Emra Akın
Teyzemleri uğurlayalı 3 gün olmuştu. Soner'in aramasına saniyeler kalmıştı. Annemler yattığı için, biraz daha sessiz olmam gerekiyordu, eğer sessiz olmazsam yataktan ani bir sıçrayışla kalkıp, bana güzel bir fırça kayabilirlerdi ki, bunun olmasını istemediğim için telefonu yorganın altına sakladım. Akşamları telefonla konuşmam yasaktı. Soner, 22.30'da arayacağını söylemişti. Saati bildiğim için telefon "Tırr" sesini çıkardığı an kaldıracaktım. Duvar saatine bakıyordum. Akrep ve yelkovanı takip ediyordu gözlerim. Zamanın geçmesini beklemek ağır çekimde oynatılmak gibiydi. Oysa insan beklemediğin de tıpkı sudur akar gider zaman. Saat 22.30 olmuştu, bekleyişim sona erdi. Telefondan o "Tırr" sesi geldi. Yorganın altından telefonu kaldırdıktan sonra açtım. Soner'in sesi sanki bir şey olmuşcasına durgun geliyordu. Sebebini sordum. "Çünkü..." diye duraksadı. Tekrar ettim. "Çünkü... Seni çok seviyorum Emra Akın, benimle evlenir misin? dedi. Ağzım kulaklarıma varmıştı. Fısıldayarak "Evet" diyebildim. Bağırmak isterken fısıldamak zorunda olmak beni üzmüştü, buluştuğumuz zaman bunu telafi etmeliydim. Emra Akın, Emra Yıldırım oluyordu.
Murat Soner Yıldırım
Emra Akın eşim oluyordu, resmi olarak da. Hayalimiz gerçekleşiyordu. Akşam konuşmak için arayacağımı sanmıştı ama onu ters köşeye getirmiştim. 2. buluşmamız da söz keserken olacaktı. Ailelerimiz tanışacaktı. Emra'ya her bir buluşmamız da aldığım kırmızı gülleri, sözümüzde, nişanımızda, düğünümüzde de alacaktım. Hepsini kırmızı güllerle donatacaktım. Takım elbise seçmeye başladım. Murat Soner Yıldırım Akınlara ve Yıldırımlara ufak bir sürpriz yapacaktı. Bir yandan da kendimle konuşuyordum "Ulan aşk nelere kadirsin!" diyordum içimden. İş yerindeki kimsenin, arkadaşlarımın da haberi yoktu henüz. Tabii, Murat Turan Yıldırım'ın ve Yeşim Yıldırım'ın da...
Bir sonraki bölümde...
"Söz"
İyi okumalar dilerim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTGELE NUMARA
Non-FictionEmra Akın, kuzeniyle birlikte rastgele numara çevirir. Bu rastgele çevirilen numara, sonsuz bir aşka ve bazı olaylara yol açacaktır. 1991'den günümüzü konu almaktadır. Kitabımı okuyan ve oy veren herkese teşekkür ederim. 🖤