15.rész

216 11 0
                                    

Még egy kis ideig így maradtunk kokkal majd egy mély levegőt vett és letett a földre.  Kissé könnyes szemekkel rámnézett és halványan elmosolyodott és ki akart menni a wc fülkéből de én még időben keze után kaptam és egy kicsit meg is rántottam ezzel vissza húztam a wc fülkébe. Gyorsan kellett cselekednem hisz azért Kook sokkal erősebb mint én, szóval gyorsan ráültettem a wc-re  aminek természetesen levolt hajtva a teteje. Megfordultam majd újra bezártam a fülke ajtaját és Kook szemébe néztem. Jungkook csak a padlót fürkészte és rám sem nézett egy másodpercre sem. Mély levegőt vettem majd fejét megfogva hasamnak nyomtam hisz éreztem hogy azok a könnyek kikivánkoznak belőle de nem akarja kiengedni őket.

Kook egy kis idő után átkarolta a derekamat majd halkan elkezdett sírni. Vigasztalás képpen haját simogattam majd hirtelen egy puszit nyomtam fejére, éreztem hogy egy kicsit lefagy de utána úgy tett mintha misem történt volna.

- Kook. - mondtam ki halkan közben megnem állva haja simogatásával
Nem szólt semmit! Úgy gondoltam, hogy ez esetben majd akkor én folytatom.
- Nem tudom mi történt,  vagy hogy én tehetek-e róla de ha igen akkor sajnálom. Nem akarom hogy rosszul legyél.  - itt felemeltem a fejét úgy hogy a szemeimbe nézzen.
- Fontos vagy nekem Kook, bármi van nekem elmondhatod, én itt vagyok neked. - mondtam már szinte suttogva majd egy puszit nyomtam homlokára és a fejét vissza fordítottam úgy, ahogy eddig is volt.

Meg egy kis ideig így maradtunk majd lassan elvált tőlem, vett egy mély levegőt majd felállt a wc-ről, megtörölte a szemeit majd gyorsan adott egy szájra puszit és szinte kirohant a mosdóból. Lefagytam. Ahogy észhez tértem kimetem a többiekhez.  Kook ott ült és röhögött a többiekkel,  de csak én vettem észre hogy ez nem az igazi mosolya.

Tudom hogy valami bántja, és tulságosan megkedveltem ahhoz hogy ne segítsek neki.

______________________________________
Sziasztok!
Tudom hogy egy rövid rész lett de mostanában rengetek dolog szakadt a nyakamba, de próbálok részelet hozzni de lehetséges hogy rövidebb részek lesznek és hosszabb ideig tart majd hogy kitegyem őket. De esküszöm hogy jönnek a részek.

A nagymenő és én  /Jikook/Where stories live. Discover now