Part "7"

682 81 36
                                    

"کەواتە دایکم دەربارەی هاوسەرگیرییەکە پێی گوتیت؟"

"بەڵێ! پوورە کیم وتی کە مانگێکی تر هاوسەرگیری دەکەین!" جۆنگکووک پێەکەنینێکی بچووکی کرد، کە وای لە تایهیۆنگ کرد کە زەردەخەنە بکات لە جوڵە بێتاوانەکەی.

"ئایا تۆ لەمم ناترسی؟ ئەی ئەگەر من بکوژێک بم یان ڕفێنەرێک؟" تایهیۆنگ پرسی کاتێک سەری لەسەر ناوپەلی دەستی دانابوو بە خۆشەویستییەوە سەیری جۆنگکووکی دەکرد.

"ئەوە ئاساییە! تێتێ هیۆنگی ئازارم نادات!" لووتی جوڵاندەوە کاتێک دایهیۆنگ لووتی گرت.

"کەروێشکی بچووکی کیوت، تۆ دەزانی کە چەند کیوتی؟" تایهیۆنگ زەردەخەنەی کرد کاتێک جۆنگکووک کوپە قاوەکەی خواردەوە.

جۆنگکووک قواردنەوە شیرینەکەی قووت دا، لێوەکانی پاوتی بوون، "من نازانم، هیۆنگی. خەڵکی شارۆچکەکە هەموق وا دەڵێن، دایکیشم وا زۆر وا دەڵێت، بەڵام من کیوت نیم!!! من دەمەوێت پیاوانە بم!!" جۆنگکووک وتی.

پیاوەکەش نەیدەتوانی خۆی کۆنتڕۆڵ کا کە کیوت نەیبینێت، "هەروا بە کیوتی ڕەفتار بکە. پیاوانە لەتۆ ناگونجێت."

"ڕەفتاری کیوت لەمن ناگونجێت!" جۆنگکووک پاوتی بوو.

"ئۆهــ بەڕاستتە؟" تایهیۆنگ برۆیەکی بەرز کردەوە.

جۆنگکووک بە سەیرکردنێکی بکوژانە سەیری پیاوەکەی کرد، کە دەیویست شێوەی خۆی توڕە دەربخات بەڵام شکستی هێنا، چونکە بێجگە لە کەروێشکێکی کیوت بە هیچی تر نەدەچوو.

ئەو شێوەی بێزارکەری دەربڕی کاتێک تایهیۆنگ پێکەنی "هیۆنگی زۆر دڵ ڕەقە" بە نزمی وتی.

ئەوان بۆ ماوەیەک بە بێدەنگی مانەوە، تا تایهیۆنگ بێدەنگیەکەی شکاند، "ئێمە دواتر دەچین بۆ مۆڵ، بووکەشووشە."

𝘾𝙤𝙤𝙠𝙞𝙚𝙨  ~ 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠  ✓Where stories live. Discover now