38

83 3 2
                                    

Za všetko môže ta zatratená skrinka . Bola som vystavená jej mágii dlhšie než som mala . Tieto okultistické predmety sú tá najzvratenejšia vec a ja mám práve s Dracom jeden opraviť . Aká irónia .

Zhlboka som sa nadýchla ,, Pojdem si ľahnúť , nejako ma pobolieva hla-"

,, Aless " prerušila ma Pansy ,, posiela má Dumbledoor , chce s tebou hovoriť " .

Tak a mám po spánku , pomyslela som si . Nepríjemnú bodavu bolesť som odignorovala a taktiež aj zvedavé pohľady prítomných ,, Čo si urobila tentoraz Aless ?" Pohoršene sa na mňa pozrel môj brat .

,, Zbila som Daphne Greengrasovu " - kiežby , tu jej nesymetrckú tvár by som jej s radosťou napravila . Tajomné som sa usmiala , keď som videla ich šokované výrazi . Jediný kto mi tu chýbal bol Theodor . Kde sa asi tak vytratil ... ,, Srandujem nezbila som ju , aj keď nemala som od toho ďaleko " .
____

,, Citrónový drops "  zamulala som a socha sa opäť poslušne odsunula .  Opatrne som stúpala po schodoch až do Dumbledoorovej kancelárie ,, Pán riaditeľ?" môj tenký hlas sa rozliehal miestnosťou , no po ňom nebola ani stopa .

Chvíľu som sa rozhliadala , kým som zbadala majestátneho fenixa . Vyzeral trochu staro , nemal svoju obvyklú syto červenu farbu , bol trošku vyblednutý no stále nádherný . ,, Ahoj mali-"

Začal horieť ...

Prekvapene som zaklipkala mihalnicami a sledovala som ako horí . Preboha , preboha u svätého merlina čo teraz ? . Sledovala som ho až kým nezhorel a nepremenil sa na popel .

,, Úchvatné že ? Aj keď trochu bizarné " . Začula som Dumbledoorov hlas .

,, Pán riaditeľ j-ja , no on začal horieť " . Dumbledoor sa usmial .

,, no veď bolo načase" zmätene som sa na neho pozrela.

,, Fenixovia sú úchvatné zvieratá , dokážu uniesť nesmierne ťažké bremená , ich slzy majú liečivú moc " . Dodal a ja som priškrtene dodala .

,, Ale on zhorel '' .

Dumbledoor prikývol ,, už bol starý , no z popela sa zrodí nový fénix " .

,, Sadnite si slečna Berkshirova "
Urobila som tak ako kázal , sadla som si na kreslo , ktoré bolo hneď oproti nemu .

,, Tak ako prebieha vaša tajná misia ? Dúfam že vás vaši priatelia neodhalili" .

Theo..
Okamžite som si spomenula na ten deň . No nemohla som to povedať . Dumbledoor by ma mohol stiahnuť z mojej misie a Theodora a samozrejme aj ostatných by som nezachránila .

,, Nie to kúzlo funguje perfektne aj keď obávam sa pán riaditeľ, že Voldemortova moc stúpa každým dňom . Myslím , že by sa mali podniknúť nejaké kroki " .

****""
Uuuu aké kroky Alessandra podnikne , alebo vo keď sa všetko zvrtne a Aless sa pridá na stranu zlá ?

Inak dobre ránko ❤️

Ignite me (Theodor Nott)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum