Sziasztok! Park Jiminnek hívnak és 19 éves fiú vagyok. Nálam nem titok hogy meleg vagyok, bár sohasem volt titok mert nem titkolom, de ha titok is lenne sem tudnám olyan sokáig titkolni mert elég csajos ruhákat hordok pl:croptop, szoknya, stb... na jó elég legyen már a titok szóból, már vagy ezerszer kimondtam.
Az egész iskola tudja hogy meleg vagyok mert ez egy elfogadó iskola. Bár Soul egyik leghíresebb sulija miért ne lenne elfogadó, na mindegy. A suliban nem vagyok az a stréber gyerek, de a menők közé sem tartozom. A sulimban úgynevezett csoportok vannak, vannak a stréberek ugye ők azok akik elől ülnek az osztályban, a tanárok kedvencei, és mindig mindenre tudják a választ, vannak a pláza cicám, azok a lányok és fiúk akiket még a takarító szertárban is meglehet baszni, és ezért még pénzt sem kérnék, SOHA, vannak a menők, ők azok a tipikus rossz fiúk akik verekednek és sohasem tanulnak és az utolsó pad előtt ülnek egy-kettő paddal, vannak a nagymenők na ők azok a diákok akik csak akkor verekednek ha kell de általában soha nem csinálnak semmit sem, ők azok akiktől csak azért félnek mert befolyásosak a szüleik , vagy mert kurva helyesek de nem feküdnek le akárkivel és ők általában az osztály leges-leghátsóbb padjában üldögélnek egész nap, és végül vannak az én fajtáim, a se nem stréber, se nem menő, nagymenők pedig végképp nem, se nem pláza cicák, mi általában a padsorok közepén vagyunk és csak lézengünk oda-vissza amíg világ a világ. Amúgy nem tudom hogy az én fajtájú embereknek ven e valami nevünk pl mint a nagymenőknek, értitek nem?
Az én csoportomba tartozik, ugye én, jó jó tudom hogy magamat kéne utoljára sorolni de ez most az én sztorim, szóval vagyok én a legjobb barátom Taehyung, nekem csak Tae , már elsős korunk óta legjobb barátok vagyunk, van akkor még két fiú és ha jól tudom négy lány. A stréberekből egy nevet sem tudok, a pláza cicákból sem tudom egyet sem, a menőkből csak egyet tudok az pedig Jackson Wang, neki azért tudom a nevét mert folyton basztat de nem tudom miért, és végül vannak a nagymenők, ott tudom az összes nevet, mert azért mégis csak a nagymenők, szóval van Kim Namjoon és Kim Seokjin, ők egy párt alkotnak, van Jung Hoseok, ő maga a vitamin, van Min Yoongi, ő flegma de annál kedvesebb szerintem, és végül van a csapat vezetője Jeon Jungkook, tőle mindenki fél, nem tudom miért nem ismerem semelyik srácot sem szóval nem értem mitől félnek, de ameddig nem keveredek bele addig nem is érdekel.
- Miért van a suliban ebéd szünet ha minden gyerek már rég megette akkor már a kajáját? - igen, ő Tae, kicsit hülye de annál szerethetőbb
- Gondolom azért mert itt van kajálda, ami csak van nyitva. - vontam meg a vállamat, de azért engem is elgondolkodtatottÉszre vette Tae hogy most én is ezen gondolkozom és elkezdett röhögni, én sem bírtam sokáig ezért én is jót röhögtem
Észre sem vettem hogy bejöttek a nagymenők a terembe, bár nem nagyon izgatott, viszont az hogy megjelent előttem Jackson az annál inkább
- Lám,lám Park, mi olyan nevetséges? - bunkózott pedig hozzá sem szóltam, úgy gondolom ma nem hagyom magam, eddig sem hagytam csak eddig elmentem onnan, de most nem!
- Hát csak beszélgettünk, Jackie - mosolyogva mondtam neki ezt a szót mert tudtam hogy zavarja.Valamelyik nap segítettem egy idős hölgynek és mint kiderült Jackson mamája volt, és úgy becézte hogy Jackie, hát akkor én is. Hallottam hogy az egész osztályban csend lesz és mindenki minket néz, még a nagymenők is. Hűha mi lesz itt.
YOU ARE READING
A nagymenő és én /Jikook/
RomanceA KÖNYV LASSAN BONTAKOZIK KI, MINT EGY FILM! Jimin szemszögéből lesz az egész, de ha változna ezt kiírom. Jeon Jungkook a suli nagymenőinek a vezetője, miközben Park Jimin a suli egyik diákja. Egy véletlen folytán Jungkook és barátai rájönnek Jimi...