Taevel éppen a suli büféjében vagyunk és tömjük a fejünket mintha muszáj volna, külső szemszögéből úgy nézhetünk ki mint akik napokig nem ettek, pedig de csak most nagyon jó a büfé kaja.
Hirtelen ide ülnek mellénk Kookék, egyből szemet szúrt hogy Yoongi, Tae mellé ült le és átis karolta őt, Taere egy kiváncsi de közben nagyon perverz fejet vágtam ami miatt kuncogva megrázta a fejét, a többiek csak nézték, hogy nekünk még is mi bajunk van.
Nagy csend van a büfében, és mindenki minket néz. De nem zavart, de Kookot sehol sem láttam. Vajon hol lehet?- Nam! Kook hol van? - kérdeztem meg Namot kiváncsian hisz nem tudok róla semmit sem
- Fordulj meg - mondta mosolyogva és átkarolta Jint. Oké assem beszélnem kell velük mert én lemaradtam.
Lassan hátra fordultam de csak egy eléggé kellemetlen helyzetbe kevertem magam mert pontosan Jungkook nemességével volt egyszintben a fejem amit nem elég hogy Jungkook és az egész asztál látta de még az egész büfé is.
Lassan felnéztem Kookra aki csak egy perverz félmosollyal reagált erre az egészre.
Kook lehajolt hozzám majd egy hosszú puszit nyomott számra.Ahogy Kook elvált tőlem ledobta a táskáját majd mellém ült, teljesen levolta fagyva de ahogy látom mindenki más is.
- Ez mi volt? - kérdezte Hobi kitágult szemekkel
- Tegnap mondtam Jiminnek, hogy lehet nem vagyunk még együtt de nem bírnék ki egy tanítási napot sem ha nem lophatok tőle egy-két csókot - rám nézett majd elymosolyodott.
- Én azt hittem csak viccelsz. - mondtam neki még mindig ledömbenve
- Én ezzél soha sem viccelek - mondta szinte már suttogva de még jól hallottuk, majd tarkomra fogott és újra megcsókolt, de ezúttal sokkal szenvedélyesebben tette, és én ne voltam rest viszonozni neki. A kisebb csók csatánkat Tae 'hu' -zása miatt hagytuk abba. Rá néztem Taere aki a világ legpervezebb képét vágta.- Ma otthon alszol! - jelentette ki amin jót mosolyogtam de közben bólogattam. A fiúk furcsán néztem ezert Taere néztem aki már magyarázta is.
- Ha valamelyikünk azt mondta a másiknak hogy ma otthon alszol akkor az azt jelenti hogy ma ott alszik nála a másik fél és mindent is kibeszélnek. - mondta Tae mosolyogva es itt rám nézett ezért folytattam a szöveget
- És mivel Tae azt mondta, hogy ma otthon alszom ezért ő ma átjön hozzám, ott alszik nálunk és mindent amire kiváncsiak vagyunk azt megbeszéljük. - mondtam és Taevel egymásra nézve mosolyodtunk el.
VOUS LISEZ
A nagymenő és én /Jikook/
Roman d'amourA KÖNYV LASSAN BONTAKOZIK KI, MINT EGY FILM! Jimin szemszögéből lesz az egész, de ha változna ezt kiírom. Jeon Jungkook a suli nagymenőinek a vezetője, miközben Park Jimin a suli egyik diákja. Egy véletlen folytán Jungkook és barátai rájönnek Jimi...