9.rész

245 12 2
                                    

A főnök le jött a színpadról így mi Taevel lassan, csípőnket sexyn ringatva haladtunk egyre jobban a színpad közepére. Mikor oda értünk és elhelyezkedtünk akkor elkezdődött a lassú de annál intenzívebb szinte már szex zene.

Lassan a csípőnket körkörösen mozgatni kezdük, közben mind két kezünkel ágyékunktól, nyakunkon át, a haj tépésig húztuk őket ezzel is fűtve az egész légkőrt.
Lassan előre haladtunk, majd hátat fordítottunk a közönségnek majd lassan előre döltünk - ami az alapból feszes nadrágunknak köszönhetően eléggé feltűnő volt hogy mit is kell nézni-.
A közönség szinte egyszerre vett egy mélyebb levegőt.

Leereszkedtünk a térdeinkre majd onnan nyomtuk ki a fenekünket úgy, hogy a mellkasunk a padlót érje, kicsit megráztuk a fenekünket majd hirtelen egy fordulattal már háton is feküdtünk a színpadon.  Lábainkat a zene lassú ritmusára emeltük fel majd nyitottuk szét őket. Amint ez megvolt kezeinket a fejünk fölé tettük és mellkasunkat kidomborítottuk. Aztán felültem úgy, hogy egy spárgába érkezzek viszont Tae rendesen lábra állt. Én spárgából újra térdre álltam és Tae mögém állt. Nagy tenyerét szemeim elé tette és gyenkéden de azért akaratosan hátra húzta a hajamat és ez miatt - meg mert így van a koreográfia is- egy rettentően hangosat nyögtem.

Ezután Tae és én elsétáltunk a táncrúdakig majd ott folytattuk a músort. Egyik kezünket a rúdra tettük még lassan a zene ritmusára párszor körbe sétáltuk a rúdat. A sarkunkat beakasztottuk majd a kezünkel végig simítottunk magunkon, és lassan feljebb mentünk a rúdon. A lábainkat úgy akasztottuk be hogy eltudjuk engedni a rúdat a kezeinkel így lassan forogtunk körbe a rúdon közben levettük magunkról a felsőinket így nekem már csak egy háló póló, Taenek pedug egy ing takarta a felső testét......
(A többit képzeljétek el ti)

<TIME SKIP>

A műsor végén Taevel hatalmas levegőket véve hajoltunk meg a közönségnek, akik tapsoltak, fütyültek, kiabáltak nekünk.  És ekkor történt a probléma.

A főnök feljött a színpadra mellette még két biztonsági őr, a biztonsági őrök lefogtak minket és a főnök a beszédébe kezdett.
- Mivel ma vissza tért hozzánk egy véglegesen utolsó előadásra Baby és Babyboy ezért úgy gondoltam hogy ma felfedem nektek a kilétüket.- ekkor egy önelégült mosollyal az arcán ránk nézett.  Próbáltunk kiszabadulni de nem tudtunk. Körbe néztem és láttam, hogy Jungkookéket is lefogták.

- Ezt mind azért teszem mert ez a két szépség elhagyta a báromat, holott tudták hogy ők itt a sztárok.-
Néma csend, de látom hogy vannak akik videóznak
- Szóval akkor! A mi kis Baby-nk az nem más mint Kim Taehyung, egy kedves, odafigyelő személy... és a mi Babyboy-unk az pedig Park Jimin egy szintén kedves és aranyos teremtés. Mind ketten ugyan abba az iskolába járnak és legjobb barátok. Maga a főnyeremény ez a két szépség.

________________________________________
Hy.... remélem tetszett ez a rész.
Innentől fog izgalmassá válni a sztori

A nagymenő és én  /Jikook/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora