16.9
Dneska je můj první famfrpálový zápas! Ptáte se co se za ten týden stalo? Stihli jsme mít už tři tresty + ten o kterém jsem vám říkala. Převlékla jsem se, vzala koště a šla do společenky. Odtud jsme se celý tým odebrali na hřiště. Charlie nám ještě jednou vysvětlil stradegii.
Potom už jsme šli do takového poklopu, který se otevře a my vyletíme. ,,A potom tu máme ten nejlepší Nebelvírský tým! Profesorko Mcgonaggalová, já vím že mám být nestranný" Zakřičel Lee do mikrofonu. Vyletěli jsme na hřiště a Lee nás jeden po druhém představil.
,,Jako prvního, ten nejlepší kapitán a chytač- Charlie Weasley, potom náš nejlepší brankář - Oliver Wood, dále odrážeči- Fred a George Weasleyovi a nakones střelci - Jason Brown, Angelina Jonesová a Izabell Woodová. Fred, George a Izabell, předvedli minulý týden užasný žertík o kterém se bude mluvit, ještě dlouho. Profesorko, neberte mi ten mikrofon" Lee se hádá s profesorkou. Ty jeho připomínky, jsou prostě nejlepší.
Doletěli jsme doprostřed hřiště a postavili se do začátečních pozic. Madam Hoochová vyhodila míče a nakonec camrál. Chytla ho Angelina. Letěla k brankám. Předvedli jsme to cona tréninku a já dala první gól.
,,A Woodová střílí, a je to gól! Nebelvír vede 10:0" křičel Lee do mikrofonu. Hráli jsme asi tři hodiny a už to bylo 510: 480.
,,A Weasley chytil zlatonku! Nebelvír vyhrává 660:480 proti mrzimoru!" Křičel Lee do mikrofonu, všichni jsme slétli na zem a navzájem se objali. Tohle byl jeden z nejdelších zápasů v historii bradavic protože se většinou hraje tak 40 minut. Nejdelší trval dva dny a stopli to až profesoři. Nakonec se zjistilo že tehdejší rozhodčí zapomněl vypustit zlatonku. Bylo to 1780 : 750 mrzimor proti havraspáru. (Pozn.a. Právě jsem si to vymyslela)
Potom jsme se převlékli a šli do hradu. Na koleji byla taková malá oslava. Nepřidali jsme se a místo toho si sedli do křesel a šli hrát tchoříčky. Charlie a jeho kamarád Zack se k nám přidali. Charlie nás zase všechny porazil.
Potom jsme se rozhodli jít na večeři. U večeře jsme řešili velmi geniální téma- Co je to televize? Lily se nám snažila vysvětlit že je to taková bedna kde něco hraje.
Je to mudlovská věc tak jaktože v tom běží obrázky a hýbou se? Po večeři jsme šli na kolej. S holkama jsme zamířili k nám na pokoj. Převlékli jsme se a udělaly si holčičí večer.
Ráno mě vytáhl Oliver z postele tím že jdeme běhat. Jak to udělal? Včera večer jsme zapomněli zavřít okno. Sice to co mě opravdu probralo byl jeho křik když se schody přeměnili v klouzačku, ale nevadí.
Jak už jsem zmínila, potom jsme šli běhat. Dneska mě bráška chtěl tak moc předběhnout že v polovině padl vyčerpáním. Potom jsme šli na snídani. Zbytek neděle, probíhal zkrátka jako neděle. Koneckonců, neděle je od slova nedělat, no ne?
No celá neděle ne. Ano správně, to já si totiž v devět večer vzpomněla na esej do lektvarů! Do půlnoci jsem tedy dělala esej do lektvarů a pak se vrhla do zaslouženého spánku.
11.11
Dneska je výlet do prasinek! Bráška mě už od rána mučí tím že musíme jít trénovat. Nutno podotknout že zítra hrajeme proti zmijozelu. Ráno jsme tedy šli běhat, kam jsem utekla do kuchyně, kde jsem si vzala snídani a šla zpátky na kolej. Tam mi vynadal že jsem naprosto nezodpovědná a řekl mi že mám 10 minut na to se převléknout a vzít si koště.
Samozřejmě jsem to stihla za minut 11 a on se přivedl až po minutách 15! Rozhodla jsem tedy že se nám skrátí trénink. Nejdřív jsem měla v plánu že to nechám jen o tolik minut kolik přišel pozdě, ale když mě prosil ať to nedělám tak jsem to skrátila dvojnásobně.
Nakonec jsme zapomněli na čas a trénovali celkem dlouho. Před obědem jsme skončili. Na oběd jsem si dala nějaké maso s těstovinami a po obědě jsme šli s holkama na kolej. Tam jsem si vzala tepláky a s knížkou si zalezla do postele.
Jelikož jsou prasinky povolené až od třetího ročníku, nebude mě bratr mučit tréninkem i odpoledne.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
❤️