16.rész

214 11 0
                                    

Az eset óta eltelt már majdnem egy hónap.  Namjoonékkal szorosabb lett a kapcsolatunk aminek nagy örülök.  De hogy mitörtént ebbe a pár hétbe? Hát röviden elmesélem nektek.

Szóval.
Az a nap amikor Kookkal majdnem felfaltuk egymást a mosdóba, nh az nap délután már úgy tettünk mint ha mise történt volna. Jungkook szinte rám sem nézett, ami rettenetesen bántott hisz azért szerintem annyit megérdemeltem volna hogy rám nézzen néha. 
Na mindegy. Aznap annyira jóba lettünk Tae-vel Jin-nel és Hobival, hogy mi így négyen egy titkos pizsi partit szerveztünk. Aznap este egy kis piával, hálózsákkal és  többi  létfontosságú dologgal a kezünk között mentünk át Jinhez ahol a kerben száltunk meg éjszakára.
Este játszottunk, beszélgettünk, hülyéskedtünk. Annyira elvoltunk hogy egy kicsivel többet ittunk ezért eléggé berugtunk. Másnap reggel mind a 4-en a kertben keltünk ez tény és való de Tae tele volt szívás nyomokkal, Hobin rúzs foltok voltak, Jinen csak egy alsónadrág volt rajtam pedig minden is volt, szívás folt, harapás nyomok, rúzsfoltok, és a felsőm hiányzott róla.

Én Hobihoz bújva keltem fel, miközben Tae, Jinhez bújva ébredt, de nem is lett volan itt baj mert nem mondtunk volna el senkinek, viszont minket Yoongi, Namjoon és Jungkook keltett illetve egy-két fotót és videót kiraltunk az internetre. Nagyon gáz volt.

Már aznap végig néztük hogy mi történt este, mint kiderült én levetkőztettem Jint, Jin pedig kiszívta a felső testemet, Tae tele csókolgatott engem és Hobit is Hobi pedig boldogan tapizta mindenhol Jint, és mind hármunkát harapás foltokkal díszített. Ez mind videóra lett véve és a nagy tv-n kellett megnéznünk mert Namjoonék kíváncsiak voltak, hogy miért nézünk ki így.

Utána lévő napokban Kook nem szólt hozzám. Azt hittem hogy csak megint baja van, de akkor amikor Hobival beszélgettünk akkor például majdnem megölte szemmel Hobit.

Jin és Namjoon az eset óta közelebb kerültek egymáshoz és Tae és én shippeljük is őket.  Titokban van nekem egy másik shippem is de ők még csak barátok. Úgy igaz. Tae és Yoongi, nagyon aranyosak együtt de nem veszik észre egymást.

Na igen, csak ennyi izgalmas dolog történt  majdnem egy hónap alatt. Most vettem én is észre hogy unalmas életem van.

Most jelenleg a boltból sétálok haza felé mikor is valaki elvette a bevásárló táskámat és elkezdte mellettem vinni. Kook volt az

- Szia Kook. - köszöntem bizonytalanul hisz már egy ideje nem beszéltünk
- Szia Minnie.
- Minnie?
- Igen. Mivel te engem ,kooknak hívsz ezért én téged pedig Minnie-nek- mosolygott rám édes nyuszi mosolyával.

<TIME SKIP>

Kook hazáig kísért.  Még a házba is bejött. Épp pakoltam be a dolgokat a hütőbe amikor két erősz kar fonódott derekam köré.  Kook fejét nyakhajlatomba tette majd apró puszikat hintett a bőrfelületre.

- Koohk, mit csihnálszh? - próbáltam rendesen beszélni de nem ment, fejemet hátra hajtottam vállára, hogy jobban nyakamhoz férjen. Nyálas puszikkal lepte el az egész nyakamat majd késöbb szívás nyomokat hagyott rajta.

- Akarlak. - suttogta fülembe majd megharapta azt.
- Miérht? .
Maga felé fordított és szinte ajkaimra suttogta
- Probáltam távol maradni tőled, de nem ment. Már nem bírok ellenállni.- ahogy kimondta egyből ajkaimra tapadt.

A csók intenzív volt, nyelvét erőszakosan átvezett szájüregembe majd nyelveink csatát vívtak. Kezeimat nyakába és hajába tettem, ahogy tudtam téptem a hájat addig ő egy kezével alfelembe markolt majd egy hirtelen mozdulattal a pultra ültetett.

_____________________________________
Sziazstok! HIBÁKÉRT BOCSÁNAT, nem szoktam átolvasni.
Remélem tetszik.
Ezer csók 😘

A nagymenő és én  /Jikook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora