2.9
Jako každý den, nestíhám! Holky už z minulého roku ví že pokud mi nezvoní budík je lepší mě nebudit. Dala jsem si hábit a popadla tašku snad se všemi učebnicemi. Na snídani jsem si od Minnie vzala Rozvrh a ze stolu jablko.
První hodinu máme lektvary. Rychle jsem pospíchala do učebny. Vlítla jsem tam a vyhledala svoje místo. Sedla jsem si vedle George do zadní lavice. Před námi seděli holky a vedle nás kluci. Nachystala jsem si věci a zakousla se do jablka.
Sotva jsem se si kousla tak zazvonilo. Hodila jsem jablko do tašky a koukla na Snapea, který mě probodávál pohledem.
,,Dnes si uvaříme amorův šíp. Na konci si k němu všichni přičichnete a řeknete mi co cítíte" řekl. ,,A budete ho vařit ve dvojcích" dodal. Koukla jsem na George. V lektvarech jsme totiž oba hrozný paka.
Našla jsem v učebnici stránku s lektvarem. Šla jsem pro věci co budeme na lektvar potřebovat.
Máme všechno kromě žíňe z hipogrifa. A teď nastává otázka, Snape tu má dvě žíně a nemá je pojmenované, takže - která je z jednorožce a která z hipogrifa?
Prý jsou jiné, mě ale připadají stejné. Vzala jsem tu v pravo. S Georgem jsme se pustili do lektvaru.
Právě to máme míchat do té doby než lektvar změní barvu do růžova. Vedle nás už to klukům vybuchlo a Snape jim odečetl 20 bodů Nebelvíru. Naštěstí tyhle lektvary máme s mrzimorem, takže nemáme posměch od zmijozelu, jak tomu bylo minulý rok.
Lektvar začal měnit barvu do modra a kotlík se začal třást. George nad to strčil hlavu a v tu chvíli to vybuchlo. Dostala jsem ultimátní záchvat smíchu. Snape nám odečetl taky dvacet bodů a my s Georgem šli uklízet.
Po lektvarech jsme měli obranu, tu máme se zmijozelem. Učitel vešel do učebny. Tentokrát jsem seděla s Peou v poslední lavici. Chvíli jsme dávali pozor, ale potom to už vážně nešlo. Přes tuhle hodinu jsme toho stihli opravdu hodně. Udělala jsem si esej do přeměňování a dějin které jsme dostali na konci roku. Taky jsem stihla vyhrát asi osm her piškvorek za sebou.
No a samozřejmě jsem taky stihla vyhrát několik her žolíků (karty), loni jsem to totiž naučila kluky tak jsme si zahráli. Potom už konečně zazvonilo. Popadla jsem svoje věci a pospíchala do učebny přeměňování.
Hned jsem zapadla do zadní lavice. Vedle mě si sedl George, před nás holky a před ně kluci. Odevzdala jsem na stůl esej a nachystala si věci. Mcgonaggalku jsme už s Fredem a Georgem dokázali naštvat, takže máme školní trest. Naštěstí to rodiče po desátém přestali počítat.
Potom jsme šli na bylinkářství, kde nám říkala něco o ďáblovu osidlu. Naštěstí potom byl oběd ke kterému jsem si dala kuře s těstovinami. Po obědě jsem si odnesla věci na pokoj, vzala koště a šla čekat do společenky.
Rozhodli jsme se že si s Fredem a Georgem půjdeme zalítat, aby jsme se dostali do týmu a Oliver se k nám chtěl přidat.
Po chvíli už tu všichni byli tak jsme se odebrali ven z hradu. ,,Mamka mi psala, že už tropíš blbosti - takže co se stalo?" Zeptal se zvědavě Oliver. Když se jednalo o nějakou lumpárnu tak byl většinou na mojí straně. Řekla jsem mu jak to bylo a potom už jsme vyšli před školu.
Nasedla jsem na koště a odrazila se od země. Lítat na koštěti umím od pěti let. Tehdy mi totiž rodiče koupili k narozeninám dětské koště které lítá dva metry nad zemí. Ollie ho taky měl, takže jsme si potom hráli jakože hrajeme mistrovství světa ve famfrpálu.
Vyletěla jsem vysoko a rozletěla se směrem k astronomce. Byli tam nějací lidi, po chvíli jsem si všimla že je to Charlie a jeho kamarád. S klukama jsme hráli na babu a předháněli se kdo udělá lepší trik.
Asi v pět jsme skončili, odnesli jsme si věci na pokoje a převlékli se. Společně jsme si sedli do společenky a hráli tchoříčky. Fred nás vždycky všechny vždycky porazil. Potom jsem je donutila hrát piškvorky. Dají se ale hrát pouze ve dvou tak jsme vymysleli novou verzi kde se to hraje ve čtyřech. Já měla křížek, Ollie měl kolečko, Fred měl hvězdičku a George měl čtverec.
Všechny hry jsem vyhrála George to okomentoval tím že vyhrát proti mě piškvorky je hotový zázrak. Zbytek odpoledne jsme hráli karty, ve kterých jsme stejně dobří.
Asi v osm jsme šli na večeři. Přisedli jsme si k Charliemu a probírali jak obarvit Zmijozelu hlavu na červeno, tak aby to vydrželo nejméně dva týdny. Vždycky se nám totiž podařili jen aby to drželo tři dny.
Po večeři jsme se odebrali na kolej. S holkama jsme potom na pokoji probírali to co se stalo o prázdninách
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
❤️