Ľavou rukou som si zakrývala práve predlaktie , ktoré nesmierne pálilo , Draco by možno povedal že preháňam , ale ja som mala pocit ako keby sa mi to tetovanie niekto snažil vyrezať zaživa .
,, NÁJDITE JU !" rozzúrený hlas Belatrix Lestrangeovej , som začula neďaleko odomňa. Rokfortské sviece sa začali rozsviecovať , študenti a profesori začali vybiehať na chodby . Odľahlo mi , pretože som sa dokázala stratiť medzi ostatnými študentami .
Rokfortom sa začala šíriť panika , hlavne medzi mladšími ročníkmi , my starší sme museli ostať silnými .
Náhle som v hlave pocítila neskutočný tlak , podľa výrazu ostatných študentov som nebola jediná .,, Vydajte mi Harryho Pottera " .
Chladný priam až sičavý hlas mi znel v hlave . Bolo to až neprirodzene , mala som pocit ako keby mi mal explodovať mozog. Ostatný na tom boli podobné.
,, Vydajte mi Harryho Pottera a budete ušetrený "
Jeho hlas nás všetkých trýznil ozýval sa nám v hlavách , napadol nás ako nejaký škodca . Rozliezal sa naším telom ako mor.
,, Ak mi ho nevydáte všetkých bez milosti pozabíjam , ženy , deti a muži , všetci budete mŕtvy " .
A potom prišla eufória , zase som mala kontrolu nad svojou mysľou , mozog mi už nešiel explodovať ,a ten hnusný zákerny hlas .... Konečne pominul .
Smrťožrúti sa pri zmienke Dumbledora okamžite vyparili. Oprela som sa o stenu a následne som pomaly po nej kĺzala na dlážku . Všetci boli vydesený a ja som nebola žiadna výnimka . Prerývane som dýchala, hruď sa mi nepravidelne dvíhala a srdce mi bilo ako o závod .
Všetkých nás okamžite povolali do veľkej haly , snažila som sa nájsť Loriho no zmocnil sa má nepríjemný pocit. Pretože s Lorim bude aj Theodor , Theodor ktorý má dneska vydesil k smrti .
Stiahla som si košeľu , aby som prekryla znamenie zlá .Hala sa začala rýchlo zapĺňať študentami , sadla som si za slizolinsky stôl k Pansy ,, Kde je päťka ? " Opýtala som sa naliehavo . Pansy mykla plecom ,, N-neviem " zakoktala sa a držala sa za spánky .
,, Deje sa niečo ?" .,, Nie len moja hlava , od toho .... prejavu má strašne bolí " ...
To že sa Voldemort hromadne dostal do našich hlav svedčí o jeho moci a o našej slabosti .
....
YOU ARE READING
Ignite me (Theodor Nott)
Fanfiction,, Ak by som ťa zradil , zároveň by som zradil aj seba . No ak by som zradil svojho otca , tak by som zradil aj svoju rodinu . Moja rodina je pre mňa veľmi draha , mi amore " . Zotrela som mu krv s jeho rozťatej pery ,, Drahší než ja ?" pošepla so...