Hier zit ik dan, te kijken naar de ruzie die zich voor mij afspeelt. Het laatste half uur is er een heleboel gebeurd.
Ik kwam net terug van de winkel, omdat we bijna geen eten meer in voorraad hadden. Net op het moment dat ik de boodschappentassen uit wou pakken ging de bel. Verbaasd was ik er naartoe gelopen. Niall heeft zelf een sleutel, dus hij zou niet aanbellen dacht ik bij mezelf. Daarbij, de deur zat niet eens op slot.
Een meisje met lang blond haar stond voor de deur. Ik kende haar ergens van. Toen ze mij zag veranderde haar blik van blij, naar minder blij, naar gekwetst, en uiteindelijk naar woedend. Ze stampte naar binnen en begon tegen mij te schreeuwen. Ze zei dingen als, 'Wat doe jij hier?!' en 'Ik wist dat ik hem niet had kunnen vertrouwen. Hij duikt met elk meisje dat hij tegenkomt in bed.' Totaal overrompelt keek ik haar aan. Ze begon nog harder te schreeuwen toen Niall ook weer thuiskwam.
En nu, op dit moment, is er nog niks veranderd.
''Ik dacht echt dat je anders was Horan! Maar nee.'' Ze geeft hem een duw tegen zijn borst aan, en ik zie hoe Niall niet probeert achterover te vallen.
''Melody, wat bedoel je daarmee?'' Vraagt hij. De geschrokken blik op zijn gezicht zegt genoeg. Hij weet net zo weinig als ik.
''Wat denk je nou zelf? Dat ik dom ben?'' Begint ze weer te schreeuwen. ''Ik kom je opzoeken, en er is ineens een ander meisje binnen. Ben ik zo makkelijk te vervangen?'' Haar stem slaat over, en ik krijg bijna medelijden.
''Wat?! Nee, Mel, we zijn gewoon vrienden. Suzanne en ik kennen elkaar al sinds onze jeugd. Geloof me, beste vrienden, niet meer.'' Legt hij wanhopig uit.
Ik kan het niet helpen, maar het moment waarop hij zei dat we niks meer waren dan beste vrienden brak mijn hart in duizend kleine stukjes. Ik denk dat ik altijd al een kleine crush op hem heb gehad.
''Het zal wel Niall.'' En met dat gezegd te lopen stormt ze de deur uit. Niall haalt wanhopig zijn vingers door zijn haar, wat nu alle kanten opstaat. Ik wil naar hem toe lopen, en mijn armen om hem heen slaan, maar hij loopt weg en gooit zijn kamerdeur met een klap dicht.
Teleurgesteld blijf ik achter.
a/n: so excited for this :) hope you'll love it!
JE LEEST
Roommate ➳ N.H
Fiksi Penggemar❝All I wanted was a second chance to make things right.❞ He whispered quietly. ❝But I never got one.❞ ©Niallssweater //Start - Juni 2015