♡13♡

179 7 3
                                    

Tak ten deň bol naozaj tu , mala som na sebe Loriho dres , a už som sa nemohla dočkať , kedy chlapci prídu na ihrisko .  Pred nami na veľkej tabuli , bolo vyvesené , kto dnes hrá .

1 deň :
Slizolin - Bystrohlav

Lori pre mňa  vybavil to najlepšie miesto na tribúne .

,, A je to tu !" ozýval sa arenov hlas " moderátora"  .  ,, Tohto ročnú sezónu v metlobale zaháji Slizolin s Bystrohlavom ! " ozval sa neskutočný potlesk . Keď sa chlapci zjavili na ihrisku ,, Kapitán Slizolinu , Lorenzo Berkshire!" Počula som ako dievčata z rozličných tribún začali vrieskať ako šialene .
Sledovala som , ako pomaly prichádzali na ihrisko aj ostatný chlapci . ,, Theodor Nott -stíhač !" výkrik dievčat bol neúprosný. ,, Pansy Parkinsonova - odražačka !". A takto postupne predstavili celý tým .
O pár minút neskôr sa hrá začala .

,, Slizolin získal prehadzovačku !" napäto som sledovala hru predomnou . Draco nahral Goylovi , traja bystohlavčania sa za ním pustili no Goyle bol šikovnješí a prihral Crabbovi . Následne sa bystrohlavčania rozdelili a snažili sa ho obkľúčiť , no Crabbe prihral naspäť Dracovi . Ktorý zo svojim nimbusom 2001 , mal o dosť na vrch .

,, Draco Malfoy skóroval !" .  Slizolinčania tlieskali a a vrieskali ako šialeny a ja samozrejme s nimi ,, Slizolin získal tridsať bodov !". Pousmiala som sa a Dracovi som zamávala . Usmievala som sa ako blázon ....

Po pár minútach bolo vyrovnané , slizolinčania a bystrohlavčania mali rovnaký počet bodov .

,, Ooo čo to tam výdim !" dušoval sa moderátor,, zlatá strela !" . Theodor a Terry Boot súčasne vyštartovali po zlatej strele . Naťahovala som svoj krk a nemohla som spustiť oči z čísla 4 - Nott .
Zlatá strela zamierila kdesi až do úplných výšin .
Chvíľu sa nič nedialo no potom .....

,, THEODOR NOTT CHYTIL ZLATU STRELU !"  Nadšene zvrieskol moderátor , jeho hlas sa ozýval všade na ôkol . Nadšene som vyskočila z tribúny , samozrejme ostatný slizolinčania má následovali . Pyšne som sa pozerala na svojich priateľov. Slizolin vyhral , no ešte zďaleka nie je koniec , ešte nás čakaju dalšie dve zápasy ....

______

V klubovni to naozaj žilo .
Konala sa veľká párty na počesť víťaztvu , ktoré sme dnes dosiahli . ,, Daj si " pobádala má Pansy a do rúk mi strkala pohárik s ohnivou whiskey.  Sladko som sa usmiala , to bol snáď môj piaty pohárik . Sladká a hlavne paliva tekutina mi stekala dole krkom . Zo široka som sa usmiala ,, Ďalší " pobádala som Pansy , ktorá to zobrala naozaj vážne a tentoraz prišla bez pohárov a iba s fľašov . ,, Na Slizolin " zasalutovala som a priložila som pery k hrdlu fľaše . Zavrela som oči a naraz som obrátila fľasu .

Všetko sa mi zdalo nehorázne vtipné , pozrela som sa na Loriho , ktorý už  úplne opitý  ležal na zemi pod stolom . No nebol jediný , mnoho študentov z našej fakulty od toho nemali ďaleko . Pansy sa za tú dobu niekam vytratila , predpokladam , že išla hľadať pána veľkého Malfoya .

,, Cara mia " ozval sa prísny hlas ,, už maš dosť , daj mi tu fľašu " . Zo široka som sa usmiala ,, Theoooo " pretiahla som jeho meno viac než by som mala . ,, Daš si ?" ponúkla som ho a opäť som sa napila . No moja radosť netrvala dlho , pretože mi ukradol moju fľašu , urazene som sa na neho pozrela .
,, Enzo mi povedal aby som na teba dal pozor " skeptický som sa na neho pozrela . ,, Tento Lorenzo ?" Posmešne som ukázala na môjho brata , ktorý už ani nevedel o svete . Mierne som sa zasmiala ,, Ano tento " prisvedčil a zdriapil má za zápästie. Ťahal ma hore schodmi , no ja som snáď nebola schopná ani chodiť . Nahnevane sa na mňa pozrel a zobral ma na koňa . Obmotala som si ruky okolo jeho krku a taktiež aj nohy o jeho trup , ktoré mi následne chytil .

,, Na akom si poschodí?" opýtal sa vážne . ,, Ale no tak Theo , stavím sa , že sa vieme nejako dohodnúť" . Šibalsky som sa usmiala . ,, Alessandra" napomenul má  . Pretočila som oči ,, Na druhom , prve dvere v ľavo " .....

Šikovne má položil na posteľ a prikryl má s paplónom . Na nočný stolík mi nachystal nejaký divný elixír a vodu. ,, Ráno tento elixír vypi, pomôže ti " . V tento moment mi netrebalo ani elixír , ktorý vyvolala neskutočnú eufóriu . Theodor sa už poberal na odchod no môj hlas ho zastavil . ,, Počkaj , poď sem " napadla mi úplná šialenosť ,, poď bližšie " šepla som . 
,, Ešte bližšie " pobádala som ho .

Keď bol odomňa sotva meter sladko som sa usmiala ,, Ešte bližšie, chcem ti niečo pošepkať " prekrútil oči a nahol sa ku mne . No ja som si  ho pritiahla za kravatu a pobozkala som ho .
*********
Cara mia....
Heey guys !
Dnes je to naozaj tu , čo chvíľu už bude rok 2024 . Dávajte dnes na seba pozor a nepretržente to s "ohnivou vodou " 😆
Love u all

Ignite me (Theodor Nott)Where stories live. Discover now