ACEM kızı Çeçen kızı sen allar giy, Ben kırmızı .
Çıkalım şu dağın başına Sen gül topla ben nergisiAyaz
26.12.21
Harbiyeli olarak mezun olmuş bir çok görevde bulunmuştum . Daha ilk zamanlarda bile kendimi çoğu alanda göstermiş ama yine de sürgün edilmekten kaçamamıştım . Benim için Vatanımın her toprağı cenneti ama aynı şeyi kardeşim Aybar için söylenemezdi . Öz kardeşim olmasa bile yaklaşık on yıldır sırt sırta dağlarda bayırlarda birbirinin arkasını kollayan silah arkadaşlarıydık .Bənim görevden alınacağımı duyunca salak herif dayanamayıp kendine de bir suç bulup yine beni yanlız bırakmayarak benimle birlikte sürgün edilmişti. O karşımda mal gibi Ağrı dağının heybetli duruşunu seyrederken bende götüm ile ona gülüyordum . Evet doğuya sürgün edilmiştik hemde en doğuya ağrının küçük bir ilçesindeydik. Başımı kaldırıp adı kadar heybetli duruşunu sanki gözümüze sokmaya çalışan dağ ile bakışıyordum ...
Ulan üç saatir ne yazdın beeee(!) . Allah bilir günlükte bana küfür ediyorsun demi şerefsiz herif. Aybarın ona dediği lafları sanki hiç duymamış gibi davranıyordu ama Aybar onun duyduğundan kesinlikle emindi çünkü kulağının dibinde bağırıyordu .
Ulan kurttan türemiş ne kulağımın dibinde bağırıyorsun . Doktor dedi ya günlük tut sana iyi gelir diye lolipop.
Aybar duymak istediği cümleleri işitince hemen Ayazın olduğu tarafa dönüp ulan o doktor dediğin Binbaşı Ahmet samak , adama psikolog dedin diye bile sana cirit sokacamış gibi bakıyordu. Hem bizi süren o değil mi ... Hem de duyduğuma göre aslında o adam Binbaşı Ahmet samak değilmiş zamanında uzaylılar tarafından kaçırılmış sonra onun yerine bir klon göndermişlerAyaz arkadaşına mala bakar gibi bakmak istemişti ama karşındakine mal gibi bakarsa mallara hakaret etmiş gibi hissedecekti bu yüzden Allahım bu cezayı neden bana kilitledin der gibi bakmakla yetinmisti.
Aybar Ayaz'ın cevap vermediğini görünce Allahım bənim ne suçum vardı da bu tepkisiz herifi bana yoldaş kıldın . Kesin ahını aldığım o hemşirenin suçu ah ah keşke kaslarıma dokunmasına izin verseydim diyerek bu səfərdə serzenişte bulunmaya başlamıştı.
Ayaz daha fazla sessiz kalmayıp ulan ben mi sana dedim illaki ben yandım sende yan kardeşim ben sensiz dağ bayır başında nasıl itleri kovalarım mı dedim amip!
Onları havalanından alıp askeriyeye götüren arabadaki iki asker artık dayanamayıp gülmeye başlamıştı. Ayaz ile gözleri dikiz aynasından kesişen asker , Ayaz'ın bakışından tırsmış olacaktır ki hemen gülmesine hâkim olup susmuştu ama yan koltukta oturan asker bakışları görmediği için gülmeye dəvam etmişti . Aybar arka koltuktan öndeki askerin koluna elini atmış ve omuz hizasında biten küçük doğum lekesine baskı yapmıştı. Askere doğru sesini yükselterek komik mi asker ! Amip olmak komik mi asker! Diye bağırmış ve bütün arabayı inletmişti.
Asker hemen sesini bir daha çıkmamak üzere kısmıs gözleri dikiz aynasından komutanıyla kesişmişti . Aybar bir daha omzunu sıkmış ama bu sefer babacan bir tavırla cevap almak istercesine sorusunu tekrar dile getirmişti sana diyorum güzel çocuğum, komutanın sorduğu her soruya cevap vermek zorundasın diye ben biliyorum ama Eğer ki yok komutanım ben cevap vermek istemiyorum şuan kendimi iyi hissetmiyorum yarın size hem ilçeyi gezdir hemde güzel bir restoranda abdigör köftesi ısmarlamak isterim dersen anlayışla karşılarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERYEM İNCİ
General Fictionkitap askeri kurgu olarak düzenlenecektir . Ankara'nın Ayaz'ı ile Doğu'nun incisi 🦅🌊 🦅Yüzbaşı Ayaz Kutay Kartal 🦋Uzman Doktor Meryem İnci Kara Kutay: -Ulan Aybar yeter oğlum bırak artık kızı ahı felan tutmaz seni Aybar kutay'a dönüp: -ula...