Çalışma Hayatı

13 1 0
                                    

Sabah uyandım ve iş aramaya başladım fakat nereye gitsem ya az para veriyor yada çok çalıştırıyor bu memlekette hızlı para kazanmak gerçekten imkansız. Bende illegal yollarla para kazanmaya karar verdim ve istanbul bağcılara gittim orada iki gün sokakta yattım üçüncü gün bir torbacı ile tanıştım esrar ve bonzai satıyormuş hemen ona yardım edebileceğimi söyledim ve bu işler zordur façanı bozarsın dedi. Façanı bozarsın nedir yaa. Gün geçtikçe bağcılara alıştım dayak yedik malıda kaptırdık ama en sonunda öğrendik işi. kar yapmaya başladım gerçekten çok iyi para kazanıyordum torbacının akrabası esrarı ekiyordu ağaçlığın içine esrar olunca alıyoduk kamyonetin sahte bir benzin deposu var ona koyuyoduk ve yüzde 1000 kar ediyorduk ben hissenin üçte birini alıyodum ve 2 sene sonra cebimde yüz altmış bin lira vardı benim 2 sene önceki beklentim onbeş bin lira idi cebimde bolca para vardı ama bu esrar satma işini bırakamadım bir türlü bu iş çok karlıydı kim olsa bırakamaz para kanser hastalığımı unutturmuştu sanki ama HAYIR ! bırakacağım bu işi dedim ve bıraktım bursaya doğru yola çıktım bursaya varınca akrabalar filan işte sarılma koklaşma derken 4 gün sonra evin bodrumunu temizledim ve eşya aldım öyle saçma eşalarmış ki aldıklarım zaten ucuzlardı da . Bir gün mentalist ile tanıştım ve laboratuvar eşyalarının bir boka yaramadığını anladım. O adamla sıkı ticarete girdik beni gerçek büyücülerle tanıştırdı gerçekten öyle şeyler varmış dünyada ölsem bile inanmazdım ama . Onlar ölülerle konuşabildiklerini söylediler ama paraları yokmuş. Dur bakalım daha neler olacak :) hikayeme oy verip yorum yapın canlar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖlümlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin