chapter eight

17 0 0
                                    

O 4 roky později

1.9.1994

Pohled třetí osoby

Hnědovláska nasedla do kočáru který o chvíli později vzlétnul. Nesnášela tento způsob dopravy. Mnohem raději vy právě seděla v bradavickém expresu.

Krásnohůlky neměla ráda. Když ji rodiče o prázdninách mezi druhým a třetím ročníkem řekli, že se stěhují do francie a ona přestupuje do krásnohůlek, málem se sesypala. Oliver v bradavicích zůstal, to mu záviděla.

Právě nastupuje do šestého ročníku v krásnohůlkách. Kočáry, které byly kouzlem zvětšené, plachtili vzduchem za pomocí okřídlených koní. Díky tomu že byli kouzlem zvětšené se do nich vlezlo až dvacet studentů.

Izabell seděla na malém křesílku u okna a na proti ní její kamarádka Viol.
,,Co se děje?" Podívala se na Izu zvědavě. ,,Nic, stýská se mi po bradavicích" odpověděla Iza. Zbytek cesty si každá dělala své. Iza usnula a Viol se začetla do knížky.

Když se blížili ke krásnohůlkám holky si odběhly na záchod dát modro-stříbrné uniformy. Když přistáli na zemi před školou vydali jsme se do kruhové síně ve které bylo sedm stolů pro daný ročník. Škola se nedělila na koleje jako například bradavice, ale na ročníky.

Když zde všichni byli, i prváci, vzala si slovo řiditelka madam Maxime. ,,Výtám vás v novém školním roce. Tento rok bude velmi zajímavý protože se uskuteční pohár tří kouzelníků. Bude se konat v bradavicích. Přihlásit se mohou studenti kterým bude do týdne 17, nebo jim už 17 je. Kdo bude chtít ať se nahlásí hned po večeři u mě v kanceláři. Abych nezapomněla, vstup mimo pozemky školy je zakázan, stejně tak vstup do učeben po vyučování. Sedmým ročníkům přeji štěstí na zkouškách a první ročníky zde výtám. Užíjte si školní rok a dobrou chuť". Skončila a na stolech se objevila večeře.

Iza se otočila na Viol. ,,Pojedeš?" Zářili ji v očích jiskřičky. ,,Asi ne, tohle není nic pro mě. Ty jo jak vidím" usmála se Viol. Iza přikývla a na talíř si nandala jídlo. Po večeři se šla nahlásit řiditelce.

,,Zítra se odlétá do bradavic, na vyučování nemusíš, po obědě na nádvoří u Flamelovy fontány bude sraz" usmála se na ni řiditelka. Byla tam ve stejnou chvíli jako Fleur Delacour. Dívka z sedmého ročníku. Byla poloviční víla.

Společně se pak vydali do svých pokojů. Po chvíli Fleur odbočila k pokojům sedmého ročníku. Iza šla ještě chvíli k pokojům šestého ročníku.

Když došla do pokoje, který sdílela s Viol, šla ihned do koupelny. Po sprše zalehla do postele a povídala si s Viol. Ve zlratce ji pověděla co dělala o prázdninách.

Nejdřív je přijel navštívit Oliver, zůstal v anglii když skončil školu. No a pak se válela celé prázdniny doma protože její rodiče museli do práce.

Viol ji pověděla svoje prázdniny. Nejdřív jela za svojí babičkou do brazílie, pak jeli s rodiči na dovolenou do egypta, pak jela ke své druhé babičce, pak jela ke svým sestřenicím, prostě se skoro nezastavila.

Asi v jednu šli spát.

2.9

Ráno se Iza probudila v devět. Říkala Viol ať ji ráno nebudí. Došla si na snídani, ta tam byla kvůli studentům co odjíždějí až do desíti. Po snídani odešla zpět na pokoj. Vzala knihu a začetla se.

Když ale zjistila že knihu nevnímá zase ji odložila a zadívala se z okna na pozemky školy. Tolik ji bradavice chyběli. Nemohla se dočkat až je zase spatří.

Ze všeho nejvíc ji chyběl famfrpál. V krásnohůlkách byl zakázaný. Těsně před koncem vyučování se vydala na oběd. Chtěla mít trochu klidu. Po obědě si zalezla do pokoje a dobalila poslední věci.

Rozloučila se s Viol a odešla k Flamelově studně. Ještě počkaly na pár studentek sedmého ročníku a pak nastoupili do kočáru. Jela s nimi i Gabrielle Delacour. Dívka třetího ročníku, měla na sobě gymnastický kostýmek.

Iza zapadla do jednoho křesílka u okna. Naproti ní si sedla Fleur. Otevřela si knihu a šla si číst. Strašně moc se těšila na bradavice.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
❤️

Troufám si říct že tohle asi nikdo z vás nečekal😂 A omlouvám se za trochu kratší kapitolku jenomže pak by to bylo už strašně dlouhý. Doufám že vám to nevadí, ale příští kapitolou se vám to pokusím vynahradit. Zároveň teďka očekávejte asi palbu nových kapitol protože jsem nemocná a nemám moc co dělat. Příští týden se ale musím omluvit, budu mít strašně moc práce a nebudu stíhat vydávat kapitoly. Zároveň si taky upravím tenhle ročník aby mi to tam sedělo tak s tím počítejte.

Klídek WoodováKde žijí příběhy. Začni objevovat