Lekka kłótnia i chat

757 21 13
                                    

Dylan od razu gdy mnie zobaczył odezwał a raczej wydarł się.

-JAK MOGŁEŚ NIR ZAŁOŻYĆ RĘKAWIC ANI NAWET TAŚM?! JESTEŚ NIEODPOWIEDZIALNY! GDYBYŚ ŹLE UDERZYŁ I COŚ SOBIE W RĘKĘ ZROBIŁ?!- dalej już nie słuchałem.

Mając dość po prostu sobie poszłem. Zapytacie, gdzie? Na siłownię. Była tam Hailie. Tańczyła na róże. Przyznam, że bardzo ładnie. Przyglądałem się tak puki mnie nie zauważyła. Oczywiście nie obeszło się bez kolejnej dzisiaj spiny z rodzeństwem

-Czego się gapisz?- zapytała wrednie.

-Nic po prostu nigdy nie widziałem osoby tańczącej pool dance.

-To więcej nie zobaczysz. Nikt cię nie uczył, że nie ładnie podglądać innych? Nie wiem po co Vince cię tu wziął. Jesteś wkurwiającym bachorem- po tym wyszła.

Ja poszedłem do sali obok i zacząłem tańczyć dla rozluźnienia. Tak oto spędziłem 2 godziny. Po tym poszłem do pokoju. Pomyślałem, że muszę w końcu umówić się z chłopakami na wrotki. Napisałem więc na naszej grupie.

PIZDOKLESZCZE

🩰PRIMA BALERINA🩰
(Tony):

Chłopaki idziemy dziś na wrotki?

✨BLOND POJEBUS✨
(Charlie):

No można

🔥HOT PIŁKARZYK🔥
(Aaron):

Okej, kiedy

🩰 PRIMA BALERINA🩰:

No w sumie zaraz można. Zapytam tylko któregoś z tych dobermanów.
PS. Wiem, że Vince może to widzieć.

🔥HOT PIŁKARZYK🔥

To napisz zaraz godzinę i gdzie a ja poszukam moich rolek

✨BLOND POJEBUS✨

Ok ja też idę wrotek szukać bo gdzieś je żuciłem.

Zaśmiałem się po czym napisałem do Vincenta albo on bardziej do mnie. Czyli miałem rację ma wgląd na moje wiadomości.

Vincent

Możesz iść z kolegami, ale któryś z braci ma ci towarzyszyć.

Okej dziwne, że nie skomentował tego, że nazwałem ich dobermanami. Nie odpisałem tylko zszedłem na dół. Była tam cała trójca.

-Shane pojedziesz ze mną na skatepark bo chcę się spotkać z chłopakami?- zapytałem.

-No ok za 10 min w garażu- odpowiedział.

Szybko napisałem chłopakom gdzie i kiedy się spotkamy po czym pobiegłem do grażaru, wcześniej zabierając ze sobą wrotki.

Hejka misie. Wiem, że krótki rozdział ale następne będą dłuższe.

Ocena------------->

Błędy--------------->

Pomysły-------->



Najmłodszy ~ Anthony MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz