Kook keze fenekemről derekamra csúszott majd egy hirtelen mozdulattal felemelt csókunkat nem megszakítva. Óvatosan az emelet felé kezdett menni, a szobám felé. Ahogy felléptünk az első lépcső fokon Kook mindkét keze fenekemre tévedt majd egy hatalmasat csapott bal félgömbömre, ami miatt egy nagyot nyögtem a csókunba.
Ahogy felértünk az emeletre Kook a falnak nyomott, kezét nyakamra tette és egy kicsit megszorította azt majd szájával elvált ajkaimtól és erős szívás foltokat hagyott nyakamon. Míg egyik keze nyakamon volt addig másikkal fenekemet fogja majd hirtelen lendített egyett csípőjével ezzel összeért a farkunk, újra nyögtem egy hatalmasat de kezemmel befogtam a számat.
Kook rám nézett majd elvette kezemet és a fülemhez hajolt.
- Hallani akaram a hangodat baby. - ahogy ezt kimondta újra nekem nyomta csípőjét ami miatt nyögtem egyett. Kook elhúzott a feltól majd bevitt a szobámba és lábával berugta az ajtót. Ledobott az ágyra majd fölém mászott, kezét lassan felsőm alá vezette és oldalamra mart, ahogy szemébe néztem láttam hogy próbálja türtőztetni magát.- Koohk...ne foghd visszah magad.- kook egyből ajkaimra mart közben leszedte rólam a felsőm majd egyik kezével kavicsaimat vette célbe még a másikat szájával kényeztette, nem tudtam mást tenni csak sóhajtoztam és nyögdécseltem alatta. Kook lassan lejebb haladt csókjaival majd elért a nadrágom széléig, felnézet rám én pedig egy bolíntással jeleztem neki hogy nyugodtan leveheti. Amint levette rólam a nadrágomat lábamat a nyakába tette majd bokámtól egész farkamig telehintette nyálas csókokkal, alsónyadrágom korcához jutott majd anyagon keresztül kezdte szopogatni farkamat, hatalmasat nyögtem és megállithatalanul sóhajtoztam, fejem hátra hajtottam annyira nagy volt az élvezet.
Hirtelen vezérlésből felhúztam magamhoz kookot majd fordítottam helyzetünkön. Csípőjére ültem majd lassan elkezdtem körözni fenekemmel a farkán, perverz mosolyt villantott majd megnyalta szájat. Lehajoltam nyakához majd nyakától füle tövéig végig nyaltam, lassan elkezdtem puszikkal belepni egyész nyakát majd amikor láttam hogy kook ellazult hirtelen szívtam meg érzékeny területét a nyakán ami miatt egy kisebbet sóhajtott. Fenekemet jobban lenyomva kezdtem rajta jobban körözni.
Megszabadítottam felsőjétől és nadrágjától is majd alsóján keresztül simítottam hatalmas farkára ami majdnem átszakítottam az anyagot. Lassan lehúztam róla majd egyik kezemet rátettem és Kook szemeibe nézve kezdtem mozgatni rakta kezemet. Akkor farka volt, hogy nem érte át egy kezem a farkát, lüktetett és eresedett kezem közt így úgy gondoltam már nem kínzom tovább.
Végig nyaltam egész hosszán majd lassan a számba vettem addig ameddig tudtam, ami nem ment azt kezemmel ingereltem tovább. Kook egy mélyet sóhajtott majd fejét hátra vetette. Lassan kezdtem mozgatni a fejemet majd hirtelen gyorsítottam majd újra lasítottam ez ment pár percig majd Kook rám nézett és ezt a pillanatott választottam arra, hogy mélytorokra vegyem és közben nyelvemmel ingereltem és meg is szívtam neki.
Kook egy hatalmasat nyögöt majd éreztem, hogy előváladéka számba folyik. Kook felhúzott magához majd szemeztünk egymással és én ekkor nyeltem le előváladékat. Kook megcsókolt majd három ujját benyálaztam és körözni kezdett rózsámnál.Junkook maga alá tepert és pont akkor tolta fel első ujját nyögtem egyett mikor elkezdte ki-be mozgatni ujját, lassan csatlakozott hozzá második, majd késöbb harmadik ujja is. Állandóan sóhajtottam vagy nyőgtam.
- Nehm bírohm thováhbb. - kihúzta belőlem újjait majd lassan elkezdte belém dugni hatalmas farkát.
- Ahhh...- szinte egyszerre nyögtünk fel miután teljesen bennem volt. Jungkook várt még pár percet hogy megszokjam, csípőmet fellökve jeleztem hogy mozoghat. Először lassan majd egyre gyorsabban mozgatta csípőjét. Nagyokat nyögtem megállás nélkül és közben Junkook hátát karmoltam össze- vissza miközben ő kegyetlen gyorsasággal és erővel hatolt belém újra meg újra.
Már sokadjára taláta el gyönyör központomat ami miatt csillagokat láttam.- Nehm bírohm.....- mielőtt befejeztem volna a mondatomat Junkook nevét kiabálva élveztem el kettőnk köze. Rászorítottam Junkookra ez miatt Kook egy hatalmas állatias hörgéssel élvezett belém. Tett még pár levezető lökést majd kihúzodott belőlem és mellém feküdt.
Lihegve és gyorsan emelkedő mellkassal próbáltunk lenyugodni. Kook átölelt majd fejemre csókolt és ránk húzta a takarót. Lassan magával ragadott az álmok világa így Kook karjai között hajtottam álomra fejemet.
_______________________________________
Sziasztok!
Itt egy újabb rész, remélem tetszik.
Pusza dragáim😘
YOU ARE READING
A nagymenő és én /Jikook/
RomanceA KÖNYV LASSAN BONTAKOZIK KI, MINT EGY FILM! Jimin szemszögéből lesz az egész, de ha változna ezt kiírom. Jeon Jungkook a suli nagymenőinek a vezetője, miközben Park Jimin a suli egyik diákja. Egy véletlen folytán Jungkook és barátai rájönnek Jimi...