Kömür gözlü'den
Uzun bir süreç ardından kendimi çok daha iyi hissediyordum. Gördüğüm rüyaların mutlaka bir anlamı bana bir işaret olduğunu anlamıştım..
Ahmet'in bana bıraktığı mektup hâlâ kendime gelmeme izin vermemişti. Çok zor sevmişti...
Fakat giderken de bir o kadar zorlanmıştı. Her şeyi hissediyordu... Her şeyi yazmıştı. Allah'ım çok zor bir imtihan içerisine düştüm ne olursun yardım et...
Ben arkadaşımın geleceğim diye söz verdiği kadınla nasıl evlenirdim... Nasıl emanet alırdım...
Hayatımda aldığım en zor em büyük emanetti. Ben nasıl aynı yastığa baş koyacaktım...
Kafamda binbir türlü soru dolaşırken ezan sesi ile ayaklandım. Teheccüd namazlarım eğer olmasaydı ben bu yükü kaldıramazdım. Vaktin namazını eda edip dışarı çıktım. Kütüphaneye gidecektim. Beni oraya çeken neydi bilmiyorum ama gitmeliydim içimden bir şey beni gitmem için zorluyordu.
Tam iki aydır gittiğim her saatte o da oradaydı... O ceylan gözleri... Gülümsemesi...
Estağfirullah... Allah'ım affet.
Affet Allah'ım affet...Düşüncelerime bir türlü yön veremiyordum. O utandığı anlar, başını utançtan eğip yanaklarının kızardığı, gözlerinin dolduğu anlar ne yaparsam yapayım gözümün önünden gitmiyordu.
Görünürde küçücük bir kızdı içimde uyandırdığı hisler ise tarif edilemezdi. Ben onu 1.5 senedir görüyordum ama o belki de benim yüzüme sadece 3 defa bakmıştı...
Terbiyesi,bir erkekle göz göze gelmemek için çırpınışları her halinden belli oluyordu.
Nasıl olduğunu bilmediğim halde düşüncelere dalmış bir şekilde yolu şaşırmıştım. Saat epey geç olmuştu. Acaba hâlâ orda mıydı?
Ne olursa olsun gidecektim. Beni bekliyordu hissediyordum...
~yazardan
Gelmedi... acaba bir şey mi oldu? Allah'ım nolur ona bir şey olmasın diye bir dua geçti içimden...
Ne oluyordu ?
Kalbim... Onu düşününce neden bu kadar hızlı atıyordu.Estağfirullah Allah'ım düşüncelerime istikamet ver..
Yanlışa düşmeme izin verme.Hava epey kararmıştı ama hissediyordum o gelecekti...
Gelsin ve bugün giydiğim en güzel feracemle beni görsündü... Hem... Hem bugün çok güzeldim... Masmavi bir ferace giymiştim
O da gözlerini alamazdı benden 🤭🤭İçime bir sıkıntı düşmüştü. Tarifi yoktu uzun zaman sonra ilk defa böyle bir şey hissediyordum. Vardır bir hayır derken hep dinlediğim ama Ahmet'ten sonra cesaret edemediğim müziği açıp artık gitme kararı verdim.
Sanki arkamdan biri geliyor gibi hissediyordum.
Kömür gözlü'den ~~~
Saat akşamın 8'i olmuştu eğer bu saate kadar beni beklediyse kendimi affedemezdim. Bu saatte asla dışarıda olmazdı çünkü.
Hemen sürekli onu gördüğüm oturup kitap okuduğu yere gelirken çığlık sesi duydum...
Ne oluyordu?
direkt çığlık sesini duyduğum yöne ilerledim.Allah'ım onun sesi olmasındı. Ne olursun...
Gördüğüm şeyle sinir krizi geçirmem bir oldu...Şerefsiz herif... Benim kalbi incinmesin diye gözlerine bile bakmaya kıyamadığım kıza saldırmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBRE...
ChickLitGüzelleşmişti genç kız... Günden güne de artarak ilerliyordu güzelliği o ise yavaş yavaş farkına varıyordu. Sevdiği adama ya da takıntısı olan adama olan aşkı onu bambaşka bir yere savuracaktı. Hiç ummadığı yerlere hiç ummadığı aşklara... Okuyacağ...