✿⁠10✿⁠

198 7 5
                                    

,, Tak naposledy " nahnevane sa na mňa pozrel ,, ak nebudeš spolupracovať tak to nemá žiadnu cenu " . Našpulila som pery ,,.Daj mi pokoj , ja som sa o tvoju pomoc neprosila " odvrátila som od neho pohľad . ,, Puttana Alessandra!" frustrovane si prehrabol vlasy . Skeptický som na neho pozrela ,, A teraz si prosím preklad " . Naštvane sa na mňa pozrel ,, Kurva Alessandra" . Zatvarila som sa dotknuto ,, Ja ti dám také " puttana Alessandra" ,že zabudneš aj svoje meno ". Zaškripala som zubami a zovrela som päste , toto bol veľmi hlúpy nápad . A ešte hlupejšia som bola ja , pretože som súhlasila s nápadom ísť sa " učiť " do jeho izby . Ak by som mohla , obkrútila by som svoje ruky okolo jeho krku a asi by som ho zaškrtila .

,, Správaš sa nemožne , Alessandra" povedal kľudným hlasom , no mňa sa to celkom dotklo ,, Och u Merlina sklapni už !" , oborila som sa na neho , napätie medzi nami bolo priamo hmatateľné . Theodor bol známy pre svoju veľmi výbušnú povahu , mal s tým problém už od detstva . Pokrútila som hlavou a postavila som sa ,, Na toto nemám náladu , fakt že dýcham už len ten istý vzduch ako ty ma privádza do šialenstva " skúsla som si líce ,, maj sa cara mia !" . Zopakovala som to čo mi stále omieľal do okola . Aj keď v skutočnosti som nemala ani najmenšie tušenie o tom čo to znamená .

Silné ruky ma zdriapili za ramená a pritlačili má k stene . Srdce mi rýchlo búšilo , no zo strachom to nemalo nič spoločné .....

,, Vypadni odomňa , hovorím ti to po dobrom , Theodor " zasypela som . Od hnevu som musela byť celá červená. ,, Inak čo ?" provokuje má , posmešne som si odfrkla . Celou silou som ho od seba odstrčila , Theodor sa zapotácal a spadol na zem . Šikovne som sa pozbierala na odchod no jeho ruka má chytila za kotník a ja som spadla na zem . Mierne som si pri tom kúsla do pery , pocítila som kovovú chuť v ústach. Skopla som jeho ruku a sadla som si krížom na jeho teplé telo . Moje ruky okamžite vystrelili k jeho tvary , kde som mu uštedrila peknú facku . No on bol rýchlejší a pevné mi uchopil zápästia a prevalil má pod seba . Teraz bol na vrchu on ,, Čo teraz spravíš cara mia?" posmešne sa uchechtol. Snažila som sa ho kopnúť , no nešlo to , mal väčšiu silu než ja . Šikovne som vybrala svoj prútik ,, Aquamenti!" . Prúd vody vystrelil do jeho tváre . Okamžite zo mňa zliezol , prisahám , že som sa snažila nesmiať sa . Nahnevane si odfrkol ,, Takže takto ?!" Neváhal ani minútu a už vo svojej pravej ruke zvieral prutik ,, Ani sa neop-" .

,, Incarcerous!"

Nohy sa mi podlomili a ja som spadla na zadok . Nedokázala som sa ani pohnúť , hrubé porvazy zvierali moje telo . Theodor sa posmešne vyškieral , a prútik si zastrčil do zadného vrecka nohavíc .
Dvere sa v sekunde rozleteli , Dracove zorničky sa v šoku rozšírili ,, No to snáď nemyslíte vážne " ladnym pohybom vybral svoj prútik ,, Reducto " . Pokojne vyslovil odstranujúce kúzlo . Zaplavila má veľka vlna úľavy , opäť som sa mohla slobodne hýbať . ,, Sadnúť ! Okamžite " prikázal nam . Pozrela som sa na Theodora pohľadom , vidíš čo si spôsobil .

Poslušne sme sedeli vedľa seba a počúvali sme Dracove prednášky . ,, Viete aké nebezpečné bolo vaše chovanie ?!" . Zhlboka som sa nadýchla , bola som pripravená z rukáva vysypať kopec dôvodov , že si začal Theodor no Draco ma okamžite zastavil ,, Ani to neskúšaj " podraždene povedal . ,, Mali ste sa spolu učiť a nie sa opäť biť" frustrovane rozhodíl rukami . Draco sa na mňa skúmavo zadíval . ,, Udrel si ju , Nott?!" Už už sa chystal vrhnúť na Theodora no rýchlo som to vyvrátila ,, Preboha nie ! Potkla som sa a spadla som , pri páde som si nechtiac ukusila do pery " . Theodor sa na mňa šokované pozrel , no v zápäti sa pozrel na Draca ,, Nikdy by som ju neudrel , Malfoy " zamrmlal popod nos a z vrecka nohavíc si vybral balíček cigariet . ,, Alessandra " oslovil ma Draco celým menom ,, nechcem ti nič hovoriť , no viem aká si v elixiroch a aj aký je Snape . Takže teraz pekne krásne naklusaš s Theodorom do učebne kde spravíte ten sprostý elixír " pyšne sa narovnal ,, samozrejme bez hadok " dodal ako keby sme mali päť rokov . Nespokojne som si prezrela Theodora . ,, Choď s tou cigaretou odomňa ďalej " zasypela som .

*****
Little miss always cries when someone raises their voice...

Ignite me (Theodor Nott)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt