Beğenirseniz yorum yapın lütfen.
Umarım güzel olur .

Önce karakterler

Taehyung

Önce karakterler                                     Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle küçük bir serseri iste.(bayılıyorum)

Jungkook

Büyük mafya grubumuzun lideriiiiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük mafya grubumuzun lideriiiiii. (Hohoyt maşallah)

Bu arada yazım kurallarına dikkat etmeyi severim.
Ayy uzattım...
Iyi okumalar.

Taehyung

Gecenin bir yarısı dışarda dolaşıyordum. Sonunda o iğrenç yaratığın yanından uzaklaşabilmiştim. Ama tekrar oraya döneceğim.
Neden mi?
Çünkü başka gidecek yerim yok.

Ben küçükken babam annemi döverek öldürdü. Ama o gün hiç ağlamadım. Tek düşündüğüm büyümek ve annemin intikamını almaktı . Işte bu yüzden bu küçük ve iğrenç gruba katıldım.

Geçmiş

Sonunda mezun olmuştum.Annemin intikamını alabilirim. Yanıp tutuştuğum intikamımı almak için yaşadığım 8 yıl bana bir yükten başka bir şey olmadı. O kadar çalışmıştım ki. Sonunda intikam alabilecek kadar güçlüyümdüm . Ne kadar zayıf kırılgan görünsem de ,bir kere bana bulaşan biri ne kadar güçlü olduğumu anlıyordu.
Öğretmenler beni serseri diye çağırmasına da alışmıştım . Ama neyseki mezun oldum. Alabileceğim, yapabileceğim. Nasıl intikam alacaktım?
Ne kadar güçlü olursam olayım o şerefsiz pisliğin nerde olduğundan bihaberdim. Yaşadığı kesin . Ama nerede?

X:" Tae!! ". Düşüncelere dalmışken beni uyandıran naif sesi duydum. -"Ahh! X: "Düşüncelere dalmışız." Ona döndüğümde saçlarını siyaha boyatmıştı, zeytin gözleri çok güzel parlıyordu. -"Ya evet . Daldım biraz. Ee?" Anlamıştı her zamanki gibi. X:" Sanırım intikamını düşünüyordun." Işte herşeyi anlattığım en yakın dostum Jimin gelmişti . Kendisi mükemmel bir hacker idi . Kesinlikle bir şey bulmuştu o yüzden gelmişti buralara. -"Birşey mi buldun yoksa?" Jm:"Sayılır." Sorguluyormuşcasına yüzüne bakmıştım .
Jm:"Imm... Baban- pardon o pisliğin yerini bulamadım ama..." Ne ama söyle. -"Ama?" Uff tanrım hiç sabırlı biri değildim. -"Direkt söylesene ulan" Jm:"Tamam be. Işte onu bulamadım. Küçük bir çete buldum. O çete bulmama yardımcı olab-"
Onun konuşmasına devam etmesine izin vermeden. -"Hangi çete? Nerede? Çabuk söyle!" Tedirgin bir şekilde devam etti. Jm:"Bak Tae. Öyle doğru dürüst bir yer değil. Aslında sana söylemek bile istemiyordum." Konuşacaktım ki izin vermeden devam etti. -"Oranın başındaki adamın genç erkeklere ilgi duyduğu söyleniyor. Onun istediklerini yaparsan rahat bırakırmış. Ama zorluyor. Üstesinden gelebileceğini san-"
Tekrar sözünü kesmiştim. -"Bana o pisliği bulsun yeter verdiği her görevi başarıp çıkacağım oradan." Benim için endişelerini anlamıştım. -"Söz veriyorum bana bir şey olmayacak tamam mı? Şimdi bana güven ve nereden ulaşacağım bana onu söyle."
Çok bekletmeden verdiğim sözü ikiletti ve nerden ulaşacağımı söyledi . Onunla sarılıp vedalaştıktan sonra yola koyuldum.
Giderken de arkamdan bakıyordu kara civcivim ...

BE VARGANT (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin