Kaçış

9 2 0
                                    

Ben Sare. Gecenin karanlığına gömülmüş sessiz bir evde, içimde bir umut ışığı parlıyordu. Evdeki baskı ve kısıtlamalardan kaçmak için bu kararı verdim.

Bir anda, karanlık koridorlardan geçip odamdan çıktım. Ayaklarım titriyordu, ancak kararlılık içimde yankılanıyordu. Elimde sadece bir çanta ve içinde sakladığım kişisel eşyalarla kapıya yöneldim. Kapıyı sessizce açtım, dışarı adımımı attım ve nefesimi tuttum.

Bahçeye geçerken ay ışığı yüzümü aydınlattı. Saçlarımda hafif esen rüzgar, özgürlüğü hissetmeme neden oldu. Adımlarımı hızlandırdım ve sokak lambalarının altında kayboldum.

Mahalle ara sokaklarına sığınarak karanlık gecede yol bulmaya çalıştım. Gözlerimde özgürlük ve bilinmeyen bir gelecek için parlıyordu. Annemın sesi hâlâ kulaklarımda yankılanıyordu, ama bu sefer kendi hikayemi yazmak istiyordum.

Bir süre sonra bir parka vardığımda yorgun ama kararlıydım. Bir banka oturup çantamdan bir mektup çıkardım. Aileme veda notumdu. Hissedip neden böyle bir karar aldığımı içtenlikle yazdım. Ancak bir sonraki adımı atmaya hazırdım.

Gökyüzü ağarmaya başlarken, uzaklaşan bir otobüsün sesini duydum. Bu ses, umudu ve gelecekteki özgürlüğümü simgeliyordu. Bilinmeyenin heyecanı ile dolup taşarken, kaçışımın ilk adımını atmıştım. Artık kendi hikayemi yazmak için yola çıkmanın zamanı gelmişti.

ÖzgürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin