5

25 3 0
                                    

Buluşmamızdan sonra aradan üç gün geçmişti. Üç gün içinde sadece telefondan konuşmuştuk zaten Barlas'ın davaları vardı adliyedeydi.

Az önce barlasın attığı mesaj ile hazırlanıyorum. Aslında aileler birbirini tanısa da beni tam olarak bilmiyorları bugün o yüzden Barlas'ın ailesi ile tanışacaktım.

Geçen gün aldığım elbise karnım büyüdüğü için olmamaya başlıyordu bu durum dışarıdan güzel dursa da öyle değildi giyecek şey bulamıyordum.

Beyaz üzerinde çiçek deseni olan elbisemi giydikten sonra ayağıma sandaletlerimi giyerek aşağı indim. Ev yakın olmasına rağmen Barlas beni almaya gelmişti.

Arabaya yaslanmış barlasın yanına ilerledim beni fark ettiğinde yüzünde geniş bir gülümseme oldu.önce Birbirimize sarıldık tam geri çekileceğim sırada saçımı öptü. Gözlemlediğime göre Barlas temas seviyordu bu biraz da olsa hoşuma gitmişti.

-nasılsın bebeklerimiz nasıl?

Bu sorusuna vereceğim cevapla Aslında onu resmen kabul ettiğimi söylecektim.

-nasıl olayım sen nasılsın, bebeklerimiz çok iyi babası.

An be an gözlerinde ki değişimi farkettim buz mavisi gözleri parlıyordu benim se kahve gözlerim sulanmıştı.

Arabadan inince sıkıca elimi tuttu,yüzüne bakarken bakışlarını bana çevirdi hafiften sağ kaşı kavislendi ne oldu dercesine omuz silktim ve apartmana doğru yürümeye başladık ister istemez üzerime bir gerginlik gelmişti Barlas hissetmiş gibi

-gerilmene gerek yok herkes daha tanımadan sevdi seni... onlara senden bahsettiğimde çok sevdiler seni.

Onlara benden mi bahsediyordu?

Küçük bir tebessüm ettim ve Barlas zile bastı.

Kapıyı orta yaşlı bir kadın açtı.

-hoşgeldiniz

Hoşbulduk diyerek içeri geçtik. İçeride barlasın babası abisi ve kız kardeşi vardı ve anladığım kadarıyla az önce kapıyı açan abisinin eşiydi.

Biz koltuğa oturduğumuz sırada mutfaktan barlasın annesi geldi.

-hoşgeldin oğlum dedikten sonra önce barlas ile sarıldı sonra sende hoşgeldin kızım dedi ve bana da sarıldı.

Hepimiz oturduktan sonra Barlasın babası

-tanışalım o zaman barlasın babası Ömer

Anne baba mı demeliydim daha samimi olurdu sanki

-memnun oldum Ömer baba

Tanışma faslı bitmişti. Barlasın annesi selvi anne, abisi Ertan abi ve eşi Elvan çocukları ilgi, kız kardeşi Gözde.

Hepsi çok samimiydi birlikte yemek yedikten sonra lavaboda ellerimi yıkarken barlas da gelerek ellerini sabunladı

-Bu arada abim müsait olduğun bi gün bizim eve bekliyor

-tamamdır bir gün ayarlarız

İkimiz tekrar oturma odasına döndük ve yerlerimize geri oturduk.

Ertan abinin kızı ilgi çok tatlıydı umarım benim kızımda öyle olurdu.

-şimdi burda iki bebek mi var dedi ilgi karnımı göstererek

-evet ve doğduklarında seninle tanışmayı çok istiyorlar

-Bende istiyorum ama erkek ile anlaşamayız ki

-anlaşırsınız dedim gülümseyerek onun bu tatlı hallerine

Herkes tebessüm ile bizi dinliyordu

-isimleri ne olcak

-hmm hiç isim düşünmedim

-ama isim bulduğunda ilk baba söyle olur mu diğerleri duymasın

-senin aklında var mı bir isim

-düşüneyim hmm bence Leyla olsun

-çok güzel isim bence peki diğerine işim düşündün mü

-hmm o da Umut olsun

Diğerlerine ve barlasa baktığımda herkes bu isimleri beğenmişti ve bende sevmiştim sanırım artık isimleri belliydi.

Beyaz Şarap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin