Kvapky dažďa padali na sklenené vitrážne okno . Vonku burácala letná búrka , hromy sa ozývali po celom hrade .
,, Tieto letné búrky " krútila hlavou profesorka Sproutová ,, akurát vystrašia domácich škriatkov a zničia mi moje rastliny " . Znudene som pozrela na Draca ,, Čo to čítaš ?".
Šepla som , no on len pokrútil hlavou ,, nerozumiem tomu " zťažka si povzdychol . Mierne som sa k nemu nahla a až potom mi došlo , že celý ten čas študoval skrinku zmiznutia . ,, Draco .... Tráviš nad tým každým dňom viac a viac času " .... Draco sa ku mne viac nahol , cítila som jeho príjemnú jablkovú vôňu zmiešanú s trochou veľmi drahého parfému .
,, Vojna sa blíži , Aless .... Musíš si vybrať stranu ,"
Toto je šialenstvo ... Ja som šialená ...
Musím to okamžite zaraziť , musím podniknúť nejaké kroky na zkazenie tohto plánu skôr než si Draco alebo ktokoľvek iný zvolí zle . Smrtijedi sa nesmú dostať na rokfort . Jediná možnosť , ktorá mi napadla bolo pokaziť tu skrinku ešte viac . Tak aby bola neopraviteľná ...Tak zatoto má Draco zabije a Voldemort tiež ....
____
Keď sa prvé odrazové lúče mesiaca dotkli mojej tváre šikovne som sa vymanila z perin. Schmatla som prútik , ktorý som mala úhľadne položený na nočnom stolíku . Naposledy som skontrolovala či moja priateľka tvrdo spí - spala ako kúzlom omračená.
Opatrne som zišla po točitom schodisku až do slizolinskej klubovne. Klubovňa zívala prázdnotou ,
dokonca ani duchovia z obrazov sa tu neobjavili . Divné pomyslela som si ,, Lumos " zašomrala som a z konca môjho prútika vystrelil malý lúč svetla . Šikovne som prešla k dverám , ktoré viedli do žalárov a následne preč z izieb.U svätého merlina, dúfam že ty blbci zase nezmenili heslo . Minule to bolo " slizolinkska päťka vládne rokfortu " a dnes by to bolo určite niečo v zmysle " Mattheo je kráľ rokfortu " alebo podobné hlúposti .
Šikovne som sa prešmykla z klubovne do žalárov , celú cestu som sa modlila aby som nenarazila na školníka Filcha a tu jeho prekliatú mačku Norissivú.*
Najvyššia komnata potreby bola odomňa pár metrov , už som sa chystala poprosiť ju aby sa mi ukázala , keď v tom som za sebou začula kroky ... Kroky a cigaretový dym.,, Ale ale cara mia ". Prudko som sa nadýchla a párkrát zaklipkala mihalnicami ,, Theodor " . Oslovila som ho varovne . ,,.Čo sa chystáš robiť v takúto hodinu v komnate najvyššej potreby?" Zaujímal sa ..... Nie on sa nezaujímal , on má podozrieval .
,, Nič , nemôžem spať tak som sa išla prejsť " ..
,, Mhm prejsť ... Ku komnate najvyššej potreby, chapem " .
Potiahol si z cigarety ,, Sleduješ má ?" vyštekla som na neho . Aj keď by som vlastne nemala .... Chýbal mi a veľmi , no to čo som sa chystala spraviť ma mohlo stať život . A stále ma to môže stať život . Ak by len niekto z tunajších smrtijedov zistil že sa chystám zničiť skrinku zmiznutia .,, Viem čo si sa chystala spraviť Alessandra " zavrčal . Nie nemohol to vedieť nemal ako , jedine že by na vážne sledoval .
,, neviem o čom to rozprávaš " . Pohoršene sa na mňa pozrel ,, Ale dobre vieš o čom rozprávam " zvýšil hlas . No potom si uvedomil , závažnosť situácie , svojou mocnou rukou má uchopil za predlaktie a pritiahol si ma bližšie.
,, Snažiš sa sabotovať Voldemortov plán " . V očiach sa mi zjavila mala dávka uznania . ,, Ako ?" . Mohla som zapierať ďalej , alebo som mohla zistiť ako to zistil a nabudúce si dať väčší pozor .
,, Poznám ťa Alessandra, dosť dlho nato aby som mohol predvídať tvoje budúce kroky . Je to vlastne celkom primitívne keď človek spozná tvoje zmýšľanie " .
Za prve au . Za druhé povedal práve že moje zmýšľanie je primitívne ? . .
,, Vynechal si však jednu podstatnú vec " zasypela som ,, a to že si ma sledoval ! " .
*****"
❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ignite me (Theodor Nott)
Hayran Kurgu,, Ak by som ťa zradil , zároveň by som zradil aj seba . No ak by som zradil svojho otca , tak by som zradil aj svoju rodinu . Moja rodina je pre mňa veľmi draha , mi amore " . Zotrela som mu krv s jeho rozťatej pery ,, Drahší než ja ?" pošepla so...