Çıkmaz sokakların rüyalarından çığlıklarla açıyorum gözümü son zamanlarda. Sonu neye, nasıl, nereye gidecek bilmeden art arda görüyorum... Allah'ım kurtar beni.
Uzuun soluklu dua saatlerine Rabbimle dertleşmeye ihtiyacım var biliyorum,ya Rabbi sonumuzu hayret diye ekleyip amin diye mühürledim duamı.
Duamı sesli ettiğimden habersiz sonumuzu mu dedin sen ? Diye yöneltilen soru ile karşı karşıya kaldım.
Aa- aaaişee sen burda mıydın?
Burdaydım burdaaa duydum her şeyii... Ne oluyo ? Çabuk dökül çabukk 😁
Yoo yok bir şey kimse yok Aişem canım kardeşim..
Su koyuvermee biliyordum bir şeyler var. Anlatır mısın gıdıklayayım mı?
Ben daha bir şey demeye başlamadan Aişe'nin gıdıklaması ile olduğum yerde kahkahalarla gülmeye başladım
Dur duu.. durr.. yaa durrrsana AişeTamam anlatacağım her şeyi
Hmmm düşüneyim bii...
Lütfen dur anlatacağım.
Bir şeyler hazırlayalım o halde belli ki uzun şeyler anlatacaksın.
Önümüzde duran atıştırmalık ve çay ile birlikte ben başladım anlatmaya.
- Kütüphanenin mescidinde gördüm onu...
4 saat sonra 😁😁😁
Ohoooooo aşık olmuşsun güzelim sen... Bir de benden saklamışsın bunca zamandır.
Aişe senden saklamak değildi amacım gerçekten. Sadece netleşmek istiyordum her konuda.
E tamam ben sana netleştireyim;
Harika bir aşk ve mükemmel bir evlilik görüyorum güzel kızım
Aişeeee!
Neee?
Deme öyle şeyler be... Ben biliyorsun yaralıyım,çok zor şeyler yaşadım. Birinin acısı bitmeden taciz olayı geldi başıma 😞
Çiçeğim 🌼 diyip kolumu okşadı
Baksana ne iyi gelmiş o çocuk sana günlerdir gözlerinin içi gülüyor ayrıca geceleri kalkıp namazdan sonra uzun uzun dualar ettiğini ve pencereden dışarı baktığını da bilmiyorum sanma...Demek o kadar fark ediliyordu. Hakkını helal et Aişe'ciğim. Bir şeyler netleşmeden yakınlarıma bahsetmek istemedim.
Sen akıllı kızsın Fatma 🥹
Onda kendine dair bir şeyler bulmasaydın eminim ki hislerini kontrol altına alır uzak dururdun ondan.. yıpratma kendiniAişe'nin sakin cümleleri gözlerime sevgi ile bakması bir nebze de olsa yüreğimi ferahlatmıştı.
Peki ya O... Bakacak mıydı böyle gözlerime. Su serpecek miydi yaralarımın üzerine sözleri ile gözleri ile nefesi i...
Birden irkilip kendime geldim.Estağfirullah estağfirullah estağfirullah.... Ne yapıyorum ben böyle.
Yemek yerken dayanamayıp Aişe'ye biz ne yapacağız ? Acaba bizden olur mu ? Ben adım atamam biliyorsun daha lafımı tamamlamadan
Birden yüzüme bakıp sakin ol.
Senin olan sana gelecektir dedi.Benim olan bana gelecektir cümlesinin verdiği sükûnet ile sofradan kalktım.
Yemeğimizi yiyip sofrayı topladık ben bulaşıkları toplarken duyduğum patlama sesi ve cam kırıklarını görmemle yere yığıldım...
1 gün sonra~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBRE...
ЧиклитGüzelleşmişti genç kız... Günden güne de artarak ilerliyordu güzelliği o ise yavaş yavaş farkına varıyordu. Sevdiği adama ya da takıntısı olan adama olan aşkı onu bambaşka bir yere savuracaktı. Hiç ummadığı yerlere hiç ummadığı aşklara... Okuyacağ...