"Banyo nerede?"
"Gel önce giye bileceğin birşeyler vereyim sonra gösteririm "
Ayağa kalktı genc kız . Ona acı çektirmesine rağmen hala seviyordu karşısındakı adamı. Bu gidişle her gözleri doduğunda onu dinleyecekti sanırım.
Peki ya ben ağlarken , acı çekerken onun kalbi hiç mi sızlamadı diye düşündü bir an . Cevabı kendisi biliyordu . Sızlamamıştı , hemde hiç...........
"Bu nasıl bunu giymek istermisin ?"
"Fark etmez"
"Tamam o zaman bunu giyersin meleğim "Onlarla yaşadığı için eskiden bir kaç parça kıyafeti kalmıştı burada . Ne de güzel günlerdi o günler...
Hep birlikte gülüp eğlenerek kahvaltı ederdiler . Hic bir zaman böyle bir duruma düşeceğini hayal etmezdi genç kız . Ona elini sürmeye kıyamayan sevgilisi şimdi onu ne hale getirmişti . Eğer o gün arabada woojin ile birlikte yanqında mahsur kalacağını bilseydi , bu hale geleceğini bilseydi asla binmezdi o arabya . Nasıl mı gelmişti bu hale ?
Hemen anlatayım...Geçmişten bir anı ....
Sabah kalkmış her zamanki gibi yanımda mışıl-mışıl uyuyan hyunjini görmemle yüzümde güller açması bir olmuştu . Vücudumun tamamını ona taraf çevirdikten sonra onu izlemeye başlamıştım . Dolgun dudakları, kalemle çizilmiş gibi gözleri , kemersiz burnu , uzun saçları ile tam bir şaheser gibiydi . Elimi pürüssüz tenime dogru götürdüm ve tenine dokundum . Bana bulutlara dokunabilmişim gibi mutluluk veriyordu ona dokunmak . Birden yavaş yavaş gözlerini âçmaya başladı .
"Noldu meleğim çok mu yakışıklıyım "Meleğim.... O bana böyle seslenirdi işte .
"Evet hyun çok yakışıklısın "
O da benim yüzümü incelerken konuşmuştum . Gözleri gözlerimle buluşunca ellerini yavaş-yavaş belime sardı. Beni kendine dogru çekti . Kokumu içine çekmeye başladı . Bende onun huzur verici kokusunu cigerlerime depoluyordum . Bir kaç dakika böyle kaldık . Sonraysa aşağıdan Chan oppanın sesi geldi
"Herkes yemeğe "
"Tamam hyung geliyoruz"Dedi hyunjin . Sonraysa yeniden bana baktı . Gözleri dudağıma kaydı. Dudağıma minik bir buse kondurduktan sonra ayağa kalktı .
"Hadi aşağı inelim de chan hyung bizi kesmesin"
"Tamam sen git ben üzerimi deyişip geliyorum "
"Çabuk ol"Dedikten sonra odadan çıktı. Bende üzerimdeki tavşan pijamasından kurtulup hemen peşinden gittim .
"Günaydın hyunglar "
"Günaydın unnie " ×8. (hyunjin hariç woojinde var. Bu arada woojini ne kötülüyorum ne de savunuyorum .)
Devamii icin 5 oy . Artik sinir varrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Pişmanlık~ ~ Hwang Hyunjin ~
Ficção GeralSon pişmanlık fayda vermez.... Asla zamanı geri alamazsın . O bir daha geri dönmeyecek . ~unut onu~ ~ölsem bile hayır~