(⁠☆37☆⁠)

117 2 2
                                    

,, Snúbenica , vážne ?"  zagánila som na neho .
Ak by to Theodor počul , bol by mi koniec .
,, A čo som mu mal povedať ? Bola by si radšej ak by ťa občumoval ?" . Sklopila som pohľad a musela som uznať , že mi zachránil zadok ,, Ďakujem " zamumlala som .

Z obchodu sme vyšli nadmieru spokojný , Draco mal podrobný návod na opravu skrinky a ja .... No ja som nemala nič , ale to nevadí . Mohli sme sa pokojne vrátiť do školy a už viem kam ma moje nohy povedú .

________

Sedeli sme v komnate najvyššej potreby , teda ja som sedela a Draco opravoval skrinku . Miestnosť osvetľovali ohňové pochodne.

,,Podľa tohto návodu " začala som no ihneď som aj skončila ... Bezradné som sa divála na sieť rôznych načrtov súčiastok a pokynov . ,, Hmh kto tomu má rozumieť ?!" Pohoršene som zo seba dostala . Draco sa zhlboka nádychol .

,, Aless, uvedomuješ si čo vôbec držíš v ruke ? " . Skeptický som sa na neho pozrela , to ma má za blbca alebo čo ? .

,, Samozrejme že viem čo držím v ruke . Držím tu návod na opravu skrinky " .

,, Okultnej miznúcej skrinky " poopravil má .

,, Ano , áno rozumiem " pregulila som oči a návod som voľné nechala padnúť k nohám . ,, Opúšťam ťa " snúbenec " , ". Hravo som sa pousmiala a všimla si náznaku úsmevu aj na jeho tváry .

____

,, Zjedol si moju čokoládovú žabu ?!!" Mattheov hlas sa ozýval kamennými stenami slizolinskej klubovni . ,, No možno som si len dva krát uhryzol " zamumlal Enzo .

,, Zato ťa premením na fretku !" okamžite som pridala do kroku .

,, Hej , nikto nebude môjho brata premieňať na fretku " povzdychla som si ,, a už vôbec nie pre takú hlúposť " .

,, Och Aless zachránila si moju peknú tvár " naparoval sa môj nenažraný brat . Zvalila som na čierny kožený gauč a chytila si spánky bruškami prstov . ,, Mám pocit že mi streli hlava " .

""""
Hi guys !

Cítim sa neskutočne zle že som vás takto nechala čakať... No v istom bode som stratila chuť písať ... No opäť sa to vrátilo tak dúfam že sa opäť stretneme ... ❤️

Ignite me (Theodor Nott)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ