5.rész

238 12 2
                                    

Már vagy tíz perce annak hogy megjelent itt a tulaj és eddig nem vett észre minket aminek rettentően örültünk, azt hittük hogy észre sem fog venni minket, de tévedtem, amikor Tae észre vette hogy a tulaj Jungkookékkal közeledik a pult felé. Jaj ne!

- Jimin tudsz ide jönni hozzánk? - kérdezte kedvesen Yoongi. Nem volt választásom oda mentem. Lattám hogy a tulaj felismert engem, és ezt szóvá is tette.

- Jimin?! - ja de jó

- Jó estét főnök! - mosolyogtam rá kínosan. Láttam hogy Namjoonék döbbenten nézik az eseményeket. Tae futva jött hozzám hogy mondjon valamit de amikor észrevette hogy kikkel is vagyok, lefagyott

- Lám, lám még egy Taehyung is itt van. - mondta ránk nézve majd a fiúkra nézett, akik még mindig levoltak sokkolva

- Jól döntöttetek. Ők a legjobban a nagy műsorra. Elő is adhatnák azt amit régen szoktak, amire minden fiú és lány felizgul. - mondta hol ránk hol pedig a fiúkra nézve.

- Nem, ők nem táncosok, ők csak pultosok. - monda Namjoon. Láttam a főnökön hogy elszomorodott. Ismerem már annyira hogy tudjam, hogy ilyenkor tervez valamit a fejében.

- Nagy kár. Mikor itt dolgoztak akkor ment igazán az üzlet. Emlékszem, amint kiraktam a táblára, vagy akár az internetre, hogy baby és babyboy fellép akkor már jöttek is az értesítések hogy itt lesznek. Sőt voltak olyanok is akik VIP helyet kértek hozzájuk. A bár legszebb évei voltak. - jaj ne, lebuktunk Taevel. Taere néztem és láttam hogy ő sem örült annak hogy ezt elmondta a főnök. Tudtam hogy erre majd ha nem is most de később ráfognak kérdezni.

_______________________________________
Sziasztok! Bocsika hogy nem volt eddig rész és hogy ez a rész is kevesebb lett mint a többi, de rengeteget kell tanulnom és elviszi az időmet. De hozom mostmár a részeket csak kicsit rövidek lesznek

A nagymenő és én  /Jikook/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon